DMway

מ- BI – Business Intelligence
ל- AI – Artificial Intelligence
במהירות האור!

מפתח BI, דטה אנליסט, מהנדס נתונים –

עכשיו גם אתה יכול לפתח מודלים איכותיים לחיזוי בקלות ובנוחות

Data driven decision

קבלת החלטות מבוססות נתונים 

קבלת החלטות מבוססות נתונים: Data driven decision משפרת את ביצועי הארגון – זוהי עובדה.

הדרך לשם עוברת בבניית מודלים לחיזוי אנליטי (Predictive analytics models) מבוססי לימוד מכונה ובינה מלאכותית.

לא לדאוג, זה רק נשמע מסובך.

הפלטפורמה של חברת DMway מאפשרת לכל אנליסט, מפתח BI ומהנדס נתונים, לבנות מודלים לחיזוי איכותיים ברמה של data science expert בתוך שעות / ימים בודדים. המערכת לא דורשת כל ידע קודם ב-machine learning או ב-Data Science, ולמעשה בונה את המודל באופן אוטומטי (שלושה קליקים) ומשמשת כמדען נתונים בקופסא: Data scientists in a box אשר עובד עבורך לפי הצורך.

אבל יש לי BI, אתם אומרים, ואני מאוד מרוצה...

הדוחות והדשבורדים היפים של מערכות ה-BI השונות הקיימות בארגון, עונים על הצורך לספק תצוגה נוחה של הנתונים ולענות על כל מיני שאלות, כמו: כמה ? איפה? מתי ? ועוד כל מיני שאלות שקשורות לאירועים אשר קרו בעבר (מכירות ברבעון קודם, לידים שהכנסנו לאתר בשבוע האחרון וכו')

Predictive analytics – או חיזוי אנליטי – היא היכולת לחזות אירועים אשר יתרחשו בעתיד ויחד הם יוצרים תמונה שלמה יותר על הלקוח, המוצר, החברה ועוד.

למה זה טוב ?

אם נדע מה צפוי בעתיד נוכל לקבל החלטות טובות יותר ונכונות יותר בהווה.

מה ניתן לחזות ?

שלושת סוגי המודלים הנפוצים ביותר מספקים תשובה לשאלות הבאות:

  1. מה הסיכוי שמשהו יקרה (באחוזים)
  2. מה הערך העתידי הממוצע של ? (במספר)
  3. כמה פעמים יקרה משהו בתקופת זמן עתידית (למשל ברבעון הבא)

למי זה טוב ?

לכל אחד בארגון:

בשיווק רוצים לדעת: מי יקנה את המוצר, מי יחדש את המנוי, איזה לקוח מתאים לאיזו חבילה, מי מהלקוחות מתאים לשירות חדש, למי לפנות באיזה קמפיין, מהו ערך הלקוח העתידי של הלקוח שהצטרף זה עתה, מי ינטוש.  

בתפעול רוצים לדעת: במי לטפל קודם במרכז השירות, למי לשלוח טכנאי עד הבית, כמה תקלות יתרחשו בתקופה מסויימת.

בכספים רוצים לדעת: כמה הכנסות יהיו, מי עתיד להתקשות לשלם ועוד המון שאלות עסקיות מענינות –
למשל: חברת סלולר מובילה בישראל הגדילה לאחרונה את מכירות המכשירים ב-340% אחוז, איך הם עושים את זה?

אודות DMWAY

DMWAY הינה חברת הזנק ישראלית כחול לבן, הוקמה ע"י מומחים עולמיים בתחומי ה- Machine Learning ו-Data Science. החברה פיתחה מערכת אוטומטית רובוטית לבנייה של מודלים לחיזוי אנליטי. המערכת מנגישה את העולם המורכב של מדע הנתונים, אשר מוגבל כיום למדעני נתונים (data scientists) בלבד,  לקהל רחב יותר הכולל מפתחי BI, אנליסטים ומהנדסי נתונים.
הפלטפורמה קלה לשימוש, פשוטה ליישום ומייצרת מודלים ברמה של מדען נתונים מנוסה.
משתמשי המערכת אינם נדרשים לידע קודם או לנסיון בעולמות של Machine Learning או Data science.

חברת DMWAY נבחרה ע"י אנליסט מוביל שפרסם דו"ח על פתרונות האוטומציה של לימוד מכונה (Auto-ML) כאחד הספקים המובילים בעולם.

לחברה עשרות לקוחות בארץ ובחו"ל.

DMway

מ- BI – Business Intelligence
ל- AI – Artificial Intelligence
במהירות האור!

מפתח BI, דטה אנליסט, מהנדס נתונים –

עכשיו גם אתה יכול לפתח מודלים איכותיים לחיזוי בקלות ובנוחות

Data driven decision

קבלת החלטות מבוססות נתונים 

קבלת החלטות מבוססות נתונים: Data driven decision משפרת את ביצועי הארגון – זוהי עובדה.

הדרך לשם עוברת בבניית מודלים לחיזוי אנליטי (Predictive analytics models) מבוססי לימוד מכונה ובינה מלאכותית.

לא לדאוג, זה רק נשמע מסובך.

הפלטפורמה של חברת DMway מאפשרת לכל אנליסט, מפתח BI ומהנדס נתונים, לבנות מודלים לחיזוי איכותיים ברמה של data science expert בתוך שעות / ימים בודדים. המערכת לא דורשת כל ידע קודם ב-machine learning או ב-Data Science, ולמעשה בונה את המודל באופן אוטומטי (שלושה קליקים) ומשמשת כמדען נתונים בקופסא: Data scientists in a box אשר עובד עבורך לפי הצורך.

אבל יש לי BI, אתם אומרים, ואני מאוד מרוצה...

הדוחות והדשבורדים היפים של מערכות ה-BI השונות הקיימות בארגון, עונים על הצורך לספק תצוגה נוחה של הנתונים ולענות על כל מיני שאלות, כמו: כמה ? איפה? מתי ? ועוד כל מיני שאלות שקשורות לאירועים אשר קרו בעבר (מכירות ברבעון קודם, לידים שהכנסנו לאתר בשבוע האחרון וכו')

Predictive analytics – או חיזוי אנליטי – היא היכולת לחזות אירועים אשר יתרחשו בעתיד ויחד הם יוצרים תמונה שלמה יותר על הלקוח, המוצר, החברה ועוד.

למה זה טוב ?

אם נדע מה צפוי בעתיד נוכל לקבל החלטות טובות יותר ונכונות יותר בהווה.

מה ניתן לחזות ?

שלושת סוגי המודלים הנפוצים ביותר מספקים תשובה לשאלות הבאות:

  1. מה הסיכוי שמשהו יקרה (באחוזים)
  2. מה הערך העתידי הממוצע של ? (במספר)
  3. כמה פעמים יקרה משהו בתקופת זמן עתידית (למשל ברבעון הבא)

למי זה טוב ?

לכל אחד בארגון:

בשיווק רוצים לדעת: מי יקנה את המוצר, מי יחדש את המנוי, איזה לקוח מתאים לאיזו חבילה, מי מהלקוחות מתאים לשירות חדש, למי לפנות באיזה קמפיין, מהו ערך הלקוח העתידי של הלקוח שהצטרף זה עתה, מי ינטוש.  

בתפעול רוצים לדעת: במי לטפל קודם במרכז השירות, למי לשלוח טכנאי עד הבית, כמה תקלות יתרחשו בתקופה מסויימת.

בכספים רוצים לדעת: כמה הכנסות יהיו, מי עתיד להתקשות לשלם ועוד המון שאלות עסקיות מענינות –
למשל: חברת סלולר מובילה בישראל הגדילה לאחרונה את מכירות המכשירים ב-340% אחוז, איך הם עושים את זה?

אודות DMWAY

DMWAY הינה חברת הזנק ישראלית כחול לבן, הוקמה ע"י מומחים עולמיים בתחומי ה- Machine Learning ו-Data Science. החברה פיתחה מערכת אוטומטית רובוטית לבנייה של מודלים לחיזוי אנליטי. המערכת מנגישה את העולם המורכב של מדע הנתונים, אשר מוגבל כיום למדעני נתונים (data scientists) בלבד,  לקהל רחב יותר הכולל מפתחי BI, אנליסטים ומהנדסי נתונים.
הפלטפורמה קלה לשימוש, פשוטה ליישום ומייצרת מודלים ברמה של מדען נתונים מנוסה.
משתמשי המערכת אינם נדרשים לידע קודם או לנסיון בעולמות של Machine Learning או Data science.

חברת DMWAY נבחרה ע"י אנליסט מוביל שפרסם דו"ח על פתרונות האוטומציה של לימוד מכונה (Auto-ML) כאחד הספקים המובילים בעולם.

לחברה עשרות לקוחות בארץ ובחו"ל.

סגור נגישות

פנייתך נשלחה

תודה שפנית אלינו!