[ubermenu config_id="main"]
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

Avaya OneCloud CCaaS

Avaya OneCloud CCaaS (Contact Center as a Service) בענן, מאפשרת לארגונים להעניק ללקוחותיהם חוויית שירות באמצעות מגוון ערוצים – הודעות קוליות, דוא"ל, הודעות טקסט, צ'אט, רשתות חברתיות ועוד – תוך מקסום יכולות הביצוע של צוות העובדים, בכל נקודות המגע של הלקוחות עם הארגון.

Avaya OneCloud CCaaS הינו צומת שמנקז אליו את כל התקשורת של הלקוח – כל מסעות הלקוח, האינטראקציות עם צוות הארגון וכל תקשורת אחרת, יוצאת או נכנסת, מתועדים ומנוהלים.

המערכת יודעת לחבר בין הלקוח/ה לעובד/ת המתאים ביותר עבורם, בהתבסס על מודלים עסקיים, הקשרים פנימיים וחיצוניים ותוצאות עסקיות רצויות, ומסוגלת להקדים כל אינטראקציה על ידי חיזוי צרכים ושיתוף לקוחות באופן המשולב במסע הלקוח.

ריכוז התובנות לגבי לקוחות מיישומים ומערכות שונות – לסביבת עבודה אחת, מניב חוויית לקוח איכותית ומעצים את העובדים בו-זמנית.

Experiences
That Matter

חיבור בין משאבים ותהליכים:

  • שיתופי פעולה חוצי-ארגון בין צוותים שונים מסירים את החסמים בין משרד קדמי לאחורי
  • תגבור הצוות באמצעות נציגים וירטואליים חכמים המספקים תגובות מהירות בזמן אמת
  • אינטגרציה בין ערוצי הודעות ארגוניים לערוצים חיצוניים, כגון: WhatsApp, Facebook  Messenger, Apple Chat למערכת אחת

העצמת צוות העובדים:

  • מידע (מידע הלקוח, לוחות זמנים ועוד) לתוך מסך אחד
  • ניטור, ניתוח וניהול של ביצועי הצוות ומתן משוב
  • אפשרות לעבודה מרחוק בעזרת הכלים הגמישים והמתקדמים ביותר

Avaya OneCloud CCaaS

Avaya OneCloud CCaaS (Contact Center as a Service) בענן, מאפשרת לארגונים להעניק ללקוחותיהם חוויית שירות באמצעות מגוון ערוצים – הודעות קוליות, דוא"ל, הודעות טקסט, צ'אט, רשתות חברתיות ועוד – תוך מקסום יכולות הביצוע של צוות העובדים, בכל נקודות המגע של הלקוחות עם הארגון.

Avaya OneCloud CCaaS הינו צומת שמנקז אליו את כל התקשורת של הלקוח – כל מסעות הלקוח, האינטראקציות עם צוות הארגון וכל תקשורת אחרת, יוצאת או נכנסת, מתועדים ומנוהלים.

המערכת יודעת לחבר בין הלקוח/ה לעובד/ת המתאים ביותר עבורם, בהתבסס על מודלים עסקיים, הקשרים פנימיים וחיצוניים ותוצאות עסקיות רצויות, ומסוגלת להקדים כל אינטראקציה על ידי חיזוי צרכים ושיתוף לקוחות באופן המשולב במסע הלקוח.

ריכוז התובנות לגבי לקוחות מיישומים ומערכות שונות – לסביבת עבודה אחת, מניב חוויית לקוח איכותית ומעצים את העובדים בו-זמנית.

Experiences
That Matter

חיבור בין משאבים ותהליכים:

  • שיתופי פעולה חוצי-ארגון בין צוותים שונים מסירים את החסמים בין משרד קדמי לאחורי
  • תגבור הצוות באמצעות נציגים וירטואליים חכמים המספקים תגובות מהירות בזמן אמת
  • אינטגרציה בין ערוצי הודעות ארגוניים לערוצים חיצוניים, כגון: WhatsApp, Facebook  Messenger, Apple Chat למערכת אחת


העצמת צוות העובדים:

  • מידע (מידע הלקוח, לוחות זמנים ועוד) לתוך מסך אחד
  • ניטור, ניתוח וניהול של ביצועי הצוות ומתן משוב
  • אפשרות לעבודה מרחוק בעזרת הכלים הגמישים והמתקדמים ביותר

למידע נוסף על פתרונות מוקדי שירות בענן
התקשרו / השאירו פרטים
ונשמח לייעץ ולהדגים

או

אפשר גם

למידע נוסף על פתרונות מוקדי שירות בענן
התקשרו / השאירו פרטים
ונשמח לייעץ ולהדגים

או

אפשר גם

התקשרו/השאירו פרטים
ונשמח לייעץ ולהדגים

או

אפשר גם

פנייתך נשלחה

תודה שפנית אלינו!