מאמרים וחדשות
חברת מיטווך השלימה פרויקט לשדרוג מערך הטלפוניה וניהול מוקדי השירות בבנק ישראל, המבוסס על מערכות AVAYA
AVAYA מאפשרת ל-2 מיליון עובדים ביותר מ- 11K ארגונים ברחבי העולם, להישאר מחוברים גם בימי משבר הקורונה!
מיטווך בשיתוף חברת Avaya זכו בפרויקט להחלפת הטלפוניה ומוקדי השרות במרכז הבינתחומי הרצליה
חברת מיטווך הטמיעה פתרון Omni Channel לטובת "היום הפתוח המקוון" הראשון באוניברסיטת בר-אילן
- למידע נוסף, ניתן לפנות לשי עטיה:
- 050-7258231
- shaya@ncr.co.il
מאמרים וחדשות
חברת מיטווך הטמיעה פתרון Omni Channel לטובת "היום הפתוח המקוון" הראשון באוניברסיטת בר-אילן
AVAYA מאפשרת ל-2 מיליון עובדים ביותר מ- 11K ארגונים ברחבי העולם, להישאר מחוברים גם בימי משבר הקורונה!
מיטווך בשיתוף חברת Avaya זכו בפרויקט להחלפת הטלפוניה ומוקדי השרות במרכז הבינתחומי הרצליה
- למידע נוסף, ניתן לפנות לשי עטיה:
- 050-7258231
- shaya@ncr.co.il