Unified Communication

 

Unified Communication הינו מושג המתאר מכלול אינטגרציה של שירותי תקשורת המאפשרים למשתמש לשתף ולשלוח הודעה דרך ערוץ אחד ולקבל תגובה במהלך השיחה או בסיומה  דרך ערוץ אחר.  לדוגמא, משתמש יכול לפתוח  ולשמוע במייל הודעת דואר קולית שהושארה  בטלפון  ולאחר מכן לענות בשיחת טלפון על בסיס זמינות של שולח ההודעה במערכת ה Presence . מכלולי unified communication  במערכות טלפוניית IP מתקדמות מאפשרים כיום אינטגרצייה במגוון ערוצים ובהם קול ,מייל ,IM, sms ,וידאו ורשתות חברתיות. כחלק ממכלול תקשורת אחודה מיושמים כיום במרכזיות/ מערכות  טלפונייה מתקדמות יכולות presence  המאפשרות לקבל חיווי לגבי זמינות העובדים האחרים בארגון  לקבלת/שיתוף השיחה או ההודעה תוך התממשקות ליומן הפגישות האישי/ארגוני.

 

למידע נוסף ושאלות ניתן לפנות ל: 050-7258231
או באימייל: shaya@ncr.co.il 

סגירת תפריט
סגור נגישות