חברת מיטווך הטמיעה פתרון Omni Channel לטובת "היום הפתוח המקוון" הראשון באוניברסיטת בר-אילן
חטיבת התקשורת בחברת מיטווך סיימה בהצלחה את הרחבת פתרון ה- Omni Channel באמצעותו סיפק מוקד השירות של האוניברסיטה מענה לכמות רבה מאוד של פונים במסגרת היום הפתוח.
המענה סופק באמצעות פלטפורמה אחודה אחת, בערוצי התקשורת הבאים:
- צ'אט באתר
- דואר אלקטרוני
- Facebook Messenger
- טפסים דיגיטאלים
אנו שמחים לספק ללקוחותינו שירות פונקציונאלי מהיר ואיכותי באמצעות פתרון מערכת Omni Channel מתקדמת.
- למידע נוסף, ניתן לפנות לישראל בנשוהם:
- 054-4812099
- israelbe@ncr.co.il
חברת מיטווך הטמיעה פתרון Omni Channel לטובת "היום הפתוח המקוון" הראשון באוניברסיטת בר-אילן
חטיבת התקשורת בחברת מיטווך סיימה בהצלחה את הרחבת פתרון ה- Omni Channel באמצעותו סיפק מוקד השירות של האוניברסיטה מענה לכמות רבה מאוד של פונים במסגרת היום הפתוח.
המענה סופק באמצעות פלטפורמה אחודה אחת, בערוצי התקשורת הבאים:
- צ'אט באתר
- דואר אלקטרוני
- Facebook Messenger
- טפסים דיגיטאלים
אנו שמחים לספק ללקוחותינו שירות פונקציונאלי מהיר ואיכותי באמצעות פתרון מערכת Omni Channel מתקדמת.
- למידע נוסף, ניתן לפנות לישראל בנשוהם:
- 054-4812099
- israelbe@ncr.co.il