מערכת "מסע לקוח" / Aster Data Customer Journey

מערכת מסע לקוח - Aster Data Customer Journey

  •  Teradata Data Warehouse – מגוון פתרונות DW תחרותיים מבוססי: חומרה, Software Only או בענן, לכל גודל של חברה/ארגון
  • Aster Data on Hadoop – פטנט טכנולוגי ייחודי המאפשר לאנליסטים עסקים המכירים SQL לבצע אנליזת ביג-דטה אמיתית ואנליזות סטטיסיות מורכבות ללא צורך בידע בתכנות ותוך ניצול עלויות האחסון הזולות של הדופ
  • ​אפליקציות ופתרונות  חדשניים להשגת ערך עסקי מהיר מ- Big Data ובראשם:
  • Customer Journey Analytics – Golden Path to Purchase/Churn
  • Graphical Analytics for Business Process Improvement

 

ארגונים עסקיים נדרשים כיום לתקשר עם כל לקוח במספר ערוצים במקביל. אולם מזוויתו של הלקוח, הוא מקיים "מסע לקוח" - Customer Journey אחד שבמהלכו הוא פועל במספר ערוצים במקביל ועובר מערוץ אחד למשנהו. לדוגמא, הלקוח גולש באתר האינטרנט ומברר פרטים בתחום מסויים, הוא משוחח טלפונית עם מוקדנים ושואל אותם את  השאלות הרצויות, מגיע לסניף/מרכז שירות לקבל פרטים וביכולתו לבצע פעולות כספיות בשלל ערוצים אלו - חווית הלקוח נגזרת מרצף השירותים שהוא מקבל מהארגון לאורך כל "מסע הלקוח" - Customer Journey בשילוב הערוצים השונים.

מערכת Aster Data Customer Journey המיושמת בעולם הבנקאות והטלקום מאפשרת לאנליסטים בארגון בעלי ידע ב- SQL בלבד, תוך שימוש בחוכמת ההמונים,  לנתח, ללמוד ולזהות את הנתיבים הנפוצים מהסוגים הבאים:

א.    נתיב הזהב (מסלול הזהב) לרכישת שירות/מוצר – Golden Path to Purchase
ב.    נתיב המוביל לנטישה – Path to Churn for Churn Prevention

ע"י חקירה וזיהוי של אותם נתיבי/מסלולי רכישה מובילים ב-  "מסע הלקוח", ניתן לזהות לקוחות אשר החלו במסלול/נתיב של רכישה, אך מסיבות שונות חרגו ממנו. ע"י פעולות יזומות של הארגון, ניתן להחזיר לקוחות אלו לנתיב שמוביל לרכישה ובכך להגדיל את המכירות או להרחיב את סל השירותים שאותם הלקוחות יצרכו.

במקביל לכך, ע"י חקירה וזיהוי של אותם נתיבים שמובילים לנטישה, ניתן לאתר לקוחות אשר החלו באותו מסלול/נתיב שלילי "במסע הלקוח" (Customer Journey) ועל כן עלולים לנטוש בהמשך. באמצעות פניה אליהם בזמן הנכון יהיה ניתן לנתב אותם למסלול לקוח חלופי, אשר ישפר את שביעות רצונם וימנע את נטישתם (Churn Prevention).

מערכת Aster Data Customer Journey מאפשרת גילוי תובנות עסקיות חדשניות, כיוון שבניגוד למערכות חיזוי המחפשות קורלציה שטוחה בין תכונות/מאפיינים לפעולת לקוח מסויימת, היא לוקחת בחשבון את מימד האסקלציה שעובר הלקוח לאורך המסע. לדוגמא: דחיית בקשה כלשהי שהלקוח העלה, תגדיל את הרגישות שלו ותקצין את התגובה שלו לכל מאורע שלילי אחר שיבוא אחריו.

 

למידע נוסף ושאלות ניתן לפנות ל- 050-8234085
או באימייל: tal@ncr.co.il

 
סגירת תפריט
נגישות
סגור נגישות