מערכות טלפוניה מתקדמות

חברת י.א. מיטווך ובניו הינה מפיצה של חברת AVAYA ברמת PLATINUM בתחום ה- Voice בישראל, פעילות זו החלה עוד בשנת 1996 (תחת השם AT&T ואחר כך LUCENT). חברת י.א. מיטווך ובניו היא החברה היחידה בישראל שקיבלה הסמכה על ידי Avaya לתואר "ספק מורשה לשירות איכותי" (JSD - Avaya Certified Quality Service Provider).

מיטווך מתכננת, משווקת, מתקינה, מטמיעה ומתחזקת מערכות רבות מתוצרת AVAYA, בין היתר מערכות טלפוניה, CALL CENTER, מערכות האחדת מסרים ועוד.

חטיבת התקשורת בחברה מספקת ללקוחותיה שירות מקצועי ואמין, על בסיס תשתית המשאב האנושי, הנסיון והידע שנצבר בחטיבה ובאגף השרות של החברה בתחום התקשורת. החטיבה משרתת לקוחות במגזרי המשק השונים:
מוסדות פיננסים, חברות תקשורת, חברות הי-טק וארגונים אחרים. חטיבת התקשורת מתמקדת בטלפוניית ה - IPT) IP) של חברת AVAYA , אשר מחליפה את הטלפוניה המסורתית, וטומנת בתוכה יתרונות עסקיים וטכנולוגיים רבים עבור הארגונים.

מערכת טלפוניית ה - IPT מאפשרת לארגונים לנהל את כל התקשורת בארגון על כל סניפיו בארץ ובחו"ל, במערכת מרכזית אחת. יכולת זו מאפשרת לארגון לייעל באופן משמעותי את התהליכים העסקיים ואת זמני התגובה ומביאה לחסכון בעלויות התקשורת עצמה ובעלויות ניהול רשת התקשורת. חבילת פתרונות ה - IPT מספקת את מידת הגמישות הרצוייה כדי לענות על הצרכים המשתנים של הארגון, תוך שמירה על רמה גבוהה של ביצועים, אמינות ואבטחת מידע. פתרון ה - IPT מתאים לעסקים בגדלים שונים ומאפשר הפעלת מגוון רחב של מכשירים ויישומים חכמים, ידידותיים ופשוטים ללימוד ולשימוש.



למערכות IPT של AVAYA יתרונות טכנולוגיים רבים וביניהם:

  • יכולת השתלבות קלה בתוך ארכיטקטורת רשת קיימת בארגון.
  • רמת שרידות וגיבוי גבוהה ביותר.
  • מגוון רחב של יישומי טלפוניה מתקדמים.
  • סל פתרונות תקשורת מקצה לקצה.
  • "המשרד הווירטואלי" - ביטול מגבלות גיאוגרפיות בניהול העסק ומתן שירות ללקוחותיו.
  • תמיכה במספר רב של שיחות VoIP בו זמנית ללא הגבלה באופן מעשי.
  • תמיכה בפרוטוקולים אשר יאפשרו אבטחת איכות שירות ואבטחת מידע על גבי רשת הנתונים כגון : Vlan 802.1p, DiffServ וכו'.
  • הפעלת מערכת שליטה ובקרה מבוססת WEB - המערכת מאפשרת גישה לכלל המרכיבים באמצעות WEB (ממשק GUI) על מנת לבצע גיבוי ואחזור של מידע השמור במערכת, בדיקת התראות של המערכת, עדכון גרסאות תוכנה, שינויים ותוספות במערכת וכן לאפשר בדיקת ביצועים לשיחות המתקיימות. המערכת מאפשרת גם שליטה על מכשירי הטלפון המותקנים בסניפים השונים.
  • תמיכה מלאה בפרוטוקול SIP.

בתחום זה החברה מתקינה ומטמיעה מערכות של חברת AVAYA ושל ייצרני תקשורת נוספים מהמובילים בעולם. מומחי חט' התקשורת בחברה מנתחים את צרכי הלקוח, מציעים טופולוגיית פתרון העונה לצרכיו, ומצביעים בפניו על היתרונות שיפיק מהפתרון המוצע.

♦  בכדי ללמוד עוד על פתרונות AVAYA לחץ כאן...

למידע נוסף ושאלות ניתן לפנות ל- 050-7258231 
או באימייל: shaya@ncr.co.il

 

סגירת תפריט
נגישות
סגור נגישות