
חטיבת התקשורת בחברת י.א. מיטווך מתמחה ביישום פרויקטים בתחום מוקדי השירות לרבות:
יישום מערכת Multi-Channel/Omnichannel Customer Experience
יישום מערכי טלפוניה מתקדמים, מוקדי שירות רב-ערוציים המשלבים יכולות ודיגיטל ותשתיות תקשורת.
יישום מערכת AI בשיחות באינטראקציות עם לקוחות בערוצי,
לאחרונה הכריזה חברת AVAYA על שת"פ של Google בנושא –
Avaya & Google Use AI Enhance CX
יישום פלטפורמת ענן לתקשורת דיגיטלית רב-ערוצית, המאפשרת חוויה אינטראקטיבית וויזואליות למוקדי שירות ומכירה:
מערכות רב-ערוצית המאפשרת ללקוח שלך להגיע אליך דרך מגוון ערוצי תקשורת לבחירתו, ואף לנייד את הטיפול בכל רגע נתון בין ערוצים שונים.
אנו מספקים גישה לערוצים שונים ומגוונים כגון : פייסבוק, דוא"ל, Whats-App , צ'אטים באתרי אינטרנט ועוד.
יישום פתרונות וידאו מתקדמים:
מצ"ב חומרים מעודכנים ליישום פתרון וידאו 360 AVAYA CU:

יחידת B109 המתחברת לכל טלפון סלולארי או מחשב:

נשמח להציג בפניך את מגוון המוצרים
לפרטים: israelbe@ncr.co.il | 054-4812088
חטיבת התקשורת בחברת י.א. מיטווך מתמחה ביישום פרויקטים בתחום מוקדי השירות לרבות:

יישום מערכת Multi-Channel/Omnichannel Customer Experience
יישום מערכי טלפוניה מתקדמים, מוקדי שירות רב-ערוציים המשלבים יכולות ודיגיטל ותשתיות תקשורת
יישום מערכת AI בשיחות באינטראקציות עם לקוחות בערוצי,
לאחרונה הכריזה חברת AVAYA על שת"פ של Google בנושא –
Avaya & Google Use AI Enhance CX

יישום פלטפורמת ענן לתקשורת דיגיטלית רב-ערוצית, המאפשרת חוויה אינטראקטיבית וויזואליות למוקדי שירות ומכירה:
מערכות רב-ערוצית המאפשרת ללקוח שלך להגיע אליך דאך מגוון ערוצי תקשורת לבחירתו, ואף לנייד את הטיפול בכל רגע נתון בין ערוצים שונים.
אנו מספקים גישה לערוצים שונים ומגוונים כגון : פייסבוק, דוא"ל, Whats-App , צ'אטים באתרי אינטרנט ועוד.
יישום פתרונות וידאו מתקדמים:
מצ"ב חומרים מעודכנים ליישום פתרון וידאו 360 AVAYA CU:
