[ubermenu config_id="main"]
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שיתוף פעולה ישראלי יקדם את מהפכת ה-AI בעולם מרכזי השירות
חברות מיטווך ו-VERINT ישתפו פעולה בשילוב מגוון פתרונות מבוססי AI במוקדי שירות בישראל

20240716_172017

אחד התחומים המרכזיים שבהם טכנולוגיית הבינה המלאכותית מחוללת מהפכה של ממש, זהו עולם מרכזי שירות הלקוחות (call centers). כעת, חברת מיטווך, מחברות ה-IT הוותיקות והגדולות בישראל, וחברת VERINT, מובילה גלובלית בפיתוח טכנולוגיות לתפעול וייעול מוקדי שירות ושיפור חוויית השירות ללקוחות, מודיעות על שיתוף פעולה בקידום והטמעה של מגוון פתרונות מתקדמים מבוססי AI לארגונים וחברות בישראל .

במסגרת שיתוף הפעולה, תציע חברת מיטווך לחברות וארגונים בישראל את מגוון הפתרונות של VERINT בתחום מוקדי השירות, ותלווה אותם בתהליכי ההטמעה והיישום, בין אם בענן, באתר הלקוח או במודל היברידי. פתרונות אלה כוללים מגוון מוצרים מתקדמים מבוססי AI מבית VERINT, ובהם מערכות אנליטיקה, תמלול, סיכום שיחות ופגישות, בוטים "חכמים" קוליים וטקסטואליים ומערכת אינטראקטיבית לניהול משמרות.

הפתרונות והטכנולוגיות מתקדמים

על פי מחקר של חברת Skyquest, שוק פתרונות ה-AI למרכזי שירות העולמי צפוי לצמוח מ-2.1 מיליארד דולר ב-2023 ל-11.1 מיליארד דולר ב-2031. מדובר בקצב גידול שנתי של 23.1%, כאשר הגורם המניע את הצמיחה הוא הצורך של מרכזי השירות לספק מענה מהיר ומדויק לבקשות של לקוחות וכך לשפר את האינטראקציה עם הלקוח.

הפתרונות מתקדמים שיוצעו במסגרת שיתוף הפעולה בין VERINT למיטווך יאפשרו לארגונים  לשפר את האינטראקציה עם לקוחותיהם ולהבטיח כי הלקוחות יהנו מחווית שירות משופרת בכל נקודת מגע עם הארגון. במקביל, פתרון זה מאפשר לארגונים להפחית באופן משמעותי את עלויות הפעלת המוקד.

צביקה בן ציון, סגן נשיא VERINT: "מעבר למערכות ההקלטה, ורינט מציעה מגוון מוצרים מתקדמים מבוססי AI שנותנים ערך עסקי מיידי ללקוחות, בהם מערכות תמלול, סיכומי שיחות אוטומטיות, בוטים  "חכמים" לשרות עצמי, ומערכת אינטראקטיבית לניהול משמרות WFM – כולן יכולות לתמוך בלקוחות באתר או בענן. נחשפנו ליכולות הגבוהות של חברת מיטווך בתחום מערכות מוקדי השרות דבר שהביא לבחירתם כשותף מקצועי שיקדם את מגוון המוצרים ההמתקדמים של VERINT להעלאת איכות שרות הלקוחות בישראל".

בשנים האחרונות הקימה מיטווך מוקדי שרות בארגונים מובילים  בישראל  בהם חברות ביטוח , בנקאות ופיננסים , תעופה ובריאות  תוך מתן דגש בשילוב טכנולוגיות מתקדמות ורמת שרות ותמיכה מקצועית גבוהה.

לדברי אופיר בר אורין, מנהל חטיבת התקשורת במיטווך: "מיטווך תשלב את המערכות של VERINT במערכות מוקדי השרות המוצעות על ידה ללקוחותיה, תוך שילוב בפלטפורמת MITVOICE שפותחה על ידנו ומאפשרת לארגונים תפעול ושליטה על מערכת שרות הלקוחות".

לדברי שי עטייה,  מנהל חטיבת הענן  במיטווך : " יכולות אלו  יאפשרו ללקוחות לעבור ליישומי ענן בקצב הנכון להם . הפתרון המוצע על ידנו מאפשר "לאחוז את המקל בשני קצותיו" מחד לאפשר ללקוח שרות מהיר ונעים יותר ומאידך להפחית את העלויות  הכרוכות בהפעלת מוקדי השרות בענן או באתרי הלקוח."

שיתוף פעולה ישראלי יקדם את מהפכת ה-AI בעולם מרכזי השירות
חברות מיטווך ו-VERINT ישתפו פעולה בשילוב מגוון פתרונות מבוססי AI במוקדי שירות בישראל

אחד התחומים המרכזיים שבהם טכנולוגיית הבינה המלאכותית מחוללת מהפכה של ממש, זהו עולם מרכזי שירות הלקוחות (call centers). כעת, חברת מיטווך, מחברות ה-IT הוותיקות והגדולות בישראל, וחברת VERINT, מובילה גלובלית בפיתוח טכנולוגיות לתפעול וייעול מוקדי שירות ושיפור חוויית השירות ללקוחות, מודיעות על שיתוף פעולה בקידום והטמעה של מגוון פתרונות מתקדמים מבוססי AI לארגונים וחברות בישראל .

20240716_172017

במסגרת שיתוף הפעולה, תציע חברת מיטווך לחברות וארגונים בישראל את מגוון הפתרונות של VERINT בתחום מוקדי השירות, ותלווה אותם בתהליכי ההטמעה והיישום, בין אם בענן, באתר הלקוח או במודל היברידי. פתרונות אלה כוללים מגוון מוצרים מתקדמים מבוססי AI מבית VERINT, ובהם מערכות אנליטיקה, תמלול, סיכום שיחות ופגישות, בוטים "חכמים" קוליים וטקסטואליים ומערכת אינטראקטיבית לניהול משמרות.

הפתרונות והטכנולוגיות מתקדמים

על פי מחקר של חברת Skyquest, שוק פתרונות ה-AI למרכזי שירות העולמי צפוי לצמוח מ-2.1 מיליארד דולר ב-2023 ל-11.1 מיליארד דולר ב-2031. מדובר בקצב גידול שנתי של 23.1%, כאשר הגורם המניע את הצמיחה הוא הצורך של מרכזי השירות לספק מענה מהיר ומדויק לבקשות של לקוחות וכך לשפר את האינטראקציה עם הלקוח.

הפתרונות מתקדמים שיוצעו במסגרת שיתוף הפעולה בין VERINT למיטווך יאפשרו לארגונים  לשפר את האינטראקציה עם לקוחותיהם ולהבטיח כי הלקוחות יהנו מחווית שירות משופרת בכל נקודת מגע עם הארגון. במקביל, פתרון זה מאפשר לארגונים להפחית באופן משמעותי את עלויות הפעלת המוקד.

צביקה בן ציון, סגן נשיא VERINT: "מעבר למערכות ההקלטה, ורינט מציעה מגוון מוצרים מתקדמים מבוססי AI שנותנים ערך עסקי מיידי ללקוחות, בהם מערכות תמלול, סיכומי שיחות אוטומטיות, בוטים  "חכמים" לשרות עצמי, ומערכת אינטראקטיבית לניהול משמרות WFM – כולן יכולות לתמוך בלקוחות באתר או בענן. נחשפנו ליכולות הגבוהות של חברת מיטווך בתחום מערכות מוקדי השרות דבר שהביא לבחירתם כשותף מקצועי שיקדם את מגוון המוצרים ההמתקדמים של VERINT להעלאת איכות שרות הלקוחות בישראל".

בשנים האחרונות הקימה מיטווך מוקדי שרות בארגונים מובילים  בישראל  בהם חברות ביטוח , בנקאות ופיננסים , תעופה ובריאות  תוך מתן דגש בשילוב טכנולוגיות מתקדמות ורמת שרות ותמיכה מקצועית גבוהה.

לדברי אופיר בר אורין, מנהל חטיבת התקשורת במיטווך: "מיטווך תשלב את המערכות של VERINT במערכות מוקדי השרות המוצעות על ידה ללקוחותיה, תוך שילוב בפלטפורמת MITVOICE שפותחה על ידנו ומאפשרת לארגונים תפעול ושליטה על מערכת שרות הלקוחות".

לדברי שי עטייה,  מנהל חטיבת הענן  במיטווך : " יכולות אלו  יאפשרו ללקוחות לעבור ליישומי ענן בקצב הנכון להם . הפתרון המוצע על ידנו מאפשר "לאחוז את המקל בשני קצותיו" מחד לאפשר ללקוח שרות מהיר ונעים יותר ומאידך להפחית את העלויות  הכרוכות בהפעלת מוקדי השרות בענן או באתרי הלקוח."