[ubermenu config_id="main"]
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פלטפורמה גמישה לניהול תורים וחוויית לקוח

פתרון חדשני מלא לניהול תורים ללא מגע

קצרו את משך ההמתנה, שפרו את יעילות השירות והגדילו הכנסות בעזרת פתרון ניהול התורים הארגוני של חברת Wavetec.

פתרונות חוויית הלקוח של Wavetec מבוססים על עיקרון הדוגל בארגון, טיפול ומדידת משך המתנה ואזורים עם מחלקות עתירות שירות, ובשיפור חווית הלקוח בנקודות השירות. תורים ארוכים וזמן המתנה ממושך מהווים גורם מרכזי באי שביעות רצון לקוחות בבנקים, בחנויות, בבתי חולים ובמשרדים ממשלתיים. Wavetec נמנית עם החברות המובילות בעולם לייצור ולאספקה של פתרונות ניהול תורים.

ניהול תורים באמצעות WhatsApp

פתרון חוויית לקוח חדשני גם בענן, המבוסס על שילוב WhatsApp עם פלטפורמת ניהול התורים של Wavetec, מאפשר לארגונים לתחזק מערך אוטומטי מקוון 24/7, כולל קביעת תורים, תזכורות, ניהול תורים, קבלת דו"חות ועוד.

יתרונות

  • קיצור זמני המתנה בתור
  • הפחתת עלויות תפעוליות
  • שיפור שביעות רצון לקוחות
  • שיפור נאמנות לקוחות (NPS)
  • צמצום אזורי המתנה

ניהול מלא של התהליך באמצעות הנייד:

זימון תור בטלפון הנייד

ניטור רציף של התקדמות התור

צ'ק אין עצמי לתור עם ההגעה לסניף

קריאה לקבלת שירות ומילוי משוב בסיומו

פתרון מלא לניהול וזימון תורים ולחוויית לקוח

מערכת מושלמת המטפלת במגוון נושאים בתחום ניהול תורים, החל ממערכת בסיסית ועד מערכת מתוחכמת רב סניפית ורב אזורית לארגונים גדולים. מערכת Wavetec מאפשרת ללקוחות ולמבקרים להשתלב בתור על ידי הנפקת כרטיס במגוון ערוצים, כגון קיוסק בשירות עצמי, כירטוס ברשת, בטלפון הנייד וקביעת תור און-ליין.

תכונות המערכת

  • צפי מדויק של זמן ההמתנה בתור
  • אינטגרציה עם פלטפורמות שונות
  • קביעת תורים והזדהות באמצעות קוד QR
  • קריאה ללקוח באמצעות מסרון, WhatsApp ודוא"ל
  • ניתוחי צפי ומיפוי מסע הלקוח
  • הפקת תובנות באמצעות דו"חות ו-dashboards
  • אפשרות להעסיק את הממתינים בתור באמצעות שילוט דיגיטלי

זימון וניהול תורים בטלפון הנייד - מהפכה סלולרית בניהול תורים

הגיע הזמן להתקדם לMobile-Q, יישומון ניהול התורים של Wavetec: פתרון כירטוס המונע צפיפות באזורי השירות ומווסת את תפוסת הלקוחות בכך שהוא מאפשר להם להצטרף לתור עוד בטרם הגעתם. מאפשר ללקוחות לבחור את הסניף הקרוב אליהם, לקבל כרטיס דרך יישומון פשוט לתפעול ולהצטרף לתור כשמגיע תורם.

קביעת תורים באמצעות WhatsApp

פיתרון וירטואלי אינטגטיבי לניהול תורים באמצעות WhatsApp, היישומון הנפוץ ביותר לשליחת מסרונים.
Wavetec הינה החברה הראשונה המציעה ללקוחותיה חווית שימוש ייחודית וחדשנית זו לניהול תורים.

תכונות המערכת

  • כרטוס באמצעות הטלפון הנייד
  • מתן הוראות הגעה לסניף
  • שליחת התראה ללקוח כשמגיע תורו
  • הזמנת תורים און ליין
  • מסרונים והודעות טקסט

עמדות לזימון תורים בסניף

  • מגוון קיוסקים להנפקת כרטיסים גם בסניף עצמו.
  • עמדות אשנב לתפעול תור מאפשרות: קריאה, קריאה חוזרת, העברה להמתנה, עדכון NO SHOW ועוד בלחיצת כפתור.

ניהול זמן ההמתנה

חיווי סטאטוס התור ללקוח
הצגת הודעות ועדכונים בזמן אמת להבטחת חוויית לקוח רציפה בכל ביקור של הלקוח בסניף.

שילוט דיגיטלי
מערכת השילוט עובדת באינטגרציה מלאה עם מערכת ניהול התורים, לתצוגה בזמן אמת של כל המידע על התור.
מערכת השילוט הדיגיטלי מאפשרת תקשורת בין הארגון ללקוח בעת ההמתנה בתור: מתן הצעות שיווקיות, הצגת מוצרים ושירותים והקרנת פרסומות. 
מסך התצוגה מחולק למספר אזורים ומאפשר הקרנת תכנים בידוריים לצד מידע על מצב התור, הצגת המספרים הבאים ושידור הודעות עדכניות.

פלטפורמה גמישה לניהול תורים וחוויית לקוח

משוב לקוחות

צרכי הלקוח וציפיותיו מנותן השירות משתנים חדשות לבקרים וכפועל יוצא, קבלת משוב מהקוחות חיונית לארגון. Opinion Plus של Wavetec הינה מערכת משוב מתקדמת להפקת נתונים אודות חוויית לקוחות ולקבלת מידע עדכני לגבי ציפיותיהם. בעזרת המערכת תוכלו לדעת מהן חוות הדעת של הלקוחות על הארגון ולשפר את רמת השירות בהתאם.

מדדו שביעות רצון לקוחות בזמן אמת

עקבו בקביעות אחרי ביצועי הסניפים והצוות

גלו מחויבות לשיפור השירות

קבלו החלטות אסטרטגיות מבוססות על דוחות משתנים

פתרון חדשני מלא לניהול תורים ללא מגע

קצרו את משך ההמתנה, שפרו את יעילות השירות והגדילו הכנסות בעזרת פתרון ניהול התורים הארגוני של חברת Wavetec.

פתרונות חוויית הלקוח של Wavetec מבוססים על עיקרון הדוגל בארגון, טיפול ומדידת משך המתנה ואזורים עם מחלקות עתירות שירות, ובשיפור חווית הלקוח בנקודות השירות. תורים ארוכים וזמן המתנה ממושך מהווים גורם מרכזי באי שביעות רצון לקוחות בבנקים, בחנויות, בבתי חולים ובמשרדים ממשלתיים. Wavetec נמנית עם החברות המובילות בעולם לייצור ולאספקה של פתרונות ניהול תורים.

dashboards

ניתוח נתונים, Dashboards והפקת דו"חות

מערכת להפקת נתונים ודו"חות מופעלת באמצעות Spectra, תוכנה מתקדמת הפועלת באינטגרציה מלאה עם כל היישומים כדי למזער בעיות שהלקוח עלול להיתקל בהן בערוצים השונים ובנקודות המגע שלו עם הארגון, ומבטיחה חווית לקוח חלקה ורציפה בכל ביקור בסניף.

Spectra תחולל שינוי בתפקוד הארגון מול הלקוחות ותאפשר שליטה בחוויית הלקוח בעזרת תובנות ביצוע בזמן אמת, dashboards ודו"חות.

יתרונות השימוש במערכת ניהול תורים אלקטרונית

צמצום משך העמידה בתור ב-50%

העלאת שביעות רצון הלקוחות ב-30%

מניעת אי סדר וחוסר ארגון בניהול התורים

מסע לקוח וחוויית לקוח חלקים ורציפים

שיפור וייעול של ביצועי צוות העובדים

בקרה מרכזית וקלות שימוש

מיזוג מושלם של כל מרכיבי מערכת ניהול האיכות בארגון

קבלת מדדי ביצוע מרכזיים ותפקוד משופר ויעיל

לתיאום הדגמה (ללא התחייבות) מלאו את הפרטים

או צרו קשר:

ניהול תורים באמצעות WhatsApp

פתרון חוויית לקוח חדשני, המבוסס על שילוב WhatsApp עם פלטפורמת ניהול התורים של Wavetec, גם בענן, מאפשר לארגונים לתחזק מערך אוטומטי מקוון 24/7, כולל קביעת תורים, תזכורות, ניהול תורים, קבלת דו"חות ועוד.

יתרונות

  • קיצור זמני המתנה בתור
  • הפחתת עלויות תפעוליות
  • שיפור שביעות רצון לקוחות
  • שיפור נאמנות לקוחות (NPS)
  • צמצום אזורי המתנה

ניהול מלא של התהליך באמצעות הנייד:

זימון תור בטלפון הנייד

ניטור רציף של התקדמות התור

צ'ק אין עצמי לתור עם ההגעה לסניף

קריאה לקבלת שירות ומילוי משוב בסיומו

פתרון מלא לניהול וזימון תורים ולחוויית לקוח

מערכת מושלמת המטפלת במגוון נושאים בתחום ניהול תורים, החל ממערכת בסיסית ועד מערכת מתוחכמת רב סניפית ורב אזורית לארגונים גדולים. מערכת Wavetec מאפשרת ללקוחות ולמבקרים להשתלב בתור על ידי הנפקת כרטיס במגוון ערוצים, כגון קיוסק בשירות עצמי, כירטוס ברשת, בטלפון הנייד וקביעת תור און-ליין.

תכונות המערכת

  • צפי מדויק של זמן ההמתנה בתור
  • אינטגרציה עם פלטפורמות שונות
  • קביעת תורים והזדהות באמצעות קוד QR
  • קריאה ללקוח באמצעות מסרון, WhatsApp ודוא"ל
  • ניתוחי צפי ומיפוי מסע הלקוח
  • הפקת תובנות באמצעות דו"חות ו-dashboards
  • אפשרות להעסיק את הממתינים בתור באמצעות שילוט דיגיטלי

זימון וניהול תורים בטלפון הנייד - מהפכה סלולרית בניהול תורים

הגיע הזמן להתקדם לMobile-Q, יישומון ניהול התורים של Wavetec: פתרון כירטוס המונע צפיפות באזורי השירות ומווסת את תפוסת הלקוחות בכך שהוא מאפשר להם להצטרף לתור עוד בטרם הגעתם. מאפשר ללקוחות לבחור את הסניף הקרוב אליהם, לקבל כרטיס דרך יישומון פשוט לתפעול ולהצטרף לתור כשמגיע תורם.

קביעת תורים באמצעות WhatsApp

פיתרון וירטואלי אינטגטיבי לניהול תורים באמצעות WhatsApp, היישומון הנפוץ ביותר לשליחת מסרונים.
Wavetec הינה החברה הראשונה המציעה ללקוחותיה חווית שימוש ייחודית וחדשנית זו לניהול תורים.

תכונות המערכת

  • כרטוס באמצעות הטלפון הנייד
  • מתן הוראות הגעה לסניף
  • שליחת התראה ללקוח כשמגיע תורו
  • הזמנת תורים און ליין
  • מסרונים והודעות טקסט

עמדות לזימון תורים בסניף

  • מגוון קיוסקים להנפקת כרטיסים גם בסניף עצמו.
  • עמדות אשנב לתפעול תור מאפשרות: קריאה, קריאה חוזרת, העברה להמתנה, עדכון NO SHOW ועוד בלחיצת כפתור.

ניהול זמן ההמתנה

חיווי סטאטוס התור ללקוח
הצגת הודעות ועדכונים בזמן אמת להבטחת חוויית לקוח רציפה בכל ביקור של הלקוח בסניף.

שילוט דיגיטלי
מערכת השילוט עובדת באינטגרציה מלאה עם מערכת ניהול התורים, לתצוגה בזמן אמת של כל המידע על התור.
מערכת השילוט הדיגיטלי מאפשרת תקשורת בין הארגון ללקוח בעת ההמתנה בתור: מתן הצעות שיווקיות, הצגת מוצרים ושירותים והקרנת פרסומות. 
מסך התצוגה מחולק למספר אזורים ומאפשר הקרנת תכנים בידוריים לצד מידע על מצב התור, הצגת המספרים הבאים ושידור הודעות עדכניות.

משוב לקוחות

צרכי הלקוח וציפיותיו מנותן השירות משתנים חדשות לבקרים וכפועל יוצא, קבלת משוב מהקוחות חיונית לארגון. Opinion Plus של Wavetec הינה מערכת משוב מתקדמת להפקת נתונים אודות חוויית לקוחות ולקבלת מידע עדכני לגבי ציפיותיהם. בעזרת המערכת תוכלו לדעת מהן חוות הדעת של הלקוחות על הארגון ולשפר את רמת השירות בהתאם.

מדדו שביעות רצון לקוחות בזמן אמת

עקבו בקביעות אחרי ביצועי הסניפים והצוות

גלו מחויבות לשיפור השירות

קבלו החלטות אסטרטגיות מבוססות על דוחות משתנים

ניתוח נתונים, Dashboards והפקת דו"חות

מערכת להפקת נתונים ודו"חות מופעלת באמצעות Spectra, תוכנה מתקדמת הפועלת באינטגרציה מלאה עם כל היישומים כדי למזער בעיות שהלקוח עלול להיתקל בהן בערוצים השונים ובנקודות המגע שלו עם הארגון, ומבטיחה חווית לקוח חלקה ורציפה בכל ביקור בסניף.

Spectra תחולל שינוי בתפקוד הארגון מול הלקוחות ותאפשר שליטה בחוויית הלקוח בעזרת תובנות ביצוע בזמן אמת, dashboards ודו"חות.

יתרונות השימוש במערכת ניהול תורים אלקטרונית

צמצום משך העמידה בתור ב-50%

העלאת שביעות רצון הלקוחות ב-30%

מניעת אי סדר וחוסר ארגון בניהול התורים

מסע לקוח וחוויית לקוח חלקים ורציפים

שיפור וייעול של ביצועי צוות העובדים

בקרה מרכזית וקלות שימוש

מיזוג מושלם של כל מרכיבי מערכת ניהול האיכות בארגון

קבלת מדדי ביצוע מרכזיים ותפקוד משופר ויעיל

לתיאום הדגמה (ללא התחייבות) מלאו את הפרטים