[ubermenu config_id="main"]
Genesys_logo

Genesys Cloud CX

חברת  י.א מיטווך  הינה אינטגרטור מוביל  בישראל בתחום מערכות לניהול  מוקדי שרות. החברה יישמה לאורך השנים מערכות בארגונים מובילים בישראל, בהם בנקים, חברות ביטוח, חברות תעופה ותיירות, ארגוני בריאות ועוד. מיטווך מציעה פתרון לניהול מוקדי שרות בענן ביישום Genesys CX cloud  – החברה המובילה בעולם בתחום ה-Contact Center.

פתרון הענן הינו מתקדם ושריד במיוחד למוקדי שירות מתקדמים וחדשניים כולל שירותי טלפוניה, קבלת שיחות בערוצים שונים (ערוץ קולי, צ'אט, אימייל), פתרון לעבודה מהבית, דוחות ומסכי ניטור זמן אמת והיסטוריים, יכולת להתממשק עם מערכות חיצוניות וניהול פניות המגיעות מערוצים שונים (CRM, מערכת omnichannel וכיו"ב) תוך שמירה על תור אחיד ושיקוף בדוחות זמן אמת ודוחות היסטוריים.  

חברת Genesys  הינה חברה מובילה עולמית בפתרונות מוקדי שירות מבוססי ענן.

חברת GENESYS נבחרה על ידי גרטנר גם ב-2024 כ-Leader לקטגוריה של פתרונות CCaaS (מוקד שירות מבוסס ענן).

All-in-one

יתרונות עיקריים ביישום
פתרון Genesys Cloud CX

מערכת אחת לכלל צרכי התקשורת

  • Genesys Cloud CX מציעה פתרון מאוחד (All-in-One) שמשלב בין מערכת טלפוניה מתקדמת לבין פתרון מוקד שירות לקוחות, תוך דגש על אבטחת מידע וביצועים גבוהים.
  • אין צורך לשלב בין ספקים שונים – Genesys Cloud CX מספקת פתרון אחוד לניהול שיחות, צ'אט, אימיילים ורשתות חברתיות.
  • שיפור תפעול וניהול נתונים: כל המידע מאוחסן ומנוהל במקום אחד, עם גישה מהירה ודיווחים אחודים.
  • פשטות הטמעה ותפעול: חיסכון בזמן ובמשאבים עם מערכת אחת שמכסה את כל הצרכים העסקיים.
customer experience

חווית לקוח משופרת

  • תקשורת רב-ערוצית: הפתרון מאפשר ללקוחות לתקשר עם העסק בערוצים שונים כגון: טלפון, צ'אט, אימייל ורשתות חברתיות, תוך יצירת חוויה עקבית ומותאמת אישית.
  • ניתוח בזמן אמת: הכלים המובנים מאפשרים לנתח אינטראקציות עם לקוחות בזמן אמת, לשפר את שביעות הרצון ולהגיב במהירות לצרכים משתנים.
scalability

גמישות טכנולוגית

  • ענן מלא: היותו פתרון בענן ( SaaS) מאפשר ללקוחות לעבוד מכל מקום, עם יכולות סקלאביליות שמתאימות לצרכים העסקיים המשתנים.
  • אינטגרציה פשוטה: Genesys Cloud CX משתלב בקלות עם מערכות קיימות כגון: CRM מה שמאפשר יישום מהיר וחלק.
economy

חסכון בעלויות

  • עלויות תחזוקה נמוכות: אין צורך בתשתיות פיזיות יקרות או בעלויות תחזוקה שוטפות.  
    כולל תפעול אתר DR להמשכיות עיסקית.

מוניטין ואמינות

  • מובילות בשוק: Genesys היא חברה ותיקה עם ניסיון רב בתחום פתרונות ה-CCaaS – (Contact Center as a Service) המערכת הינה מובילה בדו"ח גרטנר האחרון שפורסם באוקטובר 2024.
security

אבטחת מידע ושמירה על פרטיות

  • תאימות לתקנים בינלאומיים: Genesys Cloud CX עומד בתקני אבטחת מידע כמו: GDPR , SOC 2  ו-ISO 27001.
  • ניהול גישה מתקדם: כלים מתקדמים לניהול הרשאות מבטיחים גישה מאובטחת למידע רגיש.
  • הצפנת נתונים במעבר: כל המידע מוצפן, הן כשהוא מאוחסן במערכת והן כשהוא מועבר בין שירותים.
  • שימוש בתעודות SSL/TLS: מבטיח תקשורת מאובטחת בין הלקוחות לבין המערכת.
AI

בינה מלאכותית לאוטומציה של שירות לקוחות

  • Genesys Cloud™ AI מאגדת דיסציפלינות שונות של בינה מלאכותית בפלטפורמה אחת – כדי לאפשר חוויות יוצאות דופן ללקוחות ולעובדים. שירותי שיחות קוליות מבוססי בינה מלאכותית גנרטיבית מאפשרים אוטומציה עם מגע אנושי. בינה מלאכותית חזויה (Predictive AI) מספקת לצוות שלך תובנות עמוקות יותר על הלקוחות – לטובת התאמה אישית וחיזויים מדויקים שמשפרים את תכנון כוח האדם.
    והיישום הפשוט של פתרון "מדף" מקטין עלויות ומפשט את המורכבות.

Customer Journey

ניהול מסע לקוח

  • קשר את האינטראקציות עם הלקוחות למסע כולל.

    בעידן של כלים דיגיטליים ובינה מלאכותית – הציפיות של הלקוחות גבוהות מתמיד.מותגים נדרשים להבין ולעצב את מסע הלקוח כולו, מתחילתו ועד סופו.וזה מתחיל בנתונים מקושרים שקל לגשת אליהם ולנתח אותם.עם Genesys חברות מקבלות את הכלים הדרושים לניתוח ולשיפור של כל שלב במסע הלקוח.

אינטגרציה בין Salesforce ל-Genesys מאפשרת את היתרונות הבאים:

Genesys_Blog

האינטגרציה בין Salesforce  ו-Genesys מספקת יתרון משמעותי לארגונים השואפים לשפר את השירות והחוויה של לקוחותיהם.

היכולת לעבוד מתוך מסך אחד מייעלת תהליכים, משפרת את חוויית הלקוח ומעניקה יתרון תחרותי לארגונים.

למידע נוסף על פתרונות מוקדי שירות בענן
התקשרו / השאירו פרטים
ונשמח לייעץ ולהדגים

או

אפשר גם

התקשרו/השאירו פרטים
ונשמח לייעץ ולהדגים

או

אפשר גם

פנייתך נשלחה

תודה שפנית אלינו!