חסכו מלקוחותיכם את ההמתנה בתור

קצרו את משך ההמתנה, שפרו את יעילות השירות והגדילו הכנסות בעזרת פתרון ניהול התורים הארגוני של חברת Wavetec.

פתרונות חוויית הלקוח של Wavetec מבוססים על עיקרון הדוגל בארגון, טיפול ומדידת משך המתנה ואזורים עם בעיות שירות, ובשיפור חווית הלקוח בנקודות השירות. תורים ארוכים וזמן המתנה ממושך מהווים גורם מרכזי באי שביעות רצון לקוחות בבנקים, בחנויות, בבתי חולים ובמשרדים ממשלתיים. Wavetec נמנית עם החברות המובילות בעולם לייצור ולאספקה של פתרונות ניהול תורים.

פתרונות לניהול תורים וירטואליים

פתרון מלא לניטור ולוויסות תפוסת לקוחות

מערכת מושלמת המטפלת במגוון נושאים בתחום ניהול תורים, החל ממערכת בסיסית ועד מערכת מתוחכמת רב סניפית ורב אזורית לארגונים גדולים. מערכת Wavetec מאפשרת ללקוחות ולמבקרים להשתלב בתור על ידי הנפקת כרטיס במגוון ערוצים, כגון קיוסק בשירות עצמי, כירטוס ברשת, בטלפון הנייד וקביעת תור און-ליין.

תכונות המערכת

  • צפי מדויק של זמן ההמתנה בתור
  • אינטגרציה עם פלטפורמות שונות
  • קביעת תורים והזדהות באמצעות קוד QR
  • קריאה ללקוח באמצעות מסרון, WhatsApp ודוא"ל
  • ניתוחי צפי ומיפוי מסע הלקוח
  • הפקת תובנות באמצעות דו"חות ו-dashboards
  • אפשרות להעסיק את הממתינים בתור באמצעות שילוט דיגיטלי

קביעת תורים באמצעות WhatsApp

פיתרון וירטואלי אינטגטיבי לניהול תורים באמצעות WhatsApp, היישומון הנפוץ ביותר לשליחת מסרונים.
Wavetec הינה החברה הראשונה המציעה ללקוחותיה חווית שימוש ייחודית וחדשנית זו לניהול תורים.

ניהול תורים בטלפון הנייד

מהפכה סלולרית בניהול תורים

הגיע הזמן להתקדם לMobile-Q, יישומון ניהול התורים של Wavetec: פתרון כירטוס המונע צפיפות באזורי השירות ומווסת את תפוסת הלקוחות בכך שהוא מאפשר להם להצטרף לתור עוד בטרם הגעתם. מאפשר ללקוחות לבחור את הסניף הקרוב אליהם, לקבל כרטיס דרך יישומון פשוט לתפעול ולהצטרף לתור כשמגיע תורם.

תכונות המערכת

  • כרטוס באמצעות הטלפון הנייד
  • מתן הוראות הגעה לסניף
  • שליחת התראה ללקוח כשמגיע תורו
  • הזמנת תורים און ליין
  • מסרונים והודעות טקסט

מערכת ספירת קהל

הפתרון לבקרת תפוסת לקוחות

"SafeQ" הינו מוצר חדש מבוסס ענן, המשלב ניהול תורים יחד עם מערכת בקרת תפוסת הלקוחות בסניף. פלטפורמה זו תוכננה במיוחד עבור ניהול תורים וירטואליים מחוץ לסניפים, ובכדי להבטיח שמירה על ריחוק חברתי ביעילות וללא מגע פיזי.

תכונות המערכת

  • מניעת עומס במוקדי השירות
  • ייעול מערך העובדים
  • קבלת נתונים מדויקים
  • מערכת עצמאית עם אפשרות התאמה ללקוח
  • התקנה פשוטה ומהירה
  • אנליטיקות והפקת דו"חות בזמן אמת

משוב לקוחות

צרכי הלקוח וציפיותיו מנותן השירות משתנים חדשות לבקרים וכפועל יוצא, קבלת משוב מהקוחות חיונית לארגון. Opinion Plus של Wavetec הינה מערכת משוב מתקדמת להפקת נתונים אודות חוויית לקוחות ולקבלת מידע עדכני לגבי ציפיותיהם. בעזרת המערכת תוכלו לדעת מהן חוות הדעת של הלקוחות על הארגון ולשפר את רמת השירות בהתאם.

מדדו שביעות רצון לקוחות בזמן אמת

עקבו בקביעות אחרי ביצועי הסניפים והצוות

גלו מחויבות לשיפור השירות

קבלו החלטות אסטרטגיות מבוססות על דוחות משתנים

dashboards.png

ניתוח נתונים, Dashboards והפקת דו"חות

מערכת להפקת נתונים ודו"חות מופעלת באמצעות Spectra, תוכנה מתקדמת הפועלת באינטגרציה מלאה עם כל היישומים כדי למזער בעיות שהלקוח עלול להיתקל בהן בערוצים השונים ובנקודות המגע שלו עם הארגון, ומבטיחה חווית לקוח חלקה ורציפה בכל ביקור בסניף.

Spectra תחולל שינוי בתפקוד הארגון מול הלקוחות ותאפשר שליטה בחוויית הלקוח בעזרת תובנות ביצוע בזמן אמת, dashboards ודו"חות.

יתרונות השימוש במערכת ניהול תורים אלקטרונית

צמצום משך העמידה בתור ב-50%

העלאת שביעות רצון הלקוחות ב-30%

מניעת אי סדר וחוסר ארגון בניהול התורים

מסע לקוח וחוויית לקוח חלקים ורציפים

שיפור וייעול של ביצועי צוות העובדים

בקרה מרכזית וקלות שימוש

מיזוג מושלם של כל מרכיבי מערכת ניהול האיכות בארגון

קבלת מדדי ביצוע מרכזיים ותפקוד משופר ויעיל

למידע נוסף, ניתן לפנות ל:  amnon@ncr.co.il
 1-800-22-43-11 / 03-6186880

חסכו מלקוחותיכם את ההמתנה בתור

קצרו את משך ההמתנה, שפרו את יעילות השירות והגדילו הכנסות בעזרת פתרון ניהול התורים הארגוני של חברת Wavetec.

פתרונות חוויית הלקוח של Wavetec מבוססים על עיקרון הדוגל בארגון, טיפול ומדידת משך המתנה ואזורים עם בעיות שירות, ובשיפור חווית הלקוח בנקודות השירות. תורים ארוכים וזמן המתנה ממושך מהווים גורם מרכזי באי שביעות רצון לקוחות בבנקים, בחנויות, בבתי חולים ובמשרדים ממשלתיים. Wavetec נמנית עם החברות המובילות בעולם לייצור ולאספקה של פתרונות ניהול תורים.

פתרונות לניהול תורים וירטואליים

פתרון מלא לניטור ולוויסות תפוסת לקוחות

מערכת מושלמת המטפלת במגוון נושאים בתחום ניהול תורים, החל ממערכת בסיסית ועד מערכת מתוחכמת רב סניפית ורב אזורית לארגונים גדולים. מערכת Wavetec מאפשרת ללקוחות ולמבקרים להשתלב בתור על ידי הנפקת כרטיס במגוון ערוצים, כגון קיוסק בשירות עצמי, כירטוס ברשת, בטלפון הנייד וקביעת תור און-ליין.

תכונות המערכת

  • צפי מדויק של זמן ההמתנה בתור
  • אינטגרציה עם פלטפורמות שונות
  • קביעת תורים והזדהות באמצעות קוד QR
  • קריאה ללקוח באמצעות מסרון, WhatsApp ודוא"ל
  • ניתוחי צפי ומיפוי מסע הלקוח
  • הפקת תובנות באמצעות דו"חות ו-dashboards
  • אפשרות להעסיק את הממתינים בתור באמצעות שילוט דיגיטלי

קביעת תורים באמצעות WhatsApp

פיתרון וירטואלי אינטגטיבי לניהול תורים באמצעות WhatsApp, היישומון הנפוץ ביותר לשליחת מסרונים.
Wavetec הינה החברה הראשונה המציעה ללקוחותיה חווית שימוש ייחודית וחדשנית זו לניהול תורים.

ניהול תורים בטלפון הנייד

מהפכה סלולרית בניהול תורים

הגיע הזמן להתקדם לMobile-Q, יישומון ניהול התורים של Wavetec: פתרון כירטוס המונע צפיפות באזורי השירות ומווסת את תפוסת הלקוחות בכך שהוא מאפשר להם להצטרף לתור עוד בטרם הגעתם. מאפשר ללקוחות לבחור את הסניף הקרוב אליהם, לקבל כרטיס דרך יישומון פשוט לתפעול ולהצטרף לתור כשמגיע תורם.

תכונות המערכת

  • כרטוס באמצעות הטלפון הנייד
  • מתן הוראות הגעה לסניף
  • שליחת התראה ללקוח כשמגיע תורו
  • הזמנת תורים און ליין
  • מסרונים והודעות טקסט

מערכת ספירת קהל

הפתרון לבקרת תפוסת לקוחות

"SafeQ" הינו מוצר חדש מבוסס ענן, המשלב ניהול תורים יחד עם מערכת בקרת תפוסת הלקוחות בסניף. פלטפורמה זו תוכננה במיוחד עבור ניהול תורים וירטואליים מחוץ לסניפים, ובכדי להבטיח שמירה על ריחוק חברתי ביעילות וללא מגע פיזי.

תכונות המערכת

  • מניעת עומס במוקדי השירות
  • ייעול מערך העובדים
  • קבלת נתונים מדויקים
  • מערכת עצמאית עם אפשרות התאמה ללקוח
  • התקנה פשוטה ומהירה
  • אנליטיקות והפקת דו"חות בזמן אמת

משוב לקוחות

צרכי הלקוח וציפיותיו מנותן השירות משתנים חדשות לבקרים וכפועל יוצא, קבלת משוב מהקוחות חיונית לארגון. Opinion Plus של Wavetec הינה מערכת משוב מתקדמת להפקת נתונים אודות חוויית לקוחות ולקבלת מידע עדכני לגבי ציפיותיהם. בעזרת המערכת תוכלו לדעת מהן חוות הדעת של הלקוחות על הארגון ולשפר את רמת השירות בהתאם.

מדדו שביעות רצון לקוחות בזמן אמת

עקבו בקביעות אחרי ביצועי הסניפים והצוות

גלו מחויבות לשיפור השירות

קבלו החלטות אסטרטגיות מבוססות על דוחות משתנים

ניתוח נתונים, Dashboards והפקת דו"חות

מערכת להפקת נתונים ודו"חות מופעלת באמצעות Spectra, תוכנה מתקדמת הפועלת באינטגרציה מלאה עם כל היישומים כדי למזער בעיות שהלקוח עלול להיתקל בהן בערוצים השונים ובנקודות המגע שלו עם הארגון, ומבטיחה חווית לקוח חלקה ורציפה בכל ביקור בסניף.

Spectra תחולל שינוי בתפקוד הארגון מול הלקוחות ותאפשר שליטה בחוויית הלקוח בעזרת תובנות ביצוע בזמן אמת, dashboards ודו"חות.

יתרונות השימוש במערכת ניהול תורים אלקטרונית

צמצום משך העמידה בתור ב-50%

העלאת שביעות רצון הלקוחות ב-30%

מניעת אי סדר וחוסר ארגון בניהול התורים

מסע לקוח וחוויית לקוח חלקים ורציפים

שיפור וייעול של ביצועי צוות העובדים

בקרה מרכזית וקלות שימוש

מיזוג מושלם של כל מרכיבי מערכת ניהול האיכות בארגון

קבלת מדדי ביצוע מרכזיים ותפקוד משופר ויעיל

למידע נוסף, ניתן לפנות ל:  amnon@ncr.co.il
 1-800-22-43-11 / 03-6186880

סגירת תפריט
סגור נגישות