[ubermenu config_id="main"]
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חברת י.א. מיטווך בשיתוף חברת Avaya זכו בפרויקט להחלפת הטלפוניה ומוקדי השרות במרכז הבינתחומי הרצליה

Bein
אופיר בר אורין, מנהל חטיבת התקשורת בחברת מיטווך
רפי שקולניק, מנכ"ל אוויה ישראל

חטיבת התקשורת בחברת מיטווך נבחרה להחליף את תשתית הטלפונייה ומוקדי השרות במרכז הבינתחומי הרצליה, למערכת מתקדמת של חברת Avaya, במטרה לשפר ולייעל את השירות למאות עובדי המרכז ולאלפי תלמידיו. 
הפרויקט כולל את החלפתה של מערכת הטלפונייה הקיימת של סיסקו, במערכת חדשנית ומתקדמת של חברת AVAYA. 

המערכת החדשה תשרת את מאות עובדי המרכז הבינתחומי ואלפי תלמידיו במוקדי השרות והמנהלה, כשבסיומו יעמדו לרשות המרכז הבינתחומי תשתית טלפוניית SIP חדשנית ויישומים מתקדמים למערכות מוקדי השרות, שיסייעו לשיפור השרות במרכז. 

במסגרת פרויקט זה תיושם מערכת Avaya UC , בגרסתה החדשה, התומכת באלפי שלוחות והכוללת בין היתר יכולות מתקדמות בתחום מוקדי השרות. המערכת תאפשר למרכז הבינתחומי לנהל בצורה מיטבית את פניות התלמידים, תוך שיפור חווית המשתמשים, וזאת באמצעות שילוב מגוון רחב של שירותים מתקדמים ופיתוח ממשקי משתמש בהתאמה לצרכי המרכז הבינתחומי . 

לדברי מייק ריי, מנמ"ר המרכז הבינתחומי: "ביקשנו לשדרג את תשתיות הטלפוניה ומוקדי השרות, וכן להשיג שיפור וייעול בשירות, תוך חיסכון תפעולי. בחירתנו בחברת מיטווך נעשתה לאחר תהליך יסודי של הגדרת דרישות ובחינת ספקים והתרשמות חיובית שלנו מהפתרונות המשולבים במוקדי שרות שהיא מציעה, וכן מהמוניטין שלה בנושא השירות". 

לדברי אופיר בר אורין, מנהל חטיבת התקשורת בחברת מיטווך: "אנו גאים בכך שהמרכז הבינתחומי בחר בחברתנו ליישום פרוייקט זה. חטיבת התקשורת במיטווך מתמחה בפיתוח וביישום פתרונות טלפונייה ומוקדי שרות בקרב עשרות רבות של ארגונים מובילים בישראל בהם בנקים, חברות ביטוח, חברות רב לאומיות ועוד. בפרויקט במרכז הבינתחומי נדרש מאתנו יישום המשלב את יכולותינו המקצועיות בשלושת הרבדים בהם מתמחה חטיבת התקשורת, שהם: מוקדי שירות, מערכות טלפונייה ו-Data Networking. בפרויקט זה אנו מיישמים פעם נוספת, ובהצלחה, את התפיסה המנחה אותנו בשנים האחרונות מול לקוחותינו: מחברים קצוות עבורכם".

לדברי רפי שקולניק, מנהל פעילות AVAYA בישראל, "הפרויקט במרכז הבינתחומי, בו זכתה חברת מיטווך, שהינה שותף ברמת DIAMOND – רמת השותפות הגבוהה ביותר הקיימת ב-Avaya, מצטרף לשורה של הזמנות מלקוחות חדשים בהם זכתה AVAYA בישראל בשנה האחרונה. פרויקטים אלו מצביעים על הכרתו של השוק הישראלי בקו המוצרים החדשני של AVAYA, המשלב מגוון יכולות מתקדמות בתחומי תשתיות טלפוניית ה-IP ומוקדי השרות". 

חברת י.א. מיטווך בשיתוף חברת Avaya זכו בפרויקט להחלפת הטלפוניה ומוקדי השרות במרכז הבינתחומי הרצליה

חטיבת התקשורת בחברת מיטווך נבחרה להחליף את תשתית הטלפונייה ומוקדי השרות במרכז הבינתחומי הרצליה, למערכת מתקדמת של חברת Avaya, במטרה לשפר ולייעל את השירות למאות עובדי המרכז ולאלפי תלמידיו. 
הפרויקט כולל את החלפתה של מערכת הטלפונייה הקיימת של סיסקו, במערכת חדשנית ומתקדמת של חברת AVAYA. 

המערכת החדשה תשרת את מאות עובדי המרכז הבינתחומי ואלפי תלמידיו במוקדי השרות והמנהלה, כשבסיומו יעמדו לרשות המרכז הבינתחומי תשתית טלפוניית SIP חדשנית ויישומים מתקדמים למערכות מוקדי השרות, שיסייעו לשיפור השרות במרכז. 

 

Bein

 

במסגרת פרויקט זה תיושם מערכת Avaya UC , בגרסתה החדשה, התומכת באלפי שלוחות והכוללת בין היתר יכולות מתקדמות בתחום מוקדי השרות. המערכת תאפשר למרכז הבינתחומי לנהל בצורה מיטבית את פניות התלמידים, תוך שיפור חווית המשתמשים, וזאת באמצעות שילוב מגוון רחב של שירותים מתקדמים ופיתוח ממשקי משתמש בהתאמה לצרכי המרכז הבינתחומי . 

לדברי מייק ריי, מנמ"ר המרכז הבינתחומי: "ביקשנו לשדרג את תשתיות הטלפוניה ומוקדי השרות, וכן להשיג שיפור וייעול בשירות, תוך חיסכון תפעולי. בחירתנו בחברת מיטווך נעשתה לאחר תהליך יסודי של הגדרת דרישות ובחינת ספקים והתרשמות חיובית שלנו מהפתרונות המשולבים במוקדי שרות שהיא מציעה, וכן מהמוניטין שלה בנושא השירות". 

אופיר בר אורין, מנהל חטיבת התקשורת בחברת מיטווך

לדברי אופיר בר אורין, מנהל חטיבת התקשורת בחברת מיטווך: "אנו גאים בכך שהמרכז הבינתחומי בחר בחברתנו ליישום פרוייקט זה. חטיבת התקשורת במיטווך מתמחה בפיתוח וביישום פתרונות טלפונייה ומוקדי שרות בקרב עשרות רבות של ארגונים מובילים בישראל בהם בנקים, חברות ביטוח, חברות רב לאומיות ועוד. בפרויקט במרכז הבינתחומי נדרש מאתנו יישום המשלב את יכולותינו המקצועיות בשלושת הרבדים בהם מתמחה חטיבת התקשורת, שהם: מוקדי שירות, מערכות טלפונייה ו-Data Networking. בפרויקט זה אנו מיישמים פעם נוספת, ובהצלחה, את התפיסה המנחה אותנו בשנים האחרונות מול לקוחותינו: מחברים קצוות עבורכם".

רפי שקולניק, מנכ"ל אוויה ישראל

לדברי רפי שקולניק, מנהל פעילות AVAYA בישראל, "הפרויקט במרכז הבינתחומי, בו זכתה חברת מיטווך, שהינה שותף ברמת DIAMOND – רמת השותפות הגבוהה ביותר הקיימת ב-Avaya, מצטרף לשורה של הזמנות מלקוחות חדשים בהם זכתה AVAYA בישראל בשנה האחרונה. פרויקטים אלו מצביעים על הכרתו של השוק הישראלי בקו המוצרים החדשני של AVAYA, המשלב מגוון יכולות מתקדמות בתחומי תשתיות טלפוניית ה-IP ומוקדי השרות".