שירות לקוחות

חטיבת שירות הלקוחות של חברת י.א. מיטווך ובניו משרתת מזה עשרות שנים אלפי לקוחות ברחבי המדינה, מדן ועד אילת. בין סוגי השירות העיקריים שמספקת החטיבה ניתן למנות שירותי תיכנון, שירותי התקנה, שירותי תחזוקה שוטפים ושירותי ייעוץ בתחומי התמתחותה של החברה. מרכזה של החטיבה לשירות לקוחות של חברתנו נמצא בתל-אביב ולה סניפים בירושלים ובחיפה. מרבית אנשי החטיבה הינם בעלי הכשרה פורמלית בתחום התמחותם ובעלי נסיון רב-שנים בעבודה מעשית. בחטיבה לשירות הלקוחות מחולקת הפעילות לשני תחומים עיקריים: שירותי חומרה ושירותי תוכנה. שירותי החברה בתחום התקנה, תחזוקה ושירות כולל למערכות חומרה ותוכנה, מתאימים לדרישות התקן הישראלי והתקן הבין-לאומי ת"י ISO 9001:2008 תקן האיכות ניתן לחברה בשנת 1995.

 

 שירותי תוכנה

בתחום זו עוסקת חטיבת שירות הלקוחות במתן שירותי תוכנה יישומית ובשירותי תוכנת מערכות ללקוחות החברה.
שירותים אלה כוללים תכנון,פיתוח, התקנה, הטמעה, תחזוקה ושידרוג של מערכות תוכנה לסוגיהן, וכן שירותי הפעלת מערכים אצל לקוחות. החטיבה מספקת את שירותיה באמצעות שתי מחלקות: המחלקה למערכות תשתית: מערכות הפעלה:  Linux, Windows, Unix. מערכות מחסני נתונים: Teradata מערכות גיבוי: Netbackup, Netvault כלי Microsrategy :BI מערכות Call/Contact Center והמחלקה למערכות יישומיות: פיתוח מערכות תוכנה ומתן שירותים למערכות תוכנה שפותחו ע"י החברה.

שירותי חומרה

שירותי החומרה הניתנים ע"י חטיבת שירות הלקוחות הם למערכות מחשוב כלליות – שרתים כלל ארגוניים, שרתי ביניים, תחנות עבודה ומערכות בסביבת מחשבים מרכזיים, למערכות פיננסיות – כספומטים, בנקטים, שיאונים, תחנות מידע, מערכות מיון, סליקה, דימות ועיבוד של מסמכים מגנטיים ואופטיים, למערכות קימעונאיות – מחשוב נקודות מכירה ושירות עצמי של קהל הצרכנים, למערכות תקשורת – מוצרי תקשורת של Avaya Communication ושל יצרנים בעלי הסכמי OEM (או אחרים) עם NCR, כמו Cisco – קול ונתונים גם יחד, ועוד. שירותי החומרה של חטיבת שירות הלקוחות ניתנים הן באתר הלקוח, הן במרוחק ממרכזי השירות של החטיבה כשהדבר מתאפשר, והן במרכז השירות עצמו, כפי שנדרש בכל מקרה ומקרה. החטיבה מפעילה מעבדות ומרכז חלפים ממוחשב, וכן מרכז סיוע ללקוחות – "Help Desk".

למידע נוסף: שירותי תוכנה, טלפון: 03-5265555

למידע נוסף: יגאל קורקין, טלפון: 03-6364800

שירות גלובלי : Worldwide Customer Services

 

מחלקת ה – (WORLDWIDE CUSTOMER SERVICES (WCS של NCR אחראית על מתן שירות תוכנה וחומרה למגוון רחב של לקוחות גלובאליים למעלה מ- 200 מדינות ברחבי העולם.
בחברת י.א. מיטווך ובניו יש מערך טכנאים המיועדים לתחום ה-WCS מזה כ-20 שנה.  המחלקה מספקת שירותי תמיכה, שירות והתקנה ליותר מ-30 חברות בינלאומיות בכל רחבי הארץ.

הייחודיות של  WCS, הינו שניתן לרכוש ציוד במדינת היעד בה ניתן השירות. שירות זה, מאפשר לחברות אשר מייצאות ציוד לחו"ל, לרכוש את הציוד באמצעות החטיבה בישראל או במדינת היעד, ולקבל שירות מקומי במדינת היעד.
הדבר מפשט ומקל על ביצוע פרויקטים משולבי ציוד ושירות ע"י חברות ישראליות ואחרות במדינות רבות בעולם, כשהן נעזרות ב – WCS לצורך הביצוע בשטח.

למידע נוסף, ניתן לפנות למנהל WCS בחברה: לעומר אורבך  050-6409500
או באימייל: omer@ncr.co.il

סגירת תפריט
סגור נגישות