מחברים אנשים עבורכם
מערכות טלפוניה מתקדמות
חברת י.א. מיטווך ובניו הינה מפיצה של חברת AVAYA ברמת DIAMOND בתחום ה-Voice בישראל. פעילות זו החלה עוד בשנת 1996 (תחת השם AT&T ואחר כך LUCENT). חברת מיטווך היא החברה היחידה בישראל שקיבלה הסמכה על ידי AVAYA לתואר "ספק מורשה לשירות איכותי" (JSD – Avaya Certified Quality Service Provider).
מיטווך מתכננת, משווקת, מתקינה, מטמיעה ומתחזקת מערכות רבות מתוצרת AVAYA, בין היתר מערכות טלפוניה, CALL CENTER, מערכות האחדת מסרים ועוד.
חטיבת התקשורת בחברה מספקת ללקוחותיה שירות מקצועי ואמין, על בסיס תשתית המשאב האנושי, הנסיון והידע שנצבר בחטיבה ובאגף השירות של החברה בתחום התקשורת. החטיבה משרתת לקוחות במגזרי המשק השונים: מוסדות פיננסים, חברות תקשורת, חברות הי-טק וארגונים אחרים.
חטיבת התקשורת מתמקדת בטלפוניית ה –IPT) IP) של חברת AVAYA, אשר מחליפה את הטלפוניה המסורתית, וטומנת בחובה יתרונות עסקיים וטכנולוגיים רבים עבור הארגונים.
מערכת טלפוניית ה-IPT מאפשרת לארגונים לנהל את כל התקשורת בארגון על כל סניפיו בארץ ובחו"ל, במערכת מרכזית אחת. יכולת זו מאפשרת לארגון לייעל באופן משמעותי את התהליכים העסקיים ואת זמני התגובה ומביאה לחסכון בעלויות התקשורת עצמה ובעלויות ניהול רשת התקשורת. חבילת פתרונות ה-IPT מספקת את מידת הגמישות הרצויה כדי לענות על הצרכים המשתנים של הארגון, תוך שמירה על רמה גבוהה של ביצועים, אמינות ואבטחת מידע. פתרון ה-IPT מתאים לעסקים בגדלים שונים ומאפשר הפעלת מגוון רחב של מכשירים ויישומים חכמים, ידידותיים ופשוטים ללימוד ולשימוש.
למערכות IPT של AVAYA יתרונות טכנולוגיים רבים וביניהם:
- יכולת השתלבות קלה בתוך ארכיטקטורת רשת קיימת בארגון.
- רמת שרידות וגיבוי גבוהה ביותר.
- מגוון רחב של יישומי טלפוניה מתקדמים.
- סל פתרונות תקשורת מקצה לקצה.
- "המשרד הווירטואלי" – ביטול מגבלות גיאוגרפיות בניהול העסק ומתן שירות ללקוחותיו.
- תמיכה במספר רב של שיחות VoIP בו זמנית ללא הגבלה באופן מעשי.
- תמיכה בפרוטוקולים אשר יאפשרו אבטחת איכות שירות ואבטחת מידע על גבי רשת הנתונים כגון: Vlan 802.1p, DiffServ וכו'.
- הפעלת מערכת שליטה ובקרה מבוססת WEB – המערכת מאפשרת גישה לכלל המרכיבים באמצעות WEB (ממשק GUI) על מנת לבצע גיבוי ואחזור של מידע השמור במערכת, בדיקת התראות של המערכת, עדכון גרסאות תוכנה, שינויים ותוספות במערכת וכן בדיקת ביצועים לשיחות המתקיימות. המערכת מאפשרת גם שליטה על מכשירי הטלפון המותקנים בסניפים השונים.
- תמיכה מלאה בפרוטוקול SIP.
בתחום זה החברה מתקינה ומטמיעה מערכות של חברת AVAYA ושל יצרני תקשורת נוספים מהמובילים בעולם. מומחי חטיבת התקשורת בחברה מנתחים את צרכי הלקוח, מציעים טופולוגיית פתרון העונה לצרכיו, ומצביעים בפניו על היתרונות שיפיק מהפתרון המוצע.
מערכת טלפוניית Avaya Vantage משלבת אפליקציות קוליות, צ'אט בנגיעה אחת המובילה לשיתוף פעולה מהיר וקל יותר לכל עסק.
Avaya Vantage מאפשרת לארגונים לנהל את כל התקשורת בארגון על כל סניפיו בארץ ובחו"ל, במערכת מרכזית אחת. יכולת זו מאפשרת לארגון לייעל באופן משמעותי את התהליכים העסקיים ואת זמני התגובה ומביאה לחסכון בעלויות התקשורת עצמה ובעלויות ניהול רשת התקשורת.
דגמי מערכת טלפוניית Avaya Vantage:
K155 Device
מכשיר UC בעיצוב עדכני המיועד לענות על צרכים רב מימדיים חדשים של עסקים בכל הגדלים, עם יכולת אינטגרציה ופונקציונליות מתקדמת.
K175 Device
מספק תכונות מתקדמות ותקשורת מולטימדיה בתצוגה בהירה וברורה והופך את חוויית שולחן העבודה למקצועית ויעילה. דגם עם מצלמה.
- למידע נוסף, ניתן לפנות לשי עטיה:
- 050-7258231
- shaya@ncr.co.il
מחברים אנשים עבורכם
מערכות טלפוניה מתקדמות
חברת י.א. מיטווך ובניו הינה מפיצה של חברת AVAYA ברמת DIAMOND בתחום ה-Voice בישראל. פעילות זו החלה עוד בשנת 1996 (תחת השם AT&T ואחר כך LUCENT). חברת מיטווך היא החברה היחידה בישראל שקיבלה הסמכה על ידי AVAYA לתואר "ספק מורשה לשירות איכותי" (JSD – Avaya Certified Quality Service Provider).
מיטווך מתכננת, משווקת, מתקינה, מטמיעה ומתחזקת מערכות רבות מתוצרת AVAYA, בין היתר מערכות טלפוניה, CALL CENTER, מערכות האחדת מסרים ועוד.
חטיבת התקשורת בחברה מספקת ללקוחותיה שירות מקצועי ואמין, על בסיס תשתית המשאב האנושי, הנסיון והידע שנצבר בחטיבה ובאגף השירות של החברה בתחום התקשורת. החטיבה משרתת לקוחות במגזרי המשק השונים: מוסדות פיננסים, חברות תקשורת, חברות הי-טק וארגונים אחרים.
חטיבת התקשורת מתמקדת בטלפוניית ה –IPT) IP) של חברת AVAYA, אשר מחליפה את הטלפוניה המסורתית, וטומנת בחובה יתרונות עסקיים וטכנולוגיים רבים עבור הארגונים.
מערכת טלפוניית ה-IPT מאפשרת לארגונים לנהל את כל התקשורת בארגון על כל סניפיו בארץ ובחו"ל, במערכת מרכזית אחת. יכולת זו מאפשרת לארגון לייעל באופן משמעותי את התהליכים העסקיים ואת זמני התגובה ומביאה לחסכון בעלויות התקשורת עצמה ובעלויות ניהול רשת התקשורת. חבילת פתרונות ה-IPT מספקת את מידת הגמישות הרצויה כדי לענות על הצרכים המשתנים של הארגון, תוך שמירה על רמה גבוהה של ביצועים, אמינות ואבטחת מידע. פתרון ה-IPT מתאים לעסקים בגדלים שונים ומאפשר הפעלת מגוון רחב של מכשירים ויישומים חכמים, ידידותיים ופשוטים ללימוד ולשימוש.
למערכות IPT של AVAYA יתרונות טכנולוגיים רבים וביניהם:
- יכולת השתלבות קלה בתוך ארכיטקטורת רשת קיימת בארגון.
- רמת שרידות וגיבוי גבוהה ביותר.
- מגוון רחב של יישומי טלפוניה מתקדמים.
- סל פתרונות תקשורת מקצה לקצה.
- "המשרד הווירטואלי" – ביטול מגבלות גיאוגרפיות בניהול העסק ומתן שירות ללקוחותיו.
- תמיכה במספר רב של שיחות VoIP בו זמנית ללא הגבלה באופן מעשי.
- תמיכה בפרוטוקולים אשר יאפשרו אבטחת איכות שירות ואבטחת מידע על גבי רשת הנתונים כגון: Vlan 802.1p, DiffServ וכו'.
- הפעלת מערכת שליטה ובקרה מבוססת WEB – המערכת מאפשרת גישה לכלל המרכיבים באמצעות WEB (ממשק GUI) על מנת לבצע גיבוי ואחזור של מידע השמור במערכת, בדיקת התראות של המערכת, עדכון גרסאות תוכנה, שינויים ותוספות במערכת וכן בדיקת ביצועים לשיחות המתקיימות. המערכת מאפשרת גם שליטה על מכשירי הטלפון המותקנים בסניפים השונים.
- תמיכה מלאה בפרוטוקול SIP.
בתחום זה החברה מתקינה ומטמיעה מערכות של חברת AVAYA ושל יצרני תקשורת נוספים מהמובילים בעולם. מומחי חטיבת התקשורת בחברה מנתחים את צרכי הלקוח, מציעים טופולוגיית פתרון העונה לצרכיו, ומצביעים בפניו על היתרונות שיפיק מהפתרון המוצע.
מערכת טלפוניית Avaya Vantage משלבת אפליקציות קוליות, צ'אט בנגיעה אחת המובילה לשיתוף פעולה מהיר וקל יותר לכל עסק.
Avaya Vantage מאפשרת לארגונים לנהל את כל התקשורת בארגון על כל סניפיו בארץ ובחו"ל, במערכת מרכזית אחת. יכולת זו מאפשרת לארגון לייעל באופן משמעותי את התהליכים העסקיים ואת זמני התגובה ומביאה לחסכון בעלויות התקשורת עצמה ובעלויות ניהול רשת התקשורת.
דגמי מערכת טלפוניית Avaya Vantage:
K155 Device
מכשיר UC בעיצוב עדכני המיועד לענות על צרכים רב מימדיים חדשים של עסקים בכל הגדלים, עם יכולת אינטגרציה ופונקציונליות מתקדמת.
K175 Device
מספק תכונות מתקדמות ותקשורת מולטימדיה בתצוגה בהירה וברורה והופך את חוויית שולחן העבודה למקצועית ויעילה. דגם עם מצלמה.
- למידע נוסף, ניתן לפנות לשי עטיה:
- 050-7258231
- shaya@ncr.co.il