מאמרים וחדשות
שיתוף פעולה ישראלי יקדם את מהפכת ה-AI בעולם מרכזי השירות .
חברות מיטווך ו-VERINT ישתפו פעולה בשילוב מגוון פתרונות מבוססי AI במוקדי שירות בישראל
חברת מיטווך השלימה פרויקט לשדרוג מערך הטלפוניה וניהול מוקדי השירות בבנק ישראל, המבוסס על מערכות AVAYA
מיטווך בשיתוף חברת Avaya זכו בפרויקט להחלפת הטלפוניה ומוקדי השרות במרכז הבינתחומי הרצליה
AVAYA מאפשרת ל-2 מיליון עובדים ביותר מ- 11K ארגונים ברחבי העולם, להישאר מחוברים גם בימי משבר הקורונה!
חברת מיטווך הטמיעה פתרון Omni Channel לטובת "היום הפתוח המקוון" הראשון באוניברסיטת בר-אילן
- למידע נוסף, ניתן לפנות לשי עטיה:
- 050-7258231
- shaya@ncr.co.il
מאמרים וחדשות
שיתוף פעולה ישראלי יקדם את מהפכת ה-AI בעולם מרכזי השירות.
חברות מיטווך ו-VERINT ישתפו פעולה בשילוב מגוון פתרונות מבוססי AI במוקדי שירות בישראל
חברת מיטווך הטמיעה פתרון Omni Channel לטובת "היום הפתוח המקוון" הראשון באוניברסיטת בר-אילן
AVAYA מאפשרת ל-2 מיליון עובדים ביותר מ- 11K ארגונים ברחבי העולם, להישאר מחוברים גם בימי משבר הקורונה!
מיטווך בשיתוף חברת Avaya זכו בפרויקט להחלפת הטלפוניה ומוקדי השרות במרכז הבינתחומי הרצליה
- למידע נוסף, ניתן לפנות לשי עטיה:
- 050-7258231
- shaya@ncr.co.il