מערכות תשלום לנקודות מכירה – בשירות עצמי

תאגיד NCR, הוא מהגדולים והמובילים בעולם בפיתוח, ייצור ושווק מערכות לשירותי קהל, עם מיגוון מוצרים רחב, הנותן מענה מקיף לכל קשת תחומי השווק והמסחר הקמעונאי, בכלל זה – חברת י.א. מיטווך מציעה מגוון עמדות שירות לתחומי פעילות שונים ועל פי דרישת הלקוחות. 

מגוון עמדות מכירה (קופות – Point of Sale) אחודות או מבוזרות, לכל המיגזרים והיעדים , וכן מערכות לשירות עצמי. החברה פועלת בשיתוף עם בתי תוכנה שונים, המתמחים באספקת תוכנה למגזרים הקימעונאיים – על מנת להציג בפני הלקוחות פתרונות בכל מתכונת רצויה. נשמח לעמוד לרשותכם כדי לבנות את הפתרון שמתאים לכם.

NCR FastLane SelfServ™ Checkout - עמדת מכירה בשירות עצמי - Release 6

עם NCR FastLane SelfServ ™ Checkout, עמדות לתחום הקמעונאי המאפשרות ביצוע תשלום על ידי הלקוח, ללא צורך לעמוד בתור בקופות. קמעונאים יכולים לספק שירות לקוחות מצוין וכן ליהנות מיעילות תפעולית.

NCR SelfServ™ Checkout Mini - עמדת מכירה בשירות עצמי

עמדות לתחום הקמעונאי המאפשרות ביצוע תשלום על ידי הלקוח, ללא צורך לעמוד בתור בקופות. עמדת המכירה הקומפקטית בשירות עצמי זו, היא העמדה הקטנה ביותר הקיימת בתחום העמדות לשרות עצמי.

NCR SelfServ™ Checkout 90- עמדת מכירה קומפקטית בשירות עצמי

NCR SelfServ 90’s Small Footprint עמדות לתחום הקמעונאי המאפשרות ביצוע תשלום על ידי הלקוח, ללא צורך לעמוד בתור בקופות. הינו פתרון קופה בשירות עצמי קומפקטי במיוחד המציע לקונים שלך, מהירות, נוחות ופשטות בהליך הקניה.

NCR Fastlane SelfServ™ Checkout - מיגוון תצורות של עמדות מכירה/תשלום בשירות עצמי

תאגיד NCR מפתח ומייצר מיגוון רחב של עמדות מכירה לשרות עצמי, והוא המוביל בעולם בתחום חדשני זה.עמדות לתחום הקמעונאי המאפשרות ביצוע תשלום על ידי הלקוח, ללא צורך לעמוד בתור בקופות.

NCR SelfServ™ Checkout Convertible - עמדת מכירה דו צדדית

עמדות לתחום הקמעונאי המאפשרות ביצוע תשלום על ידי הלקוח, ללא צורך לעמוד בתור בקופות. תאגיד NCR מפתח ומייצר מיגוון רחב של עמדות מכירה לשרות עצמי, והוא המוביל בעולם בתחום חדשני זה

עמדה תשלום בשירות עצמי - CTM

עמדה לתשלום בשירות עצמי, המאפשרת לקונה לבצע תשלומים במזומן (בשטרות ו/או במטבעות) באופן עצמי ולקבל עודף מדויק (בשטרות ו/או במטבעות).

בשנים האחרונות הפכו עמדות שירות עצמי לחלק מחיי היום יום, הן של קהל הצרכנים והן של ארגונים נותני שרות. הצורך בעמדות לשירות עצמי הולך וגובר לאורם של פיתוחים טכנולוגיים חדשניים והעלאת המודעות לייעול והנגשת תהליכים לקהל הרחב, לרבות אזרחים עם צרכי נגישות שונים וציבור הגיל השלישי. 

                         

למידע נוסף, נא לפנות לאיציק רזון, טלפון: 050-5975659
או באימייל: razon@ncr.co.il

סגירת תפריט
סגור נגישות