[ubermenu config_id="main"]
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יישומי וידאו למתן הלוואות

שוק ההלוואות הוא שוק תחרותי במיוחד. היכולת לפשט את תהליך בקשת ההלוואה, לבסס אמון ולספק את המומחיות הדרושה, הם המפתח לסגירת עסקה. 

יישומי הווידאו לתחום הבנקאות מאפשרים ליועץ ההלוואות ולמבקש ההלוואה לייצר שיחות אישיות ומשמעותיות גם באינטראקציה מרחוק. ניתן לשתף בשיחה גם יועץ מומחה בתחומו או את בן/בת הזוג של מבקש ההלוואה או שותף עסקי כדי לזרז את תהליך קבלת ההחלטות און ליין. הלקוח יכול לחתום על המסמכים בחתימה אלקטרונית והתהליך כולו מושלם באופן דיגיטלי. התוצאה: הגדלת שיעור סגירת העסקאות וקיצור תהליך המכירה.

  • תהליך מתן הלוואות וירטואלי באמצעות פגישות וידאו ושיתוף מסמכים
  • שדרוג שיחות בירור, מידע והעברת כספים דיגיטליות משיחת טלפון או צ'אט לשיחת וידאו
  • מתן גישה לשיחות פנים-אל-פנים עם מומחים ללא תלות במיקום גיאוגרפי
  • זירוז תהליך קבלת ההחלטות אצל הלקוח בעזרת שיחות וידאו מרובות משתתפים

יתרונות

נוחות רבה יותר ללקוח

מערכת יחסים טובה יותר עם הלקוח

שיעור סגירת עסקאות גבוה יותר

מחזור מכירה קצר יותר

יתרונות

יישומי וידאו לתהליך פתיחת חשבון

יישומי הווידאו לתחום הבנקאות מאפשרים לגולשים באתר לקיים שיחת וידאו בזמן אמת עם נציג המוסד הפיננסי כדי לדון בבקשותיהם, לוודא שהם מבינים את תנאי העסקה ולהחתים אותם במיידית על פתיחת חשבון. לקוחות קיימים יכולים להגיש בקשה עבור שירותים חדשים ללא צורך לצאת מהבית או מעמדת שירות בסניף ללא צורך להמתין לבנקאי.

  • תהליך פתיחת חשבון פשוט וקל
  • תקשורת פנים-אל-פנים עם לקוחות חדשים וקיימים לייעול תהליכים
  • יצירת אמון בקרב לקוחות באתר האינטרנט מעודדת אותם להירשם

יתרונות

תהליך פתיחת חשבון מהיר יותר
אחוז גבוה של המוסדות הפיננסיים המשתמשים ביישומי ווידאו לבנקאות מדווחים על שירות לקוחות מהיר יותר

שביעות רצון רבה יותר בקרב לקוחות
97% מלקוחות יישומי הווידאו ב"קרדיט יוניון" מביעים שביעות רצון או שביעות רצון מרובה

רכישת מוצרים ושירותים מוגברת בקרב לקוחות
ככל שגדל אחוז שיחות הווידאו, שיעור נטישת לקוחות יורד

תהליכים ללא שימוש בנייר
תהליך פתיחת חשבון דיגיטלי לחלוטין

יתרונות

יישומי וידאו לבנקאות פרטית וניהול הון

בנקאים העוסקים בבנקאות פרטית ובניהול הון נדרשים לשיתוף פעולה הדוק עם לקוחותיהם לצורך תכנון וניהול אופטימלי של תיק ההשקעות. מאחר שרוב המוסדות הפיננסיים עובדים מתשע עד חמש, אין באפשרות הלקוחות להגיע לסניף בשעות העבודה והם נאלצים להסתפק בתקשורת טלפונית או באמצעות הדוא"ל, ללא מפגש פנים-אל-פנים.

יישומי הווידאו לתחום הבנקאות מאפשרים להם לקבוע פגישות ווידאו ולתחזק מערכת יחסים אישית ומשמעותית גם מרחוק, לבסס אמון ולשפר את התוצאות העסקיות.

  • אינטראקציה מרחוק עם לקוחות משפיעים בעלי ערך גבוה, באמצעות פגישות ווידאו באיכות גבוהה הנחוות כמו פגישה פנים-אל פנים
  • שיתוף יועצים מומחים בפגישות ווידאו עם לקוחות ללא תלות במיקומם הגיאוגרפי
  • שיתוף מסמכים במהלך שיחות מרחוק להעמקת ההבנה המשותפת

יתרונות

  • נוחות רבה יותר ללקוח
  • מערכת יחסים טובה יותר עם הלקוח
  • גידול בתשואה
  • נתח ארנק גדול יותר
 
יתרונות

יישומי וידאו לבנקאות עסקית

בנקאים העוסקים בבנקאות עסקית נדרשים להיפגש תכופות עם לקוחות עסוקים כדי להבין את הדרישות וסדר העדיפויות שלהם לגבי ניהול התיק. מאחר שרוב המוסדות הפיננסיים עובדים מתשע עד חמש, אין באפשרות הלקוחות להגיע לסניף בשעות העבודה והם נאלצים להסתפק בתקשורת טלפונית או באמצעות הדוא"ל, ללא מפגש פנים-אל-פנים.

יישומי הווידאו לתחום הבנקאות מאפשרים להם לקבוע פגישות ווידאו ולתחזק מערכת יחסים אישית ומשמעותית גם מרחוק, לבסס אמון ולשפר את התוצאות העסקיות.

  • אינטראקציה מרחוק עם לקוחות משפיעים בעלי ערך גבוה, באמצעות פגישות ווידאו באיכות גבוהה הנחוות כמו פגישה פנים-אל פנים
  • שיתוף יועצים מומחים בפגישות ווידאו עם לקוחות ללא תלות במיקומם הגיאוגרפי
  • שיתוף מסמכים במהלך שיחות מרחוק להעמקת ההבנה המשותפת

יתרונות

נוחות רבה יותר ללקוח
לקוחות יכולים ליהנות מתקשורת אמיתית עם היועץ הבנקאי ללא צורך בביקור בסניף

מערכת יחסים טובה יותר עם הלקוח
שיעור לקוחות ממליצים בקרב לקוחות שנחשפו ליישומי הווידאו גבוה משמעותית מלקוחות שקיבלו שירות טלפוני ב"ברקליס".

גידול בתשואה
בניית אמון ומערכת יחסים אישית מסייעת בהגדלת מכירות מוצרים ושירותים

נתח ארנק גדול יותר
"קרדיט יוניון" מדווחת על עלייה של 20% במכירת מוצרים ושירותים ללקוחות קיימים

יתרונות

סניפים מתקדמים עם שירותי ווידאו

גם בעולם הדיגיטלי, הסניף הוא עדיין שחקן מפתח באסטרטגיית יחסי ספק-לקוח ברוב המוסדות הפיננסיים. אך כשלקוחות נאלצים להמתין בתור רק כדי לגלות שהיועץ הבנקאי לו הם זקוקים אינו זמין, הרי שכל מטרת תחזוקת הסניף הוחמצה.

יישומי הווידאו לתחום הבנקאות מאפשרים למוסדות פיננסיים להציע שירות מהיר ויעיל יותר ללקוחות המבקרים בסניף באמצעות עמדות ווידאו לשירות עצמי או חדרים ייעודיים לשירותי ווידאו. נציגים בנקאיים בסניף יכולים ליזום שיחות ווידאו עם יועצים בתחומים שונים הממוקמים באתרים אחרים על מנת לספק ללקוחות שירותים ותובנות עסקיות נוספות במהלך הביקור בסניף.

  • יצירת מודל עסקי יעיל יותר  על ידי מתן אפשרות ללקוחות לתקשר בווידאו עם יועצים מומחים באמצעות עמדות קיוסק או חדרי וידאו
  • קיצור זמן המתנה בסניפים עמוסים על ידי חלוקת העומס על פני כל רשת סניפי הארגון ומינוף צוותי מומחים
  • מתן גישה למבקרים בסניף לכל סוגי השירותים ללא תלות בנוכחות צוות מתאים במקום

יתרונות

קיצור זמן המתנת לקוח

שביעות רצון רבה יותר בקרב לקוחות

אופטימיזציה של מצבת כוח האדם ונכסי הנדל"ן של הארגון
אין צורך בעודף עובדים בסניפים כדי לטפל בכל צרכי הלקוחות

פתרון בעיות בביקור בודד בסניף
לקוחות שמגיעים לסניף מקבלים פתרון כולל גם אם היועץ הייחודי לו הם זקוקים לא זמין באותו סניף ואינם צריכים לחזור לביקור נוסף

יתרונות

יישומי ווידאו למוקדי שירות

אמצעי התקשורת המקובלים במוקדי שירות אינם מאפשרים תקשורת אישית ברמה הנדרשת לטיפול בנושאים מורכבים או בעלי מעורבות רגשית. יישומי הווידאו לתחום הבנקאות מאפשרים לעובדי המוקד להתמודד ביעילות רבה יותר עם לקוחות כעוסים או לא מרוצים. ביכולתם לעודד לקוחות לחשוף יותר לעומק את הסיבות שגרמו להם להתקשר ובכך להרחיב את האפשרות לתת להם מענה הולם.

  • מתן תמיכה של שירותי ווידאו אינטראקטיביים למשתמשי בנקאות באינטרנט, אפליקציות בנקאיות, כספומטים וכספומטים אינטראקטיביים
  • שדרוג התקשורת של צ'אטים מילוליים או מוקדי שירות טלפוני לשיחות ווידאו
  • שיתוף מידע ויזואלי, שיתוף מסמכים וגלישה משותפת לפתרון בעיות מהיר ויעיל

יתרונות

שיפור ההתמודדות עם תגובות רגשיות של הלקוח
בתקשורת אנושית, 55% מהמסר הכללי מועבר דרך שפת גוף

שביעות רצון רבה יותר בקרב לקוחות
בהשוואה לשירות קולי סטנדרטי

תקשורת אפקטיבית יותר
עלייה במספר  הפניות שנפתרו בקריאה ראשונה

הפחתת נטישת עובדים
שביעות רצון גבוהה יותר בקרב עובדי מוקד השירות הודות לכך שהתפקיד הופך מתגמל יותר

יתרונות

יישומי ווידאו לטיפול בתביעות (חברות ביטוח)

בתחום הביטוח, איכות חוויית הטיפול בתביעה מהווה גורם משמעותי בשימור לקוחות. תהליך התביעה המקובל יקר ומסורבל וההמתנה לשמאי מתסכלת. כעת ניתן לבצע הערכת שמאי באמצעות ווידאו ולחסוך את הגעת השמאי למקום האירוע. מגיש התביעה יכול להראות לשמאי את הנזק באמצעות מצלמת הטלפון הנייד או הטאבלט. הרווח הוא כפול: הלקוח חוסך "טרטור" בתהליך הגשת התביעה והשמאי יכול לטפל במספר תביעות רב יותר וביעילות רבה יותר מבלי שיצטרך לעזוב את המשרד.

  • הערכות נזק מרחוק באמצעות שירותי ווידאו אינטראקטיביים
  • תיעוד ומחסון נתוני פגישות לתיאום שווי נזקים

יתרונות

טיפול מהיר בתביעות

עלייה בפרודוקטיביות של השמאים
עלייה בכמות הערכות השמאות מ-6.5 ל-11 ליום בחברה בה בוצע הסקר

שביעות רצון רבה יותר בקרב מגישי תביעות

הפחתת הונאות ביטוח

יתרונות

יישומי וידאו למתן הלוואות

שוק ההלוואות הוא שוק תחרותי במיוחד. היכולת לפשט את תהליך בקשת ההלוואה, לבסס אמון ולספק את המומחיות הדרושה, הם המפתח לסגירת עסקה. 

יישומי הווידאו לתחום הבנקאות מאפשרים ליועץ ההלוואות ולמבקש ההלוואה לייצר שיחות אישיות ומשמעותיות גם באינטראקציה מרחוק. ניתן לשתף בשיחה גם יועץ מומחה בתחומו או את בן/בת הזוג של מבקש ההלוואה או שותף עסקי כדי לזרז את תהליך קבלת ההחלטות און ליין. הלקוח יכול לחתום על המסמכים בחתימה אלקטרונית והתהליך כולו מושלם באופן דיגיטלי. התוצאה: הגדלת שיעור סגירת העסקאות וקיצור תהליך המכירה.

  • תהליך מתן הלוואות וירטואלי באמצעות פגישות וידאו ושיתוף מסמכים
  • שדרוג שיחות בירור, מידע והעברת כספים דיגיטליות משיחת טלפון או צ'אט לשיחת וידאו
  • מתן גישה לשיחות פנים-אל-פנים עם מומחים ללא תלות במיקום גיאוגרפי
  • זירוז תהליך קבלת ההחלטות אצל הלקוח בעזרת שיחות וידאו מרובות משתתפים

יתרונות

נוחות רבה יותר ללקוח

מערכת יחסים טובה יותר עם הלקוח

שיעור סגירת עסקאות גבוה יותר

מחזור מכירה קצר יותר

יתרונות

יישומי וידאו לתהליך פתיחת חשבון

יישומי הווידאו לתחום הבנקאות מאפשרים לגולשים באתר לקיים שיחת וידאו בזמן אמת עם נציג המוסד הפיננסי כדי לדון בבקשותיהם, לוודא שהם מבינים את תנאי העסקה ולהחתים אותם במיידית על פתיחת חשבון. לקוחות קיימים יכולים להגיש בקשה עבור שירותים חדשים ללא צורך לצאת מהבית או מעמדת שירות בסניף ללא צורך להמתין לבנקאי.

  • תהליך פתיחת חשבון פשוט וקל
  • תקשורת פנים-אל-פנים עם לקוחות חדשים וקיימים לייעול תהליכים
  • יצירת אמון בקרב לקוחות באתר האינטרנט מעודדת אותם להירשם

יתרונות

תהליך פתיחת חשבון מהיר יותר
אחוז גבוה של המוסדות הפיננסיים המשתמשים ביישומי ווידאו לבנקאות מדווחים על שירות לקוחות מהיר יותר

שביעות רצון רבה יותר בקרב לקוחות
97% מלקוחות יישומי הווידאו ב"קרדיט יוניון" מביעים שביעות רצון או שביעות רצון מרובה

רכישת מוצרים ושירותים מוגברת בקרב לקוחות
ככל שגדל אחוז שיחות הווידאו, שיעור נטישת לקוחות יורד

תהליכים ללא שימוש בנייר
תהליך פתיחת חשבון דיגיטלי לחלוטין

יתרונות

יישומי וידאו לבנקאות פרטית וניהול הון

בנקאים העוסקים בבנקאות פרטית ובניהול הון נדרשים לשיתוף פעולה הדוק עם לקוחותיהם לצורך תכנון וניהול אופטימלי של תיק ההשקעות. מאחר שרוב המוסדות הפיננסיים עובדים מתשע עד חמש, אין באפשרות הלקוחות להגיע לסניף בשעות העבודה והם נאלצים להסתפק בתקשורת טלפונית או באמצעות הדוא"ל, ללא מפגש פנים-אל-פנים.

יישומי הווידאו לתחום הבנקאות מאפשרים להם לקבוע פגישות ווידאו ולתחזק מערכת יחסים אישית ומשמעותית גם מרחוק, לבסס אמון ולשפר את התוצאות העסקיות.

  • אינטראקציה מרחוק עם לקוחות משפיעים בעלי ערך גבוה, באמצעות פגישות ווידאו באיכות גבוהה הנחוות כמו פגישה פנים-אל פנים
  • שיתוף יועצים מומחים בפגישות ווידאו עם לקוחות ללא תלות במיקומם הגיאוגרפי
  • שיתוף מסמכים במהלך שיחות מרחוק להעמקת ההבנה המשותפת

יתרונות

  • נוחות רבה יותר ללקוח
  • מערכת יחסים טובה יותר עם הלקוח
  • גידול בתשואה
  • נתח ארנק גדול יותר
יתרונות

יישומי וידאו לבנקאות עסקית

בנקאים העוסקים בבנקאות עסקית נדרשים להיפגש תכופות עם לקוחות עסוקים כדי להבין את הדרישות וסדר העדיפויות שלהם לגבי ניהול התיק. מאחר שרוב המוסדות הפיננסיים עובדים מתשע עד חמש, אין באפשרות הלקוחות להגיע לסניף בשעות העבודה והם נאלצים להסתפק בתקשורת טלפונית או באמצעות הדוא"ל, ללא מפגש פנים-אל-פנים.

יישומי הווידאו לתחום הבנקאות מאפשרים להם לקבוע פגישות ווידאו ולתחזק מערכת יחסים אישית ומשמעותית גם מרחוק, לבסס אמון ולשפר את התוצאות העסקיות.

  • אינטראקציה מרחוק עם לקוחות משפיעים בעלי ערך גבוה, באמצעות פגישות ווידאו באיכות גבוהה הנחוות כמו פגישה פנים-אל פנים
  • שיתוף יועצים מומחים בפגישות ווידאו עם לקוחות ללא תלות במיקומם הגיאוגרפי
  • שיתוף מסמכים במהלך שיחות מרחוק להעמקת ההבנה המשותפת

יתרונות

נוחות רבה יותר ללקוח
לקוחות יכולים ליהנות מתקשורת אמיתית עם היועץ הבנקאי ללא צורך בביקור בסניף

מערכת יחסים טובה יותר עם הלקוח
שיעור לקוחות ממליצים בקרב לקוחות שנחשפו ליישומי הווידאו גבוה משמעותית מלקוחות שקיבלו שירות טלפוני ב"ברקליס".

גידול בתשואה
בניית אמון ומערכת יחסים אישית מסייעת בהגדלת מכירות מוצרים ושירותים

נתח ארנק גדול יותר
"קרדיט יוניון" מדווחת על עלייה של 20% במכירת מוצרים ושירותים ללקוחות קיימים

יתרונות

סניפים מתקדמים עם שירותי ווידאו

גם בעולם הדיגיטלי, הסניף הוא עדיין שחקן מפתח באסטרטגיית יחסי ספק-לקוח ברוב המוסדות הפיננסיים. אך כשלקוחות נאלצים להמתין בתור רק כדי לגלות שהיועץ הבנקאי לו הם זקוקים אינו זמין, הרי שכל מטרת תחזוקת הסניף הוחמצה.

יישומי הווידאו לתחום הבנקאות מאפשרים למוסדות פיננסיים להציע שירות מהיר ויעיל יותר ללקוחות המבקרים בסניף באמצעות עמדות ווידאו לשירות עצמי או חדרים ייעודיים לשירותי ווידאו. נציגים בנקאיים בסניף יכולים ליזום שיחות ווידאו עם יועצים בתחומים שונים הממוקמים באתרים אחרים על מנת לספק ללקוחות שירותים ותובנות עסקיות נוספות במהלך הביקור בסניף.

  • יצירת מודל עסקי יעיל יותר  על ידי מתן אפשרות ללקוחות לתקשר בווידאו עם יועצים מומחים באמצעות עמדות קיוסק או חדרי וידאו
  • קיצור זמן המתנה בסניפים עמוסים על ידי חלוקת העומס על פני כל רשת סניפי הארגון ומינוף צוותי מומחים
  • מתן גישה למבקרים בסניף לכל סוגי השירותים ללא תלות בנוכחות צוות מתאים במקום

יתרונות

קיצור זמן המתנת לקוח

שביעות רצון רבה יותר בקרב לקוחות

אופטימיזציה של מצבת כוח האדם ונכסי הנדל"ן של הארגון
אין צורך בעודף עובדים בסניפים כדי לטפל בכל צרכי הלקוחות

פתרון בעיות בביקור בודד בסניף
לקוחות שמגיעים לסניף מקבלים פתרון כולל גם אם היועץ הייחודי לו הם זקוקים לא זמין באותו סניף ואינם צריכים לחזור לביקור נוסף

יתרונות

יישומי ווידאו למוקדי שירות

אמצעי התקשורת המקובלים במוקדי שירות אינם מאפשרים תקשורת אישית ברמה הנדרשת לטיפול בנושאים מורכבים או בעלי מעורבות רגשית. יישומי הווידאו לתחום הבנקאות מאפשרים לעובדי המוקד להתמודד ביעילות רבה יותר עם לקוחות כעוסים או לא מרוצים. ביכולתם לעודד לקוחות לחשוף יותר לעומק את הסיבות שגרמו להם להתקשר ובכך להרחיב את האפשרות לתת להם מענה הולם.

  • מתן תמיכה של שירותי ווידאו אינטראקטיביים למשתמשי בנקאות באינטרנט, אפליקציות בנקאיות, כספומטים וכספומטים אינטראקטיביים
  • שדרוג התקשורת של צ'אטים מילוליים או מוקדי שירות טלפוני לשיחות ווידאו
  • שיתוף מידע ויזואלי, שיתוף מסמכים וגלישה משותפת לפתרון בעיות מהיר ויעיל

יתרונות

שיפור ההתמודדות עם תגובות רגשיות של הלקוח
בתקשורת אנושית, 55% מהמסר הכללי מועבר דרך שפת גוף

שביעות רצון רבה יותר בקרב לקוחות
בהשוואה לשירות קולי סטנדרטי

תקשורת אפקטיבית יותר
עלייה במספר  הפניות שנפתרו בקריאה ראשונה

הפחתת נטישת עובדים
שביעות רצון גבוהה יותר בקרב עובדי מוקד השירות הודות לכך שהתפקיד הופך מתגמל יותר

יתרונות

יישומי ווידאו לטיפול בתביעות (חברות ביטוח)

בתחום הביטוח, איכות חוויית הטיפול בתביעה מהווה גורם משמעותי בשימור לקוחות. תהליך התביעה המקובל יקר ומסורבל וההמתנה לשמאי מתסכלת. כעת ניתן לבצע הערכת שמאי באמצעות ווידאו ולחסוך את הגעת השמאי למקום האירוע. מגיש התביעה יכול להראות לשמאי את הנזק באמצעות מצלמת הטלפון הנייד או הטאבלט. הרווח הוא כפול: הלקוח חוסך "טרטור" בתהליך הגשת התביעה והשמאי יכול לטפל במספר תביעות רב יותר וביעילות רבה יותר מבלי שיצטרך לעזוב את המשרד.

  • הערכות נזק מרחוק באמצעות שירותי ווידאו אינטראקטיביים
  • תיעוד ומחסון נתוני פגישות לתיאום שווי נזקים

יתרונות

טיפול מהיר בתביעות

עלייה בפרודוקטיביות של השמאים
עלייה בכמות הערכות השמאות מ-6.5 ל-11 ליום בחברה בה בוצע הסקר

שביעות רצון רבה יותר בקרב מגישי תביעות

הפחתת הונאות ביטוח

יתרונות