[ubermenu config_id="main"]
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חברת מיטווך הטמיעה פתרון Omni Channel לטובת "היום הפתוח המקוון" הראשון באוניברסיטת בר-אילן

omnichannel

חטיבת התקשורת בחברת מיטווך סיימה בהצלחה את הרחבת פתרון ה- Omni Channel באמצעותו סיפק מוקד השירות של האוניברסיטה מענה לכמות רבה מאוד של פונים במסגרת היום הפתוח.
המענה סופק באמצעות פלטפורמה אחודה אחת, בערוצי התקשורת הבאים:

  • צ'אט באתר
  • דואר אלקטרוני
  • Facebook Messenger
  • טפסים דיגיטאלים
  • WhatsApp

אנו שמחים לספק ללקוחותינו שירות פונקציונאלי מהיר ואיכותי באמצעות פתרון מערכת Omni Channel מתקדמת.

חברת מיטווך הטמיעה פתרון Omni Channel לטובת "היום הפתוח המקוון" הראשון באוניברסיטת בר-אילן

חטיבת התקשורת בחברת מיטווך סיימה בהצלחה את הרחבת פתרון ה- Omni Channel באמצעותו סיפק מוקד השירות של האוניברסיטה מענה לכמות רבה מאוד של פונים במסגרת היום הפתוח.
המענה סופק באמצעות פלטפורמה אחודה אחת, בערוצי התקשורת הבאים:

  • צ'אט באתר
  • דואר אלקטרוני
  • Facebook Messenger
  • טפסים דיגיטאלים
  • WhatsApp

אנו שמחים לספק ללקוחותינו שירות פונקציונאלי מהיר ואיכותי באמצעות פתרון מערכת Omni Channel מתקדמת.