[ubermenu config_id="main"]
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
twilio logo

Twilio Flex

לייצר "קשר" מכל פנייה נכנסת

מערכת מובילה למוקדי שירות מקצה לקצה בענן
לניהול כל ערוצי התקשורת של המוקד בפלטפורמה אחת אחודה

twilio logo

Twilio Flex

לייצר "קשר"
מכל פנייה נכנסת

מערכת מובילה למוקדי שירות
מקצה לקצה בענן
לניהול כל ערוצי התקשורת
של המוקד
בפלטפורמה אחת אחודה

חוויית מכירה ושירות 
איכותית וגמישה

 

Flex היא פלטפורמה קלה לשימוש המנהלת את כל ערוצי התקשורת של המוקד (טלפון/ קול, מייל, צ'ט, וואטסאפ) בפלטפורמה אחת אחודה ומאפשרת למנהלי המוקדים לקבל תמונה מלאה על פעילות הנציגים בכל הערוצים.

שירות לקוחות מבוסס נתונים ומותאם אישית

  • חיבור "חכם" ודינמי בין לקוחות לכל נציג/ת שירות
  • בחירת הערוצים המיטביים לדיאלוג עם הלקוחות
  • התאמה של אינטראקציות עם פרופילי לקוחות מפורטים 
  • שילוב נתונים ממגוון מערכות, כולל Zendesk, Salesforce, מערכות חיוב, ERPs, ניהול מלאי ועוד
  • בחירה מלאה בתצורת הפתרון המועדף על הלקוח תוך אפשרות שילוב פתרון היברידי בין תשתיות הלקוח לתשתית ענן ציבורי

Flex מאפשרת לך לשרת לקוחות עוד לפני שהפכו ללקוחות

  • הוספת לחצן חיוג או לחצן טקסט ליישומים שלך ליצירת קשר מהיר ויעיל
  • יצירת קשר עם לקוחות פוטנציאליים בערוצים המועדפים עליהם
  • הציגו לנציגי המכירות,  פרופילים מפורטים המכילים נתונים מכל "נקודת המגע" של הלקוח
  •  שילוב נתונים בפלטפומת FLEX ממגוון מערכות בהם  Salesforce ו-Zendesk או עם CRM בהתאמה אישית
sales activity chart

'שער דיגיטלי' מובנה באפליקציה לבניית מערכות יחסים עם לקוחות

  • אפליקציית המובייל משמשת כדלת כניסה וירטואלית לחוויית  הקנייה בחברה
  • חיבור מיידי וקל של לקוחות עם נציגי מכירות או תמיכה
  • יכולת השתלבות עם  מקורות נתונים לבניית פרופילי לקוחות כוללניים לשירות מותאם אישית
  • אפשרות שליחת תמונות וסרטונים בערוצים דיגיטליים כדי לגשר על הפער הפיזי-דיגיטלי
קשר עם הלקוח

הפכו את חווית הלקוחות שלכם למנוע צמיחה

+90 נקודות

במדד נאמנות לקוחות (NPS) עבור
Nubank

13% ירידה

בעבודה לאחר שיחה עבור
Toyota Connected

70% פחות

זמן טיפול בהודעות טקסט עבור
vacasa

20% עלייה

בשיחות נתמכות למוקד השירות של
אלקטרולוקס

Twilio Flex בפעולה

Flex פועלת במסגרת הפתרון הקיים שלכם ומאפשרת לכם להשתדרג מבלי להחליף את המערכת הנוכחית.

שקופית קודמת
שקופית הבאה

בחרו את מסלול ה-FLEX המתאים לארגון שלכם

עם המעבר של ארגונים לפתרונות ענן, שילוב של מערכת FLEX של חברת Twilio בסל הפתרונות המוצע על ידי חברת מיטווך, יאפשר לכל ארגון בחירה מלאה בתצורת הפתרון המועדף על ידו תוך אפשרות שילוב פתרון היברידי בין תשתיות הלקוח לתשתית ענן ציבורי.

תמיכה ממומחי Twilio

Twilio תעניק לך שירותי תמיכה מקצועיים כדי להתאים ולהטמיע את מערכת Flex בארגון שלך, כולל הדרכה מקצועית לתכנון, לאינטגרציה ולאופטימיזציה.

שת"פים עם חברות טכנולוגיה מובילות

Twilio תספק לך פתרון מיטבי בעזרת שותפי טכנולוגיה ושותפי ייעוץ מהשורה הראשונה כמו Deloitte Digital, Perficient, Sabio, IBM או Google.

התאמה לצרכי הארגון

Twilio תתכנן עבורך פתרון המותאם לצרכים המדויקים שלך, תוך פריסת ערוצים חדשים במהירות וביעילות עם Flex Conversations ותזרימי עבודה IVR בשירות עצמי באמצעות Studio.

על החברה

חברת Twilio שבסיסה בסן פרנסיסקו נסחרת בבורסת NASDAQ בארצות הברית ושווי השוק שלה כיום הינו כ-11 מיליארד דולר. החברה מספקת מזה שנים למפתחי אפליקציות פלטפורמות תכנות קלות לשימוש, שמאפשרות להטמיע במוצרים שירותי שיחה מגוונים, בהם הודעות וואטסאפ, שיחות וידיאו, הודעות סמס והודעות צ'אט. בשנתיים האחרונות השיקה Twilio את פלטפורמת FLEX שהינה מערכת מובילה למוקדי שרות מקצה לקצה בענן המנהלת את כל ערוצי התקשורת של המוקד (טלפון/ קול, מייל, צ'ט, וואטסאפ) בפלטפורמה אחת אחודה ומאפשרת למנהלי המוקדים לקבל תמונה מלאה על פעילות הנציגים בכל הערוצים.

לתיאום הדגמה (ללא התחייבות) מלאו את הפרטים

לתיאום הדגמה (ללא התחייבות) מלאו את הפרטים