
Genesys Cloud CX
חברת י.א מיטווך הינה אינטגרטור מוביל בישראל בתחום מערכות לניהול מוקדי שרות. החברה יישמה לאורך השנים מערכות בארגונים מובילים בישראל, בהם בנקים, חברות ביטוח, חברות תעופה ותיירות, ארגוני בריאות ועוד. מיטווך מציעה פתרון לניהול מוקדי שרות בענן ביישום Genesys CX cloud – החברה המובילה בעולם בתחום ה-Contact Center.
פתרון הענן הינו מתקדם ושריד במיוחד למוקדי שירות מתקדמים וחדשניים כולל שירותי טלפוניה, קבלת שיחות בערוצים שונים (ערוץ קולי, צ'אט, אימייל), פתרון לעבודה מהבית, דוחות ומסכי ניטור זמן אמת והיסטוריים, יכולת להתממשק עם מערכות חיצוניות וניהול פניות המגיעות מערוצים שונים (CRM, מערכת omnichannel וכיו"ב) תוך שמירה על תור אחיד ושיקוף בדוחות זמן אמת ודוחות היסטוריים.
חברת Genesys הינה חברה מובילה עולמית בפתרונות מוקדי שירות מבוססי ענן.
חברת GENESYS נבחרה על ידי גרטנר גם ב-2024 כ-Leader לקטגוריה של פתרונות CCaaS (מוקד שירות מבוסס ענן).

יתרונות עיקריים ביישום
פתרון Genesys Cloud CX
מערכת אחת לכלל צרכי התקשורת
- Genesys Cloud CX מציעה פתרון מאוחד (All-in-One) שמשלב בין מערכת טלפוניה מתקדמת לבין פתרון מוקד שירות לקוחות, תוך דגש על אבטחת מידע וביצועים גבוהים.
- אין צורך לשלב בין ספקים שונים – Genesys Cloud CX מספקת פתרון אחוד לניהול שיחות, צ'אט, אימיילים ורשתות חברתיות.
- שיפור תפעול וניהול נתונים: כל המידע מאוחסן ומנוהל במקום אחד, עם גישה מהירה ודיווחים אחודים.
- פשטות הטמעה ותפעול: חיסכון בזמן ובמשאבים עם מערכת אחת שמכסה את כל הצרכים העסקיים.

חווית לקוח משופרת
- תקשורת רב-ערוצית: הפתרון מאפשר ללקוחות לתקשר עם העסק בערוצים שונים כגון: טלפון, צ'אט, אימייל ורשתות חברתיות, תוך יצירת חוויה עקבית ומותאמת אישית.
- ניתוח בזמן אמת: הכלים המובנים מאפשרים לנתח אינטראקציות עם לקוחות בזמן אמת, לשפר את שביעות הרצון ולהגיב במהירות לצרכים משתנים.

גמישות טכנולוגית
- ענן מלא: היותו פתרון בענן ( SaaS) מאפשר ללקוחות לעבוד מכל מקום, עם יכולות סקלאביליות שמתאימות לצרכים העסקיים המשתנים.
- אינטגרציה פשוטה: Genesys Cloud CX משתלב בקלות עם מערכות קיימות כגון: CRM מה שמאפשר יישום מהיר וחלק.

חסכון בעלויות
- עלויות תחזוקה נמוכות: אין צורך בתשתיות פיזיות יקרות או בעלויות תחזוקה שוטפות.
כולל תפעול אתר DR להמשכיות עיסקית.
מוניטין ואמינות
- מובילות בשוק: Genesys היא חברה ותיקה עם ניסיון רב בתחום פתרונות ה-CCaaS – (Contact Center as a Service) המערכת הינה מובילה בדו"ח גרטנר האחרון שפורסם באוקטובר 2024.

אבטחת מידע ושמירה על פרטיות
- תאימות לתקנים בינלאומיים: Genesys Cloud CX עומד בתקני אבטחת מידע כמו: GDPR , SOC 2 ו-ISO 27001.
- ניהול גישה מתקדם: כלים מתקדמים לניהול הרשאות מבטיחים גישה מאובטחת למידע רגיש.
- הצפנת נתונים במעבר: כל המידע מוצפן, הן כשהוא מאוחסן במערכת והן כשהוא מועבר בין שירותים.
- שימוש בתעודות SSL/TLS: מבטיח תקשורת מאובטחת בין הלקוחות לבין המערכת.

בינה מלאכותית לאוטומציה של שירות לקוחות
Genesys Cloud™ AI מאגדת דיסציפלינות שונות של בינה מלאכותית בפלטפורמה אחת – כדי לאפשר חוויות יוצאות דופן ללקוחות ולעובדים. שירותי שיחות קוליות מבוססי בינה מלאכותית גנרטיבית מאפשרים אוטומציה עם מגע אנושי. בינה מלאכותית חזויה (Predictive AI) מספקת לצוות שלך תובנות עמוקות יותר על הלקוחות – לטובת התאמה אישית וחיזויים מדויקים שמשפרים את תכנון כוח האדם.
והיישום הפשוט של פתרון "מדף" מקטין עלויות ומפשט את המורכבות.

ניהול מסע לקוח
קשר את האינטראקציות עם הלקוחות למסע כולל.
בעידן של כלים דיגיטליים ובינה מלאכותית – הציפיות של הלקוחות גבוהות מתמיד.מותגים נדרשים להבין ולעצב את מסע הלקוח כולו, מתחילתו ועד סופו.וזה מתחיל בנתונים מקושרים שקל לגשת אליהם ולנתח אותם.עם Genesys חברות מקבלות את הכלים הדרושים לניתוח ולשיפור של כל שלב במסע הלקוח.
אינטגרציה בין Salesforce ל-Genesys מאפשרת את היתרונות הבאים:
- תצוגה אחידה של נתוני הלקוח - שילוב בין Salesforce Service Cloud ו- Genesys Cloud CX מספק תמונה מלאה ומאוחדת של הלקוח בכל נקודות המגע.
- עבודה מתוך מסך אחד - כל המידע, התהליכים והתקשורת עם הלקוח נגישים ישירות מתוך Salesforce, מה שמקל על הנציגים ומגביר את הפרודוקטיביות.
- אוטומציה ושיפור פרודוקטיביות - תהליכים אוטומטיים שמונעים טעויות ומקצרים את זמן הטיפול בפניות.
- ניתוב חכם של פניות - שימוש בבינה מלאכותית לניתוב חכם של פניות לקוחות לנציג המתאים ביותר בזמן אמת.
- שירות רב ערוצי (Omnichannel) - אינטגרציה חלקה של ערוצי תקשורת כמו צ'אט, מייל, טלפוניה ורשתות חברתיות.
- שיפור קבלת החלטות - דשבורדים ודוחות מתקדמים המבוססים על נתונים משולבים משתי הפלטפורמות.
- אבטחת מידע ברמה גבוהה - שימוש בפרוטוקולים מתקדמים להגנה על נתוני לקוחות.
- אינטגרציה חלקה - וללא צורך בפיתוח מורכב - חיבור מובנה בין המערכות מאפשר יישום מהיר, השת"פ בין החברות כולל הכרזה על פיתוח מוצר משותף.
- שימוש בבינה מלאכותית (AI) - ניתוח נתונים, חיזוי צרכים ושיפור ניתוב פניות באמצעות AI מתקדם.
- סנכרון בזמן אמת - עדכון אוטומטי של נתוני לקוחות ופניות ללא צורך בהתערבות ידנית.

האינטגרציה בין Salesforce ו-Genesys מספקת יתרון משמעותי לארגונים השואפים לשפר את השירות והחוויה של לקוחותיהם.
היכולת לעבוד מתוך מסך אחד מייעלת תהליכים, משפרת את חוויית הלקוח ומעניקה יתרון תחרותי לארגונים.
- למידע נוסף, ניתן לפנות לשי עטיה:
- 050-7258231
- shaya@ncr.co.il