[ubermenu config_id="main"]
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חברת מיטווך השלימה פרויקט לשדרוג מערך הטלפוניה וניהול מוקדי השירות בבנק ישראל, המבוסס על מערכות AVAYA

בנק-ישראל-אוויה-מיטווך-צילום-יחצ-1024x769

חברת מיטווך השלימה פרויקט מקיף לשדרוג מערכות הטלפוניה של בנק ישראל לדור החדש של טלפוניית ה- IP באמצעות פתרונות התקשורת של Avaya. מדובר במערך טלפוניה הכולל כ- 1000 נקודות קצה וחמישה  מוקדי שירות באתרים השונים של הבנק.

במסגרת הפרויקט, שודרג מערך הטלפוניה שפעל  בבנק  למעלה מ- 10 שנים,  למרכזיית Avaya CM (Communication Manager)  מתקדמת, המאפשרת עבודה בפרוטוקול SIP, מערכת מוקדי שירות Elite עם יכולות מתקדמות לניתוב פניות, כמו כן הותקנה מערכת דוחות מבית Avaya המאפשרת למנהלי המוקדים ניהול, שליטה ובקרה על חמשת  מוקדי השירות בזמן אמת.

במסגרת הפרויקט, הועתקו המערכות כך שיפעלו על התשתית החדשה שבדאטה סנטר בבניין המחודש של בנק ישראל, תשתית הכוללת סביבת שרתים וירטואליים חדשה ורשת תקשורת מהירה של 1GB. שינוי התשתיות דרש ביצוע התאמות במערכת ניהול מערך הטלפוניה ובמכשירי הטלפון מבוססי טכנולוגיית IPT מהירה ומתקדמת.  הפרויקט ארך מספר חודשים  במעורבות  מספר רב של צוותים מקצועיים מהבנק וחברת מיטווך.

הפתרונות והטכנולוגיות שעמדו במרכז הפרויקט

ליאור ג'ורג'י, מנהל מערכות המידע בבנק ישראל ציין באירוע לציון סיום הפרויקט: "שדרגנו את  מערכות הטלפוניה ומוקדי השרות בבנק לתצורה מתקדמת עם תשתית חזקה,יציבה ושרידה,  תוך שילובם במערכות הבנק בצורה מאובטחת ועם יכולות שליטה ובקרה מלאים.  בשל האינטגרציה הנדרשת  למערכות הבנק השונות, בפרויקט עסקו לצד המומחים של מיטווך ו Avaya מספר רב של צוותים מקצועיים מטעם הבנק, בהם מומחי תשתיות, אבטחת מידע, תקשורת, וירטואליזציה ועוד."

אופיר בר אורין, מנהל חטיבת התקשורת בחברת מיטווך, ציין כי  מערכת הטלפוניה לפני שדרוגה  פעלה בבנק למעלה מ-  10 שנים. במסגרת השדרוג הוחלפו כלל מכלולי מערך הטלפוניה בבנק בטכנולוגיה המתקדמת ביותר המוצעת כיום על ידי Avaya. אנו גאים  באמינות המערכת,  שהוכיחה עצמה במשך שנים  רבות בבנק ישראל  כמו גם ביכולותינו לאפשר לבנק לשדרג למכלולי המערכת המתקדמים תוך שימור ההשקעה.

רפי שקולניק, מנכ"ל פעילות אוויה ישראל, הודה לכל מי שסייע לסיים את הפרוייקט בהצלחה. היכולות הטכנולוגיות המודרניות שמספקות המערכות של Avaya יחד עם יכולות האינטגרציה של מיטווך והצוות הטכני המצויין של הבנק, הם הגורמים שאפשרו לפרוייקט להסתיים בצורה מוצלחת".

חברת מיטווך השלימה פרויקט לשדרוג מערך הטלפוניה וניהול מוקדי השירות בבנק ישראל, המבוסס על מערכות AVAYA

חברת מיטווך השלימה פרויקט מקיף לשדרוג מערכות הטלפוניה של בנק ישראל לדור החדש של טלפוניית ה- IP באמצעות פתרונות התקשורת של Avaya. מדובר במערך טלפוניה הכולל כ- 1000 נקודות קצה וחמישה  מוקדי שירות באתרים השונים של הבנק.

במסגרת הפרויקט, שודרג מערך הטלפוניה שפעל  בבנק  למעלה מ- 10 שנים,  למרכזיית Avaya CM (Communication Manager)  מתקדמת, המאפשרת עבודה בפרוטוקול SIP, מערכת מוקדי שירות Elite עם יכולות מתקדמות לניתוב פניות, כמו כן הותקנה מערכת דוחות מבית Avaya המאפשרת למנהלי המוקדים ניהול, שליטה ובקרה על חמשת  מוקדי השירות בזמן אמת.

בנק-ישראל-אוויה-מיטווך-צילום-יחצ-1024x769

במסגרת הפרויקט, הועתקו המערכות כך שיפעלו על התשתית החדשה שבדאטה סנטר בבניין המחודש של בנק ישראל, תשתית הכוללת סביבת שרתים וירטואליים חדשה ורשת תקשורת מהירה של 1GB. שינוי התשתיות דרש ביצוע התאמות במערכת ניהול מערך הטלפוניה ובמכשירי הטלפון מבוססי טכנולוגיית IPT מהירה ומתקדמת.  הפרויקט ארך מספר חודשים  במעורבות  מספר רב של צוותים מקצועיים מהבנק וחברת מיטווך.

הפתרונות והטכנולוגיות שעמדו במרכז הפרויקט

ליאור ג'ורג'י, מנהל מערכות המידע בבנק ישראל ציין באירוע לציון סיום הפרויקט: "שדרגנו את  מערכות הטלפוניה ומוקדי השרות בבנק לתצורה מתקדמת עם תשתית חזקה,יציבה ושרידה,  תוך שילובם במערכות הבנק בצורה מאובטחת ועם יכולות שליטה ובקרה מלאים.  בשל האינטגרציה הנדרשת  למערכות הבנק השונות, בפרויקט עסקו לצד המומחים של מיטווך ו Avaya מספר רב של צוותים מקצועיים מטעם הבנק, בהם מומחי תשתיות, אבטחת מידע, תקשורת, וירטואליזציה ועוד."

אופיר בר אורין, מנהל חטיבת התקשורת בחברת מיטווך, ציין כי  מערכת הטלפוניה לפני שדרוגה  פעלה בבנק למעלה מ-  10 שנים. במסגרת השדרוג הוחלפו כלל מכלולי מערך הטלפוניה בבנק בטכנולוגיה המתקדמת ביותר המוצעת כיום על ידי Avaya. אנו גאים  באמינות המערכת,  שהוכיחה עצמה במשך שנים  רבות בבנק ישראל  כמו גם ביכולותינו לאפשר לבנק לשדרג למכלולי המערכת המתקדמים תוך שימור ההשקעה.

רפי שקולניק, מנכ"ל פעילות אוויה ישראל, הודה לכל מי שסייע לסיים את הפרוייקט בהצלחה. היכולות הטכנולוגיות המודרניות שמספקות המערכות של Avaya יחד עם יכולות האינטגרציה של מיטווך והצוות הטכני המצויין של הבנק, הם הגורמים שאפשרו לפרוייקט להסתיים בצורה מוצלחת".