מיטווך נבחרה לייצג בישראל את חברת Wavetec הבינלאומית שפתחה פלטפורמה חכמה לניהול תורים מבוססת ענן

מיטווך נבחרה לייצג בישראל את חברת Wavetec הבינלאומית שפתחה פלטפורמה חכמה לניהול תורים מבוססת ענן

תוך שימוש בטכנולוגיות החכמות של Wavetec, יוכלו ארגונים לסייע ללקוחותיהם לקבוע ולנהל תורים בקלות מהסלולר, לנהל אותם ב׳שטח׳, לנטר את מספר המבקרים בחלל מסוים ולהפיק תובנות מושכלות על תנועת הלקוחות בסניפים.

חברת טכנולוגיות המידע מיטווך, נבחרה לייצג בישראל את חברת Wavetec, המפתחת ומייצרת פלטפורמה חכמה לניהול תורים מבוססת ענן, ניהול וזימון פגישות, עמדות תורים בשירות עצמי ומערכות מתקדמות לספירת קהל. חברת Wavetec  קיימת כבר למעלה משלושה עשורים ומוצריה של החברה נמכרים בלמעלה מ- 75 מדינות.
״כיום, במגוון רחב של תעשיות, יש צורך מיידי בפתרונות לניהול ולניטור ביקורים באתרים ׳פיזיים׳ ״, אומר אמיר מיטווך, מנהל הפיתוח העסקי בחברת מיטווך. ארגונים מחפשים פתרונות חדשניים כדי לנהל תורים, לנטר ולווסת תפוסה של מבקרים בשטחם וכן לאפשר ללקוחותיהם לקבוע פגישות בקלות, ביעילות ומכל מקום. ארגונים שעושים שימוש בטכנולוגיה הנכונה יכולים להבין טוב יותר את הלקוח וכן לחסוך לו זמן יקר של עמידה בתורים״.

לאחרונה פיתחה Wavetec מוצר חדש מבוסס ענן הנקרא ""SafeQ , המשלב ניהול תורים יחד עם מערכת בקרת תפוסת הלקוחות בסניף. פלטפורמה זו תוכננה במיוחד עבור ניהול תורים וירטואליים מחוץ לסניפים, ובכדי להבטיח שמירה על ריחוק חברתי ביעילות , באופן פרודקטיבי וללא מגע פיזי.

לדברי מיטווך, "השותפות האסטרטגית עם Wavetec תנגיש לארגונים בישראל טכנולוגיות מתקדמות שיסייעו להם לעמוד בתקנות החדשות שנובעות ממגפת הקורונה ובד בבד לחזק את חווית לקוחותיהם. במקביל יספקו הכלים החדשים תובנות יקרות ערך אודות תנועת הלקוחות בסניף ואופטימיזציה של כח העבודה הנדרש בכדי לתת להם שירות״. עוד מוסיף מיטווך כי, " בשל היותה של הפלטפורמה מבוססת ענן, היא אינה דורשת הכנת תשתיות מחשוב פיזיות יקרות וזמן הקמתה באתר הלקוח צפוי להיות מהיר ביותר."

 

אמיר מיטווך מנהל פיתוח עיסקי

״ Wavetec לוקחת את חווית הלקוח באזורי השירות ובנקודות קמעונאיות אחרות ומעלה אותה לשלב הבא, באמצעות טכנולוגיות חכמות ״, אומר אמנון אבי-גיא, מנהל החטיבה לציוד מיחשוב בחברת מיטווך. כדוגמה, מביא אבי-גיא פתרון שפיתחה החברה להזמנת תורים באמצעות "ווטסאפ". ״הפתרון תוכנן כדי לסייע לעסקים לאמץ את ה׳נורמלי החדש׳ ולהמשיך לשרת את לקוחותיהם גם בתקופה זו ולספק להם שירות ללא הפרעה. הוא עושה שימוש באפליקציה שמותקנת על הסלולר של רובנו כיום וכך יכול הלקוח לבחור את נקודת השירות לפי העדפתו האישית, לקבל הנחיות הגעה, לקבל התרעות על מצב התור ולהצטייד ב׳פתק תור וירטואלי׳, עוד לפני הגעתו לשטח. הפתרון מאפשר לשמור על ריחוק חברתי, הוא פשוט ואינו דורש התקנות מסובכות״.

אמנון אבי-גיא מנהל חטיבת פתרונות מחשוב

תוך שימוש בטכנולוגיות החכמות של Wavetec, יוכלו ארגונים לסייע ללקוחותיהם לקבוע ולנהל תורים בקלות מהסלולר, לנהל אותם ב׳שטח׳, לנטר את מספר המבקרים בחלל מסוים ולהפיק תובנות מושכלות על תנועת הלקוחות בסניפים.

אמיר מיטווך, מנהל הפיתוח העסקי בחברת מיטווך
אמנון אבי-גיא מנהל החטיבה לפתרונות מחשוב

חברת טכנולוגיות המידע מיטווך, נבחרה לייצג בישראל את חברת Wavetec, המפתחת ומייצרת פלטפורמה חכמה לניהול תורים מבוססת ענן, ניהול וזימון פגישות, עמדות תורים בשירות עצמי ומערכות מתקדמות לספירת קהל. חברת Wavetec  קיימת כבר למעלה משלושה עשורים ומוצריה של החברה נמכרים בלמעלה מ- 75 מדינות.
״כיום, במגוון רחב של תעשיות, יש צורך מיידי בפתרונות לניהול ולניטור ביקורים באתרים ׳פיזיים׳ ״, אומר אמיר מיטווך, מנהל הפיתוח העסקי בחברת מיטווך. ארגונים מחפשים פתרונות חדשניים כדי לנהל תורים, לנטר ולווסת תפוסה של מבקרים בשטחם וכן לאפשר ללקוחותיהם לקבוע פגישות בקלות, ביעילות ומכל מקום. ארגונים שעושים שימוש בטכנולוגיה הנכונה יכולים להבין טוב יותר את הלקוח וכן לחסוך לו זמן יקר של עמידה בתורים״.

לאחרונה פיתחה Wavetec מוצר חדש מבוסס ענן הנקרא ""SafeQ , המשלב ניהול תורים יחד עם מערכת בקרת תפוסת הלקוחות בסניף. פלטפורמה זו תוכננה במיוחד עבור ניהול תורים וירטואליים מחוץ לסניפים, ובכדי להבטיח שמירה על ריחוק חברתי ביעילות , באופן פרודקטיבי וללא מגע פיזי.

לדברי מיטווך, "השותפות האסטרטגית עם Wavetec תנגיש לארגונים בישראל טכנולוגיות מתקדמות שיסייעו להם לעמוד בתקנות החדשות שנובעות ממגפת הקורונה ובד בבד לחזק את חווית לקוחותיהם. במקביל יספקו הכלים החדשים תובנות יקרות ערך אודות תנועת הלקוחות בסניף ואופטימיזציה של כח העבודה הנדרש בכדי לתת להם שירות״. עוד מוסיף מיטווך כי, " בשל היותה של הפלטפורמה מבוססת ענן, היא אינה דורשת הכנת תשתיות מחשוב פיזיות יקרות וזמן הקמתה באתר הלקוח צפוי להיות מהיר ביותר."

״ Wavetec לוקחת את חווית הלקוח באזורי השירות ובנקודות קמעונאיות אחרות ומעלה אותה לשלב הבא, באמצעות טכנולוגיות חכמות ״, אומר אמנון אבי-גיא, מנהל החטיבה לפתרונות מחשוב בחברת מיטווך. כדוגמה, מביא אבי-גיא פתרון שפיתחה החברה להזמנת תורים באמצעות "ווטסאפ". ״הפתרון תוכנן כדי לסייע לעסקים לאמץ את ה׳נורמלי החדש׳ ולהמשיך לשרת את לקוחותיהם גם בתקופה זו ולספק להם שירות ללא הפרעה. הוא עושה שימוש באפליקציה שמותקנת על הסלולר של רובנו כיום וכך יכול הלקוח לבחור את נקודת השירות לפי העדפתו האישית, לקבל הנחיות הגעה, לקבל התרעות על מצב התור ולהצטייד ב׳פתק תור וירטואלי׳, עוד לפני הגעתו לשטח. הפתרון מאפשר לשמור על ריחוק חברתי, הוא פשוט ואינו דורש התקנות מסובכות״.