שירותי הדפסה

מנוהלים (MPS)

הגדרת שירותי ההדפסה המנוהלים היא רחבה, אך התוצאה הסופית היא פשוטה: השגת נראות ושליטה על ההדפסה והסריקה בארגון, מה שעוזר לו לחסוך כסף ולהגדיל את הפרודוקטיביות. ערכים מוספים נוספים להדפסה מנוהלת באים לידי ביטוי בשיפור הקיימות הסביבתית ושדרוג משמעותי באבטחת המסמכים.

השימוש במילה "הדפסה" מתכוון לעלות הכוללת של ניהול ואופטימיזציה של המדפסות, הפלט, האנשים והתהליכים התומכים בהתקנים אלה. אנו כוללים בכך:

  • דפים שנוצרו על ידי עובדי המשרד, עובדים ניידים והפקות דפוס.
  • מדפסות משרדיות שולחניות, מדפסות רב-תכליתיות, מכונות צילום, סורקים, מכשירי פקס ופלוטרים.
  • חומרים שנשלחו להדפסה מהירה, דפוס אופסט, דיוור והפצה.
  • Help Desk של מחלקת ה- IT, שירות טכני, תחזוקה מונעת והוספת ציוד, העברה ושינוי מיקומים של ציוד.
  • נייר, דיו, טונר ואספקה ​​וחומרים מתכלים אחרים.
 

חישוב כלל העלויות של ה"הדפסה" יכול להגיע עד לכ- 15% מההוצאה השנתית של העסק! באמצעות שירותי הדפסה מנוהלים ומעבר למיקור חוץ של ההדפסה – יכול הארגון לחסוך עד כ- 30% מהעלויות.

הניהול המרכזי הוא הרבה יותר מפיקוח גרידא על צי המדפסות וכולל מספר שלבים הנבנים נדבך על נדבך לכדי פיתרון מיטבי:

  1. הערכה מקדימה ויסודית לניתוח תשתית ההדפסה הנוכחית שלך בארגון.
  2. הבנה אמיתית של צרכי הארגון בסביבת הפלט (כמות, מיקומים, שימושים, אפליקציות ועוד).
  3. בניית הפיתרון האופטימאלי בשיתוף עם הארגון וללא תלות ביצרן ספציפי.
  4. פריסת הפיתרון (חומרה ותוכנה) תוך שאיפה לצמצם מספר ומגוון מערכות ההדפסה.
  5. הטמעה מלאה כולל הדרכות למשתמשי הקצה ו"מכירת" הרעיון בתוך הארגון.
  6. הגדרת SLA עם הארגון ומתן מענה לצרכים המשתנים.
  7. זיהוי ופתירה של תקלות ובעיות בצורה פרואקטיבית ועוד בטרם אירעו, ללא השפעה על המשתמשים.

שירותי הדפסה

מנוהלים (MPS)

הגדרת שירותי ההדפסה המנוהלים היא רחבה, אך התוצאה הסופית היא פשוטה: השגת נראות ושליטה על ההדפסה והסריקה בארגון, מה שעוזר לו לחסוך כסף ולהגדיל את הפרודוקטיביות. ערכים מוספים נוספים להדפסה מנוהלת באים לידי ביטוי בשיפור הקיימות הסביבתית ושדרוג משמעותי באבטחת המסמכים.

השימוש במילה "הדפסה" מתכוון לעלות הכוללת של ניהול ואופטימיזציה של המדפסות, הפלט, האנשים והתהליכים התומכים בהתקנים אלה. אנו כוללים בכך:

  • דפים שנוצרו על ידי עובדי המשרד, עובדים ניידים והפקות דפוס.
  • מדפסות משרדיות שולחניות, מדפסות רב-תכליתיות, מכונות צילום, סורקים, מכשירי פקס ופלוטרים.
  • חומרים שנשלחו להדפסה מהירה, דפוס אופסט, דיוור והפצה.
  • Help Desk של מחלקת ה- IT, שירות טכני, תחזוקה מונעת והוספת ציוד, העברה ושינוי מיקומים של ציוד.
  • נייר, דיו, טונר ואספקה ​​וחומרים מתכלים אחרים.
 

חישוב כלל העלויות של ה"הדפסה" יכול להגיע עד לכ- 15% מההוצאה השנתית של העסק! באמצעות שירותי הדפסה מנוהלים ומעבר למיקור חוץ של ההדפסה – יכול הארגון לחסוך עד כ- 30% מהעלויות.

הניהול המרכזי הוא הרבה יותר מפיקוח גרידא על צי המדפסות וכולל מספר שלבים הנבנים נדבך על נדבך לכדי פיתרון מיטבי:

  1. הערכה מקדימה ויסודית לניתוח תשתית ההדפסה הנוכחית שלך בארגון.
  2. הבנה אמיתית של צרכי הארגון בסביבת הפלט (כמות, מיקומים, שימושים, אפליקציות ועוד).
  3. בניית הפיתרון האופטימאלי בשיתוף עם הארגון וללא תלות ביצרן ספציפי.
  4. פריסת הפיתרון (חומרה ותוכנה) תוך שאיפה לצמצם מספר ומגוון מערכות ההדפסה.
  5. הטמעה מלאה כולל הדרכות למשתמשי הקצה ו"מכירת" הרעיון בתוך הארגון.
  6. הגדרת SLA עם הארגון ומתן מענה לצרכים המשתנים.
  7. זיהוי ופתירה של תקלות ובעיות בצורה פרואקטיבית ועוד בטרם אירעו, ללא השפעה על המשתמשים.
סגור נגישות

פנייתך נשלחה

תודה שפנית אלינו!