[ubermenu config_id="main"]

COMMUNICATION SYSTEMS

מערכות תקשורת
ומוקדי שירות

COMMUNICATION
SYSTEMS

מערכות תקשורת
ומוקדי שירות

מחברים קצוות
עבורכם

גם כשאתם
עובדים מרחוק ובענן

לחטיבת התקשורת בחברת י.א. מיטווך ובניו ניסיון של כ-30 שנה בתכנון, הקמה ושירות של מערכי תקשורת ומרכזי שירות ללקוחות (Contact Centers) בקרב מאות לקוחות בשוק הישראלי.
פתרונות החברה מקיפים מערכות לניהול מוקדי שירות, מרכזיות טלפוניית IP, וידאו קונפרנס, Unified communication, מערכי רשתות תקשורת נתונים הכוללים מתגי רשת, נתבים ושילוב מכלולי אבטחת גישה לרשתות תקשורת.
לאורך השנים פועלת חטיבת התקשורת ביישום חידושים והתאמה לצרכי השוק המשתנים,  בד בבד תוך הצמדות לסטנדרטים של איכות ושירות מקצועיים חסרי פשרות.

במהלך 30 השנים בהן פועלת חטיבת התקשורת של מיטווך בתחום, הותקנו על ידנו מערכות מוקדי שירות ומערכי טלפוניית IP בקרב ארגונים רבים בישראל, כולל בנקים, חברות אשראי, חברות תקשורת, חברות ביטוח, חברות תעופה ותיירות, חברות גלובליות מובילות וארגונים רבים אחרים בתחומים מגוונים של המשק הישראלי.
חברת מיטווך הינה שותף עסקי של חברות גלובליות מובילות בהן:
NCR, Teradata, HP, DELL.
בשנת 2025 הוסמכה חטיבת התקשורת בחברה, כשותף עסקי של חברת Genesys ליישום מערכות מוקדי שירות בענן. כמו כן  החטיבה  הינה שותפה עסקית של חברת AVAYA  משנת 1996. רמת השותפות העיסקית הנוכחית הינה  DIAMOND, שהיא רמת השותפות הבכירה ב-Avaya. חברת מיטווך מוסמכת שירות ברמת JSD, שהינה רמת השירות הגבוהה ביותר למערכות טלפונייה של חברת Avaya.

חברת י.א. מיטווך ובניו מיישמת בקרב ארגונים מובילים בישראל פתרונות תקשורת מקצה לקצה למוקדי שירות (contact centers) מבוססי מערכות Genesys ו- Avaya  התומכות בגישה ממגוון ערוצי תקשורת בהם טלפונייה, WEB, צ'אט ורשתות חברתיות, תוך שילוב מערכי IVR ,CTI לחיבור למערכות ניהול לקוחות, CRM והקלטה.

פתרונות בענן

כחלק מהרחבת פעילותה בתחום שרותי הענן, חברת מיטווך מוכרת ומיישמת פתרונות בתחום מוקדי שרות רב-ערוציים במודל שירות בענן (SaaS).
הפתרונות המוצעים מאפשרים זיהוי הלקוח הפונה באופן אוטומטי וכוללים דוחות היסטוריים, דוחות בזמן אמת, יכולת שליטה וניהול של נציגי השירות ועוד…

חברת י.א. מיטווך ובניו מיישמת בקרב ארגונים מובילים בישראל פתרונות תקשורת מקצה לקצה למוקדי שירות (contact centers) מבוססי מערכות Genesys ו- Avaya  התומכות בגישה ממגוון ערוצי תקשורת בהם טלפונייה, WEB, צ'אט ורשתות חברתיות, תוך שילוב מערכי IVR ,CTI לחיבור למערכות ניהול לקוחות, CRM והקלטה.

פתרונות בענן

כחלק מהרחבת פעילותה בתחום שרותי הענן, חברת מיטווך מוכרת ומיישמת פתרונות בתחום מוקדי שרות רב-ערוציים במודל שירות בענן (SaaS).
הפתרונות המוצעים מאפשרים זיהוי הלקוח הפונה באופן אוטומטי וכוללים דוחות היסטוריים, דוחות בזמן אמת, יכולת שליטה וניהול של נציגי השירות ועוד…

מיטווך מציעה פתרון לניהול מוקדי שרות בענן ביישום Genesys CX cloud  – החברה המובילה בעולם בתחום ה-Contact Center.

פתרון הענן הינו מתקדם ושריד במיוחד למוקדי שירות מתקדמים וחדשניים כולל שירותי טלפוניה, קבלת שיחות בערוצים שונים (ערוץ קולי, צ'אט, אימייל), פתרון לעבודה מהבית, דוחות ומסכי ניטור זמן אמת והיסטוריים, יכולת להתממשק עם מערכות חיצוניות וניהול פניות המגיעות מערוצים שונים (CRM, מערכת omnichannel וכיו"ב) תוך שמירה על תור אחיד ושיקוף בדוחות זמן אמת ודוחות היסטוריים.  

חברת Genesys הינה חברה מובילה עולמית בפתרונות מוקדי שירות מבוססי ענן.

חברת GENESYS נבחרה על ידי גרטנר גם ב-2024 כ-Leader לקטגוריה של פתרונות CCaaS (מוקד שירות מבוסס ענן).

חברת מיטווך הינה מפיצה של חברת AVAYA ברמת DIAMOND בתחום ה-Voice בישראל והיא החברה היחידה בארץ שקיבלה הסמכה על ידי AVAYA לתואר "ספק מורשה לשירות איכותי" (JSD – Avaya Certified Quality Service Provider).

מיטווך מתכננת, משווקת, מתקינה, מטמיעה ומתחזקת מערכות רבות מתוצרת AVAYA, בין היתר מערכות טלפוניה, CALL CENTER, מערכות האחדת מסרים ועוד.

חטיבת התקשורת מתמקדת בטלפוניית ה–IPT) IP) של חברת AVAYA, אשר מחליפה את הטלפוניה המסורתית, וטומנת בחובה יתרונות עסקיים וטכנולוגיים רבים עבור הארגונים.

חברת מיטווך מיישמת מגוון פתרונות תקשורת נתונים לרשתות תקשורת מתקדמות, החל משלב הייעוץ והתכנון ועד לשלב ההתקנה וההטמעה.

במסגרת זו החברה מתמחה ב:

  • רשתות תקשורת מקומיות (Local Area Network – LAN)
  • פתרונות VoIP ושירותים משולבים
  • תשתיות ושירותי IP
  • ניהול רשתות תקשורת ומערכות שליטה ובקרה
  • פתרונות High Availability
 

שירות גלובלי: Worldwide Customer Services

חטיבת ה– (WORLDWIDE CUSTOMER SERVICES (WCS של NCR מתקינה מערכות תקשוב ומשרתת לקוחות ביותר מ-200 מדינות ברחבי העולם. השירות יוצא דופן בפריסתו הבינלאומית הרחבה ובמיגוון יצרני התקשורת, שעבור מוצריהם הוא ניתן. עם לקוחות חטיבת WCS בעולם נמנים תאגידים רבים, כמו דויטשה טלקום, AT&T, France Telecom ועוד בתחום הטלקום, לדוגמא.
בנוסף למגוון הרחב של סוגי השירות המסופקים ע"י WCS, ניתן גם לרכוש ציוד במדינת היעד בה ניתן השירות. כך מתאפשר לחברות אשר מייצאות ציוד לחו"ל, לרכוש את הציוד באמצעות החטיבה בישראל או במדינת היעד, ולקבל שירות מקומי במדינת היעד. הדבר מפשט ומקל על ביצוע פרוייקטים משולבי ציוד ושירות ע"י חברות ישראליות ואחרות במדינות רבות בעולם, כשהן נעזרות ב–WCS לצורך הביצוע בשטח.

twilio logo

Twilio Flex

לייצר "קשר" מכל פנייה נכנסת

מערכת מובילה למוקדי שירות מקצה לקצה בענן
לניהול כל ערוצי התקשורת של המוקד בפלטפורמה אחת אחודה

Avaya OneCloud CCaaS

Avaya OneCloud CCaaS (Contact Center as a Service) בענן, מאפשרת לארגונים להעניק ללקוחותיהם חוויית שירות באמצעות מגוון ערוצים – הודעות קוליות, דוא"ל, הודעות טקסט, צ'אט, רשתות חברתיות ועוד – תוך מקסום יכולות הביצוע של צוות העובדים, בכל נקודות המגע של הלקוחות עם הארגון.

Avaya OneCloud CCaaS הינו צומת שמנקז אליו את כל התקשורת של הלקוח – כל מסעות הלקוח, האינטראקציות עם צוות הארגון וכל תקשורת אחרת, יוצאת או נכנסת, מתועדים ומנוהלים.

המערכת יודעת לחבר בין הלקוח.ה לעובד.ת המתאים ביותר עבורם, בהתבסס על מודלים עסקיים, הקשרים פנימיים וחיצוניים ותוצאות עסקיות רצויות, ומסוגלת להקדים כל אינטראקציה על ידי חיזוי צרכים ושיתוף לקוחות באופן יזום עם אינטליגנציית מסע הלקוח.

ריכוז התובנות לגבי לקוחות מיישומים ומערכות שונים – לסביבת עבודה אחת, מניב חוויית לקוח איכותית ומעצים את העובדים בו-זמנית.

  • המערכות מאפשרות:
    קיום פגישות של משתמשים ממקומות שונים, ללא צורך בהתכנסות בחדר אחד.
  • קיום הדרכות לעובדים וללקוחות באתרים מרוחקים.
  • התחברות בלינק ממגוון מכשירים (מחשב אישי, טאבלט, סמרטפון).
  • רמת אבטחה גבוהה של מידע ושיחות ברשת האינטרנט.

למידע נוסף על פתרונות מוקדי שירות בענן
התקשרו / השאירו פרטים
ונשמח לייעץ ולהדגים

או

אפשר גם

פנייתך נשלחה

תודה שפנית אלינו!