[ubermenu config_id="main"]
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מאמרים וחדשות

שיתוף פעולה ישראלי יקדם את מהפכת ה-AI בעולם מרכזי השירות .
חברות מיטווך ו-VERINT ישתפו פעולה בשילוב מגוון פתרונות מבוססי AI במוקדי שירות בישראל

מיטווך זכתה במגן מצוינות על שדרוג הטלפוניה ומוקדי השירות באל על

חברת מיטווך השלימה פרויקט לשדרוג מערך הטלפוניה וניהול מוקדי השירות בבנק ישראל, המבוסס על מערכות AVAYA

מיטווך הטמיעה מערך תקשורת של אוויה בבנק יהב – במיליוני שקלים

מיטווך בשיתוף חברת Avaya זכו בפרויקט להחלפת הטלפוניה ומוקדי השרות במרכז הבינתחומי הרצליה

חברת מיטווך דורגה בסקר השנתי של STKI כמובילת שוק (Tier 1) ל-2024 ב-8 קטגוריות IT שונות

AVAYA מאפשרת ל-2 מיליון עובדים ביותר מ- 11K ארגונים ברחבי העולם, להישאר מחוברים גם בימי משבר הקורונה!

חטיבת התקשורת בחברת מיטווך יישמה מערכת טלפוניית IP בחברת BSH ישראל

בעקבות אירוע - IT Awards 2017 של אנשים ומחשבים

חברת מיטווך דורגה בסקר השנתי של STKI כמובילת שוק (Tier 1) ל-2022 ב-5 קטגוריות IT שונות

חברת מיטווך הטמיעה פתרון Omni Channel לטובת "היום הפתוח המקוון" הראשון באוניברסיטת בר-אילן

מאמרים וחדשות

שיתוף פעולה ישראלי יקדם את מהפכת ה-AI בעולם מרכזי השירות.
חברות מיטווך ו-VERINT ישתפו פעולה בשילוב מגוון פתרונות מבוססי AI במוקדי שירות בישראל

חברת מיטווך דורגה בסקר השנתי של STKI כמובילת שוק (Tier 1) ל-2024 ב-8 קטגוריות IT שונות

מיטווך זכתה במגן מצוינות על שדרוג טלפוניה ומוקדי השירות באל על

חברת מיטווך הטמיעה פתרון Omni Channel לטובת "היום הפתוח המקוון" הראשון באוניברסיטת בר-אילן

AVAYA מאפשרת ל-2 מיליון עובדים ביותר מ- 11K ארגונים ברחבי העולם, להישאר מחוברים גם בימי משבר הקורונה!

חטיבת התקשורת בחברת מיטווך יישמה מערכת טלפוניית IP בחברת BSH ישראל

מיטווך בשיתוף חברת Avaya זכו בפרויקט להחלפת הטלפוניה ומוקדי השרות במרכז הבינתחומי הרצליה

מיטווך השלימה שידרוג טלפוניה וניהול מוקדי השירות בבנק ישראל, המבוסס על מערכות AVAYA

בעקבות אירוע - IT Awards 2017 של אנשים ומחשבים

מיטווך הטמיעה מערך תקשורת של אוויה בבנק יהב – במיליוני שקלים

חברת מיטווך דורגה בסקר השנתי של STKI כמובילת שוק (Tier 1) ל-2022 ב-5 קטגוריות IT שונות