עמדות לשירות עצמי – Kiosk

התקנת עמדה לשירות עצמי מאפשרת ללקוח לבצע מגוון רחב של פעולות בזמן המתאים לו ובגמישות מירבית. חברת מיטווך מציעה מגוון רחב של עמדות לשירות עצמי ,לתחומי פעילות שונים ומגוונים, על פי דרישת הלקוח. חברתנו מתמחה שנים רבות בהתאמת עמדות שירות עצמי לצרכי הלקוח ונותנת שירותי פיתוח, התקנה, הטמעה, שירות ותחזוקה לעמדות אלו. 

בין עמדות שירות העצמי שאנו מציעים ניתן למצוא: עמדות למשיכת והפקדת מזומנים וצ'קים – NCR, עמדות תשלום, עמדות לניהול תורים, עמדות מידע, עמדות לביצוע צ'ק אין, עמדות כרטוס, עמדות הזמנה למסעדות/מזון מהיר, עמדות בשירות עצמי לתחום הרפואי ועוד…
חברתנו מספקת את פתרון החומרה והתוכנה לפי דרישת הלקוח ואמונה על האינטגרציה ביניהם עד ליצירת מוצר שלם והתקנתו באתר הלקוח. 

נשמח לעמוד לרשותכם ולבנות עבורכם את הפתרון המתאים ביותר עבורכם.

פתרונות לניהול תורים – התקדמו לעידן החדש של ניהול התורים בענן! אפליקצתיית  SafeQ משלבת ניהול תורים יחד עם מערכת בקרת תפוסת לקוחות בסניף. פלטפורמה זו תוכננה במיוחד עבור ניהול תורים וירטואליים בתוך ומחוץ לסניפים, ביעילות ובלא מגע פיזי.

 

SelfServ™XK32 – לקוחות נוטים להזמין יותר בהזמנות דיגיטליות.עמדות תשלום במסעדה יגדילו את ההכנסה בנקודת המכירה תוך צמצום בכח אדם ושיפור השירות ללקוח.  קיוסק ה- NCR SelfServ XK32 פועל על מעבדי Intel Core 6.

מגוון תצורות של עמדות מידע ותשלום בשירות עצמי בעיצוב מסוגנן וחדשני מספקות פתרון להזמנה עצמית  לשימושים שונים.
התקדמו לעידן החדש של עמדות תשלום בשירות עצמי ושפרו את חווית הלקוחות שלכם!

עמדת הזמנה בשירות עצמי בעיצוב חדשני וקומפקטי, בעלת מסך מולטי טאץ' שטוח. מעודדת את הלקוח להזמין מתוך ממשק ידידותי ונוח, מגדילה מכירות וחוסכת בהוצאות כוח אדם. אבזור נוסף: MSR, קורא ברקוד וחיבור למסופון אשראי.

קיוסק אינטראקטיבי מאפשר תקשורת טובה עם הלקוח בנקודת המכירה, מספק מידע על מוצרים חדשים ועל מבצעים ומגדיל מכירות. זמין במגוון תצורות: שולחנית, קיוסק או על הקיר.

עמדת המידע והרכישה של NCR מאפשרת ללקוחות שלך לקבל מידע תוך דפדוף בין המוצרים השונים, לבדוק זמינות במלאי, להשוות בין מוצרים ולהזמין פריטים או מוצרים שאינם זמינים בחנות, מבלי להגדיל את המלאי שלך בחנות. עכשיו אתה יכול להפיק את המרב מההשקעה שלך ב – eCommerce ולשלב אותה בתוך החנות הפיזית.

 פתרון שלם של חומרה ותוכנה מספק לאורחי המלון את כל הפעולות הדרושות לצ'ק אין מזורז. מבוסס על הטכנולוגיה החדשנית של hotel check-in.

 קיוסקים מעוצבים ונוחים לשימוש מהווים פלטפורמה אידיאלית לקידום מכירות, להתמצאות בקניון, במרכזי מבקרים ובתחנות רכבת. מספקים מחירים וכל מידע עסקי רלוונטי ברשתות ובחנויות.

עמדות אינטראקטיביות מאפשרות לנוסעים לעבור בקלות את תהליך הצ'ק-אין ומייצרות יעילות וחיסכון לחברות התעופה.
עמדת הצ'ק-אין בשירות עצמי מאפשרת: סריקת דרכונים, הדפסת תגיות למזוודות וכרטיסי עלייה למטוס וכן תשלום עבור שדרוגים. חברות תעופה יכולות להפחית את הלחץ סביב הצוותים שלהן ולפנות את הצוות עבור נוסעים הזקוקים לעזרה אישית.

קיוסק מהדור החדש המאפשר לנוסעים לבצע צ'ק-אין, לשלם עבור שדרוגים, להחליף מושבים, לסרוק מסמכים ולהדפיס כרטיס עלייה למטוס במהירות רבה ובפחות קליקים. הנוסעים יוכלו ליהנות בשימוש מעמדה בעלת פרופיל מעוצב ונוח.

עמדת "All-in-One" עם מסך מגע, מדפסת וציוד היקפי המשולבים היטב לתוך קיוסק קומפקטי אחד.
TouchPort 100 תומך בתשלום בכרטיסי אשראי ומאפשר קריאה של דרכון או ePassport.

קיוסק צ'ק אין קומפקטי עם מסך מגע בגודל "19, קורא כרטיסי אשראי, קורא ברקוד, מאפשר קריאת דרכונים וסריקת ePassport, הדפסת כרטיס עלייה למטוס והדפסת תגיות עבור מזוודות.

למידע נוסף, ניתן לפנות לקובי: 050-7257281 / kobish@ncr.co.il

עמדות לשירות עצמי – Kiosk

התקנת עמדה לשירות עצמי מאפשרת ללקוח לבצע מגוון רחב של פעולות בזמן המתאים לו ובגמישות מירבית. חברת מיטווך מציעה מגוון רחב של עמדות לשירות עצמי ,לתחומי פעילות שונים ומגוונים, על פי דרישת הלקוח. חברתנו מתמחה שנים רבות בהתאמת עמדות שירות עצמי לצרכי הלקוח ונותנת שירותי פיתוח, התקנה, הטמעה, שירות ותחזוקה לעמדות אלו. 

בין עמדות שירות העצמי שאנו מציעים ניתן למצוא: עמדות למשיכת והפקדת מזומנים וצ'קים – NCR, עמדות תשלום, עמדות לניהול תורים, עמדות מידע, עמדות לביצוע צ'ק אין, עמדות כרטוס, עמדות הזמנה למסעדות/מזון מהיר, עמדות בשירות עצמי לתחום הרפואי ועוד…
חברתנו מספקת את פתרון החומרה והתוכנה לפי דרישת הלקוח ואמונה על האינטגרציה ביניהם עד ליצירת מוצר שלם והתקנתו באתר הלקוח. 

נשמח לעמוד לרשותכם ולבנות עבורכם את הפתרון המתאים ביותר עבורכם.

מוצר חדש, מבוסס ענן, בשם SafeQ, אשר משלב ניהול תורים יחד עם מערכת בקרת תפוסת הלקוחות בסניף. פלטפורמה זו תוכננה במיוחד עבור ניהול תורים וירטואליים מחוץ לסניפים, כדי להבטיח שמירה על ריחוק חברתי ביעילות ובלא מגע פיזי.

עמדות אינטראקטיביות מאפשרות לנוסעים לעבור בקלות את תהליך הצ'ק-אין ומייצרות יעילות וחיסכון לחברות התעופה.
עמדת הצ'ק-אין בשירות עצמי מאפשרת: סריקת דרכונים, הדפסת תגיות למזוודות וכרטיסי עלייה למטוס וכן תשלום עבור שדרוגים. חברות תעופה יכולות להפחית את הלחץ סביב הצוותים שלהן ולפנות את הצוות עבור נוסעים הזקוקים לעזרה אישית.

למידע נוסף, ניתן לפנות לקובי
050-7257281 / kobish@ncr.co.il

סגירת תפריט
סגור נגישות