מערכות תקשורת ומוקדי שירות

עבורכם
גם כשאתם
עובדים מהבית

חברת מיטווך הינה שותף עסקי ותיק של חברת AVAYA  משנת 1996.רמת השותפות העיסקית הנוכחית הינה  DIAMOND, שהיא רמת השותפות הבכירה ב-Avaya. כמו כן חברת מיטווך מוסמכת שירות ברמת JSD, שהינה רמת השירות הגבוהה ביותר למערכות טלפונייה ומתגי תקשורת של חברת AVAYA. בנוסף, מהווה החברה שותף עסקי של חברות גלובליות מובילות בתחום התקשורת בהן: Cisco ו- HP.
במהלך 25 השנים בהן פועלת חטיבת התקשורת של י.א. מיטווך בתחום, הותקנו על ידנו מרכזיות טלפונייה דיגיטלית ומערכי טלפוניית IP בקרב ארגונים רבים בישראל, כולל בנקים, חברות אשראי, חברות תקשורת, חברות ביטוח,חברות גלובליות מובילות וארגונים רבים אחרים בתחומים מגוונים של המשק הישראלי. 

לחטיבת התקשורת בחברת י.א. מיטווך ובניו ניסיון של למעלה מ- 20 שנה בתכנון, הקמה ושירות של מערכי תקשורת ומרכזי שירות ללקוחות (Contact Centers) בקרב מאות לקוחות בשוק הישראלי ובחו"ל. פתרונות החברה מקיפים מרכזיות טלפוניית IP, וידאו קונפרנס, Unified communication, מערכי רשתות תקשורת נתונים הכוללים מתגי רשת, נתבים ושילוב מכלולי אבטחת גישה לרשתות תקשורת. לאורך השנים פועלת חטיבת התקשורת ביישום חידושים והתאמה לצרכי השוק המשתנים,  בד בבד עם הצמדות לסטנדרטים של איכות ושירות מקצועיים חסרי פשרות.

חברת י.א. מיטווך ובניו מיישמת בקרב ארגונים מובילים בישראל פתרונות תקשורת מקצה לקצה למוקדי שירות (contact centers) מבוססי מערכות Avaya התומכים בגישה ממגוון ערוצי תקשורת בהם טלפונייה, WEB, צ'אט ורשתות חברתיות, תוך שילוב מערכי IVR ,CTI לחיבור למערכות ניהול לקוחות, CRM והקלטה.
הפתרונות המוצעים מאפשרים זיהוי הלקוח הפונה באופן אוטומטי וכוללים דוחות היסטוריים, דוחות בזמן אמת, יכולת שליטה וניהול של נציגי השירות ועוד…

חטיבת התקשורת בחברת י.א. מיטווך ובניו עוסקת בתכנון, הקמה ותחזוקה של מערכי טלפוניה מתקדמים תוך התמקדות בפרוטוקול  IP ובתקן SIP וביישום פתרונות תקשורת אחודה (unified communication) הכוללים אמצעי מובייל ווידאו. פתרונות החברה בתחום מרכזיות ומערכי טלפונייה מושתתים על מוצרי חברת Avaya שהינה מהיצרנים המובילים בעולם. חברת מיטווך הינה שותפה עיסקית של Avaya ברמת Diamond  ומוסמכת שירות ברמת – JSD – Co delivery – Avaya Certified Quiality Service Provider –שהינה רמת השירות הגבוהה ביותר למערכות טלפונייה ומתגי תקשורת בחברת Avaya.

חברת י.א. מיטווך ובניו מיישמת מגוון פתרונות כוללים לרשתות תקשורת מתקדמות, החל משלב הייעוץ והתכנון ועד לשלב ההתקנה, ההטמעה והתחזוקה השוטפת.
במסגרת זו החברה מתמחה ב:

חטיבת ה– (WORLDWIDE CUSTOMER SERVICES (WCS של NCR מתקינה מערכות תקשוב ומשרתת לקוחות ביותר מ-200 מדינות ברחבי העולם. השירות יוצא דופן בפריסתו הבינלאומית הרחבה ובמיגוון יצרני התקשורת, שעבור מוצריהם הוא ניתן. עם לקוחות חטיבת WCS בעולם נמנים תאגידים רבים, כמו דויטשה טלקום, AT&T, France Telecom ועוד בתחום הטלקום, לדוגמא.
בנוסף למגוון הרחב של סוגי השירות המסופקים ע"י WCS, ניתן גם לרכוש ציוד במדינת היעד בה ניתן השירות. כך מתאפשר לחברות אשר מייצאות ציוד לחו"ל, לרכוש את הציוד באמצעות החטיבה בישראל או במדינת היעד, ולקבל שירות מקומי במדינת היעד. הדבר מפשט ומקל על ביצוע פרוייקטים משולבי ציוד ושירות ע"י חברות ישראליות ואחרות במדינות רבות בעולם, כשהן נעזרות ב–WCS לצורך הביצוע בשטח.

  • המערכות מאפשרות:
    קיום פגישות של משתמשים ממקומות שונים, ללא צורך בהתכנסות בחדר אחד.
  • קיום הדרכות לעובדים וללקוחות באתרים מרוחקים.
  • התחברות בלינק ממגוון מכשירים (מחשב אישי, טאבלט, סמרטפון).
  • רמת אבטחה גבוהה של מידע ושיחות ברשת האינטרנט.

מערכות תקשורת ומוקדי שירות

חברת מיטווך הינה שותף עסקי ותיק של חברת AVAYA  משנת 1996.רמת השותפות העיסקית הנוכחית הינה  DIAMOND, שהיא רמת השותפות הבכירה ב-Avaya. כמו כן חברת מיטווך מוסמכת שירות ברמת JSD, שהינה רמת השירות הגבוהה ביותר למערכות טלפונייה ומתגי תקשורת של חברת AVAYA. בנוסף, מהווה החברה שותף עסקי של חברות גלובליות מובילות בתחום התקשורת בהן: Cisco ו- HP.
במהלך 25 השנים בהן פועלת חטיבת התקשורת של י.א. מיטווך בתחום, הותקנו על ידנו מרכזיות טלפונייה דיגיטלית ומערכי טלפוניית IP בקרב ארגונים רבים בישראל, כולל בנקים, חברות אשראי, חברות תקשורת, חברות ביטוח,חברות גלובליות מובילות וארגונים רבים אחרים בתחומים מגוונים של המשק הישראלי.

מערכות טלפוניה מתקדמות

חטיבת התקשורת בחברת י.א. מיטווך ובניו עוסקת בתכנון הקמה ותחזוקה של מערכי טלפוניה מתקדמים תוך התמקדות בפרוטוקול IP ובתקן SIP ויישום פתרונות תקשורת אחודה
(unified communication ) הכוללים אמצעי מובייל ווידאו. פתרונות החברה בתחום מרכזיות ומערכי טלפונייה מושתתים על מוצרי חברת Avaya שהינה מהיצרנים המובילים בעולם. חברת י.א. מיטווך הינה שותפה עיסקית של Avaya ברמת Diamond  ומוסמכת שירות ברמת – JSD – Co delivery – Avaya Certified Quiality Service Provider – שהינה רמת השירות הגבוהה ביותר למערכות טלפונייה ומתגי תקשורת בחברת Avaya

מערכות Call/Contact Center

חברת י.א. מיטווך ובניו מיישמת בקרב ארגונים מובילים בישראל פתרונות תקשורת מקצה לקצה למוקדי שירות (contact centers) מבוססי מערכות Avaya התומכים בגישה ממגוון ערוצי תקשורת בהם טלפונייה, WEB, צ'אט, רשתות חברתיות, תוך שילוב מערכי IVR ,CTI לחיבור למערכות נהול לקוחות CRM והקלטה. הפתרונות המוצעים מאפשרים זיהוי הלקוח הפונה באופן אוטומטי וכוללים דוחות היסטוריים, דוחות בזמן אמת, יכולת שליטה וניהול של נציגי השירות ועוד…
בעידן בו ערוצי הקשר עם הלקוח הולכים ומתרבים, יש צורך בזמינות גבוהה יותר מאי פעם לשיפור חוויות הלקוחות.
נשמח להציג לכם מערכת מתקדמת  למידע וביצוע פעולות ללא צורך בנציג שירות ומאפשרת תגובה מהירה בערוץ הקשר המועדף על הלקוח. מתן שירות בשילוב ערוצים דיגיטליים, יאפשר לתקשר עם הלקוחות מכל מקום (כן גם מהבית!) וליצור חווית שירות טובה יותר.

פתרונות תקשורת נתונים

חברת י.א. מיטווך ובניו מיישמת מגוון פתרונות כוללים לרשתות תקשורת מתקדמות, החל משלב הייעוץ והתכנון ועד לשלב ההתקנה, ההטמעה והתחזוקה השוטפת.
במסגרת זו החברה מתמחה ב:

 יישום פרויקטים בתחום מוקדי שירות
√  רשתות תקשורת מקומיות
√  פתרונות VoIP ושירותים משולבים
√  תשתיות ושירותי IP
√  ניהול רשתות ומערכות שליטה ובקרה

פתרונות שיחות וידאו מתקדמות:

Avaya IX Workplace – Avaya Spaces- Avaya IX Meetings

המערכות מאפשרות:
√ קיום פגישות ללא צורך בהתכנסות בחדר אחד והגעתם ממקומות שונים.
√ קיום הדרכות לעובדים וללקוחות באתרים מרוחקים.
√ התחברות בלינק ממגוון מכשירים (מחשב אישי, טאבלט, סמרטפון)
√ רמת אבטחה גבוהה של מידע ושיחות ברשת האינטרנט.

שירות גלובלי: Worldwide Customer Services

חטיבת ה – (WORLDWIDE CUSTOMER SERVICES (WCS של NCR מתקינה מערכות תקשוב ומשרתת לקוחות ביותר מ- 200 מדינות ברחבי העולם. המייחד שירות זה הינו פריסתו הרחבה והמיגוון הרחב של יצרני התקשורת, שעבור מוצריהם ניתן שירות בינלאומי זה. על לקוחות חטיבת WCS בעולם נמנים תאגידים רבים. לדוגמא, בתחום הטלקום, חברות כמו דויטשה טלקום, AT&T, France Telecom ועוד. בנוסף למגוון הרחב של סוגי השירות המסופקים ע"י WCS, ניתן גם לרכוש ציוד במדינת היעד בה ניתן השירות. שירות זה, מאפשר לחברות אשר מייצאות ציוד לחו"ל, לרכוש את הציוד באמצעות החטיבה בישראל או במדינת היעד, ולקבל שירות מקומי במדינת היעד. הדבר מפשט ומקל על ביצוע פרוייקטים משולבי ציוד ושירות ע"י חברות ישראליות ואחרות במדינות רבות בעולם, כשהן נעזרות ב – WCS לצורך הביצוע בשטח.

סגור נגישות

פנייתך נשלחה

תודה שפנית אלינו!