מערכות Call/Contact Center

 
מערכת ה - Call Center בארגון הינה פתרון המאפשר לארגון להתחרות בהצלחה בזירה העיסקית התחרותית באמצעות מתן שירות אישי ללקוחות הארגון, איכות גבוהה של המענה, זיהוי הלקוח, כולל התממשקות מערכת
ה - Call Center למערכת הלקוח לרבות מערכות ה- CRM הארגונית, ומתן מענה מהיר לפניית הלקוח. פתרון ה - Call Center תומך במגוון ערוצי התקשורת ומספק גמישות בהתאם לצורכי הארגון המתבססים על אפיון מעמיק של פעילות הארגון וצרכיו העסקיים.

חברת י.א. מיטווך ובניו מיישמת בקרב ארגונים מובילים בישראל פתרונות תקשורת מקצה לקצה למוקדי שרות (contact centers) מבוססי מערכות Avaya התומכים בגישה ממגוון ערוצי תקשורת בהם טלפונייה, WEB, צ'אט, רשתות חברתיות, תוך שילוב מערכי IVR ,CTI לחיבור למערכות נהול לקוחות CRM והקלטה. פתרונות AVAYA המוצעים מאפשרים את זיהוי הלקוח הפונה באופן אוטמטי וכוללים דוחות היסטוריים, דוחות בזמן אמת, יכולת שליטה וניהול של נציגי השרות ועוד...


 

ייחודן של מערכות אלה הינו בגמישותן הרבה הבאה לידי ביטוי ביכולת הארגון המפעיל אותן להתאים מערכות אלה לדרישות העסקיות,
הטכניות והכלכליות שלו. המערכות נוחות להתקנה במגוון רחב של תצורות, על פי דרישות הספציפיות לארגון בהן הן אמורות לפעול.

בין יתר המערכות בהן מתמחה החברה בתחום ה- Call Center, ואותן היא משלבת בפתרונות המוצעים על ידה:

מערכות CTI
מערכות IVR
מערכת דיווחים מתקדמים
מערכות ליישום מתקדם של
טלמרקטינג
מערכות הקלטה

החברה, בשיתוף יצרני תקשורת מובילים אלה, מיישמת פרוייקטי Call Center משלב התכנון הראשוני ועד גמר ההטמעה בארגון ואספקת השירות השוטף.

♦ בכדי ללמוד עוד על פתרונות ה- Call Center של AVAYA לחץ כאן...

 

למידע נוסף ושאלות ניתן לפנות ל- 050-7258231 
או באימייל: shaya@ncr.co.il

סגירת תפריט
נגישות
סגור נגישות