[ubermenu config_id="main"]
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

COMMUNICATION SYSTEMS

מערכות תקשורת
ומוקדי שירות

מחברים קצוות
עבורכם

גם כשאתם
עובדים מרחוק ובענן

לחטיבת התקשורת בחברת י.א. מיטווך ובניו ניסיון של למעלה מ- 25 שנה בתכנון, הקמה ושירות של מערכי תקשורת ומרכזי שירות ללקוחות (Contact Centers) בקרב מאות לקוחות בשוק הישראלי ובחו"ל.
פתרונות החברה מקיפים מרכזיות טלפוניית IP, וידאו קונפרנס, Unified communication, מערכי רשתות תקשורת נתונים הכוללים מתגי רשת, נתבים ושילוב מכלולי אבטחת גישה לרשתות תקשורת.
לאורך השנים פועלת חטיבת התקשורת ביישום חידושים והתאמה לצרכי השוק המשתנים,  בד בבד עם הצמדות לסטנדרטים של איכות ושירות מקצועיים חסרי פשרות.

במהלך 25 השנים בהן פועלת חטיבת התקשורת של י.א. מיטווך בתחום, הותקנו על ידנו מערכות מוקדי שירות ומערכי טלפוניית IP בקרב ארגונים רבים בישראל, כולל בנקים, חברות אשראי, חברות תקשורת, חברות ביטוח,חברות גלובליות מובילות וארגונים רבים אחרים בתחומים מגוונים של המשק הישראלי
חברת מיטווך הינה שותף עסקי ותיק של חברת AVAYA  משנת 1996.רמת השותפות העיסקית הנוכחית הינה  DIAMOND, שהיא רמת השותפות הבכירה ב-Avaya. כמו כן חברת מיטווך מוסמכת שירות ברמת JSD, שהינה רמת השירות הגבוהה ביותר למערכות טלפונייה ומתגי תקשורת של חברת AVAYA. בנוסף, מהווה החברה שותף עסקי של חברות גלובליות מובילות בתחום התקשורת בהן: Cisco & HP. 

חברת י.א. מיטווך ובניו מיישמת בקרב ארגונים מובילים בישראל פתרונות תקשורת מקצה לקצה למוקדי שירות (contact centers) מבוססי מערכות Avaya התומכים בגישה ממגוון ערוצי תקשורת בהם טלפונייה, WEB, צ'אט ורשתות חברתיות, תוך שילוב מערכי IVR ,CTI לחיבור למערכות ניהול לקוחות, CRM והקלטה.

כחלק מהרחבת פעילותה בתחום שרותי הענן, חברת מיטווך מוכרת ומיישמת פתרונות בתחום מוקדי שרות רב-ערוציים במודל שירות בענן (SaaS).
הפתרונות המוצעים מאפשרים זיהוי הלקוח הפונה באופן אוטומטי וכוללים דוחות היסטוריים, דוחות בזמן אמת, יכולת שליטה וניהול של נציגי השירות ועוד…

twilio logo

Twilio Flex

לייצר "קשר" מכל פנייה נכנסת

מערכת מובילה למוקדי שירות מקצה לקצה בענן
לניהול כל ערוצי התקשורת של המוקד בפלטפורמה אחת אחודה

Avaya OneCloud CCaaS

Avaya OneCloud CCaaS (Contact Center as a Service) בענן, מאפשרת לארגונים להעניק ללקוחותיהם חוויית שירות באמצעות מגוון ערוצים – הודעות קוליות, דוא"ל, הודעות טקסט, צ'אט, רשתות חברתיות ועוד – תוך מקסום יכולות הביצוע של צוות העובדים, בכל נקודות המגע של הלקוחות עם הארגון.

Avaya OneCloud CCaaS הינו צומת שמנקז אליו את כל התקשורת של הלקוח – כל מסעות הלקוח, האינטראקציות עם צוות הארגון וכל תקשורת אחרת, יוצאת או נכנסת, מתועדים ומנוהלים.

המערכת יודעת לחבר בין הלקוח.ה לעובד.ת המתאים ביותר עבורם, בהתבסס על מודלים עסקיים, הקשרים פנימיים וחיצוניים ותוצאות עסקיות רצויות, ומסוגלת להקדים כל אינטראקציה על ידי חיזוי צרכים ושיתוף לקוחות באופן יזום עם אינטליגנציית מסע הלקוח.

ריכוז התובנות לגבי לקוחות מיישומים ומערכות שונים – לסביבת עבודה אחת, מניב חוויית לקוח איכותית ומעצים את העובדים בו-זמנית.

חטיבת התקשורת בחברת י.א. מיטווך ובניו עוסקת בתכנון, הקמה ותחזוקה של מערכי טלפוניה מתקדמים תוך התמקדות בפרוטוקול  IP ובתקן SIP וביישום פתרונות תקשורת אחודה (unified communication) הכוללים אמצעי מובייל ווידאו. פתרונות החברה בתחום מרכזיות ומערכי טלפונייה מושתתים על מוצרי חברת Avaya שהינה מהיצרנים המובילים בעולם. חברת מיטווך הינה שותפה עיסקית של Avaya ברמת Diamond  ומוסמכת שירות ברמת – JSD – Co delivery – Avaya Certified Quiality Service Provider –שהינה רמת השירות הגבוהה ביותר למערכות טלפונייה ומתגי תקשורת בחברת Avaya.

חברת י.א. מיטווך ובניו מיישמת מגוון פתרונות כוללים לרשתות תקשורת מתקדמות, החל משלב הייעוץ והתכנון ועד לשלב ההתקנה, ההטמעה והתחזוקה השוטפת.
במסגרת זו החברה מתמחה ב:

  • המערכות מאפשרות:
    קיום פגישות של משתמשים ממקומות שונים, ללא צורך בהתכנסות בחדר אחד.
  • קיום הדרכות לעובדים וללקוחות באתרים מרוחקים.
  • התחברות בלינק ממגוון מכשירים (מחשב אישי, טאבלט, סמרטפון).
  • רמת אבטחה גבוהה של מידע ושיחות ברשת האינטרנט.

שירות גלובלי: Worldwide Customer Services

חטיבת ה– (WORLDWIDE CUSTOMER SERVICES (WCS של NCR מתקינה מערכות תקשוב ומשרתת לקוחות ביותר מ-200 מדינות ברחבי העולם. השירות יוצא דופן בפריסתו הבינלאומית הרחבה ובמיגוון יצרני התקשורת, שעבור מוצריהם הוא ניתן. עם לקוחות חטיבת WCS בעולם נמנים תאגידים רבים, כמו דויטשה טלקום, AT&T, France Telecom ועוד בתחום הטלקום, לדוגמא.
בנוסף למגוון הרחב של סוגי השירות המסופקים ע"י WCS, ניתן גם לרכוש ציוד במדינת היעד בה ניתן השירות. כך מתאפשר לחברות אשר מייצאות ציוד לחו"ל, לרכוש את הציוד באמצעות החטיבה בישראל או במדינת היעד, ולקבל שירות מקומי במדינת היעד. הדבר מפשט ומקל על ביצוע פרוייקטים משולבי ציוד ושירות ע"י חברות ישראליות ואחרות במדינות רבות בעולם, כשהן נעזרות ב–WCS לצורך הביצוע בשטח.

COMMUNICATION
SYSTEMS

מערכות תקשורת
ומוקדי שירות

מחברים קצוות
עבורכם
גם כשאתם
עובדים מרחוק ומענן

לחטיבת התקשורת בחברת י.א. מיטווך ובניו ניסיון של למעלה מ- 25 שנה בתכנון, הקמה ושירות של מערכי תקשורת ומרכזי שירות ללקוחות (Contact Centers) בקרב מאות לקוחות בשוק הישראלי ובחו"ל. פתרונות החברה מקיפים מרכזיות טלפוניית IP, וידאו קונפרנס, Unified communication, מערכי רשתות תקשורת נתונים הכוללים מתגי רשת, נתבים ושילוב מכלולי אבטחת גישה לרשתות תקשורת. לאורך השנים פועלת חטיבת התקשורת ביישום חידושים והתאמה לצרכי השוק המשתנים,  בד בבד עם הצמדות לסטנדרטים של איכות ושירות מקצועיים חסרי פשרות.

במהלך 25 השנים בהן פועלת חטיבת התקשורת של י.א. מיטווך בתחום, הותקנו על ידנו מערכות מוקדי שירות ומערכי טלפוניית IP בקרב ארגונים רבים בישראל, כולל בנקים, חברות אשראי, חברות תקשורת, חברות ביטוח,חברות גלובליות מובילות וארגונים רבים אחרים בתחומים מגוונים של המשק הישראלי
חברת מיטווך הינה שותף עסקי ותיק של חברת AVAYA  משנת 1996.רמת השותפות העיסקית הנוכחית הינה  DIAMOND, שהיא רמת השותפות הבכירה ב-Avaya. כמו כן חברת מיטווך מוסמכת שירות ברמת JSD, שהינה רמת השירות הגבוהה ביותר למערכות טלפונייה ומתגי תקשורת של חברת AVAYA. בנוסף, מהווה החברה שותף עסקי של חברות גלובליות מובילות בתחום התקשורת בהן: Cisco & HP. 

חברת י.א. מיטווך ובניו מיישמת בקרב ארגונים מובילים בישראל פתרונות תקשורת מקצה לקצה למוקדי שירות (contact centers) מבוססי מערכות Avaya התומכים בגישה ממגוון ערוצי תקשורת בהם טלפונייה, WEB, צ'אט ורשתות חברתיות, תוך שילוב מערכי IVR ,CTI לחיבור למערכות ניהול לקוחות, CRM והקלטה.
כחלק מהרחבת פעילותה בתחום שרותי הענן, חברת מיטווך מוכרת ומיישמת פתרונות בתחום מוקדי שרות רב-ערוציים במודל שירות בענן (SaaS).
הפתרונות המוצעים מאפשרים זיהוי הלקוח הפונה באופן אוטומטי וכוללים דוחות היסטוריים, דוחות בזמן אמת, יכולת שליטה וניהול של נציגי השירות ועוד…

twilio logo

Twilio Flex

לייצר "קשר"
מכל פנייה נכנסת

מערכת מובילה למוקדי שירות מקצה לקצה בענן
לניהול כל ערוצי התקשורת
של המוקד בפלטפורמה
אחת אחודה

חטיבת התקשורת בחברת י.א. מיטווך ובניו עוסקת בתכנון, הקמה ותחזוקה של מערכי טלפוניה מתקדמים תוך התמקדות בפרוטוקול  IP ובתקן SIP וביישום פתרונות תקשורת אחודה (unified communication) הכוללים אמצעי מובייל ווידאו. פתרונות החברה בתחום מרכזיות ומערכי טלפונייה מושתתים על מוצרי חברת Avaya שהינה מהיצרנים המובילים בעולם. חברת מיטווך הינה שותפה עיסקית של Avaya ברמת Diamond  ומוסמכת שירות ברמת – JSD – Co delivery – Avaya Certified Quiality Service Provider –שהינה רמת השירות הגבוהה ביותר למערכות טלפונייה ומתגי תקשורת בחברת Avaya.

חברת י.א. מיטווך ובניו מיישמת מגוון פתרונות כוללים לרשתות תקשורת מתקדמות, החל משלב הייעוץ והתכנון ועד לשלב ההתקנה, ההטמעה והתחזוקה השוטפת.
במסגרת זו החברה מתמחה ב:

Avaya OneCloud CCaaS

Avaya OneCloud CCaaS (Contact Center as a Service) בענן, מאפשרת לארגונים להעניק ללקוחותיהם חוויית שירות באמצעות מגוון ערוצים – הודעות קוליות, דוא"ל, הודעות טקסט, צ'אט, רשתות חברתיות ועוד – תוך מקסום יכולות הביצוע של צוות העובדים, בכל נקודות המגע של הלקוחות עם הארגון.

Avaya OneCloud CCaaS הינו צומת שמנקז אליו את כל התקשורת של הלקוח – כל מסעות הלקוח, האינטראקציות עם צוות הארגון וכל תקשורת אחרת, יוצאת או נכנסת, מתועדים ומנוהלים.

המערכת יודעת לחבר בין הלקוח.ה לעובד.ת המתאים ביותר עבורם, בהתבסס על מודלים עסקיים, הקשרים פנימיים וחיצוניים ותוצאות עסקיות רצויות, ומסוגלת להקדים כל אינטראקציה על ידי חיזוי צרכים ושיתוף לקוחות באופן יזום עם אינטליגנציית מסע הלקוח.

ריכוז התובנות לגבי לקוחות מיישומים ומערכות שונים – לסביבת עבודה אחת, מניב חוויית לקוח איכותית ומעצים את העובדים בו-זמנית.

  • המערכות מאפשרות:
    קיום פגישות של משתמשים ממקומות שונים, ללא צורך בהתכנסות בחדר אחד.
  • קיום הדרכות לעובדים וללקוחות באתרים מרוחקים.
  • התחברות בלינק ממגוון מכשירים (מחשב אישי, טאבלט, סמרטפון).
  • רמת אבטחה גבוהה של מידע ושיחות ברשת האינטרנט.

שירות גלובלי: Worldwide Customer Services

חטיבת ה– (WORLDWIDE CUSTOMER SERVICES (WCS של NCR מתקינה מערכות תקשוב ומשרתת לקוחות ביותר מ-200 מדינות ברחבי העולם. השירות יוצא דופן בפריסתו הבינלאומית הרחבה ובמיגוון יצרני התקשורת, שעבור מוצריהם הוא ניתן. עם לקוחות חטיבת WCS בעולם נמנים תאגידים רבים, כמו דויטשה טלקום, AT&T, France Telecom ועוד בתחום הטלקום, לדוגמא.
בנוסף למגוון הרחב של סוגי השירות המסופקים ע"י WCS, ניתן גם לרכוש ציוד במדינת היעד בה ניתן השירות. כך מתאפשר לחברות אשר מייצאות ציוד לחו"ל, לרכוש את הציוד באמצעות החטיבה בישראל או במדינת היעד, ולקבל שירות מקומי במדינת היעד. הדבר מפשט ומקל על ביצוע פרוייקטים משולבי ציוד ושירות ע"י חברות ישראליות ואחרות במדינות רבות בעולם, כשהן נעזרות ב–WCS לצורך הביצוע בשטח.

למידע נוסף על פתרונות מוקדי שירות בענן
התקשרו / השאירו פרטים
ונשמח לייעץ ולהדגים

או

אפשר גם

פנייתך נשלחה

תודה שפנית אלינו!