מוצר חדש, מבוסס ענן, בשם SafeQ, אשר משלב ניהול תורים יחד עם מערכת בקרת תפוסת הלקוחות בסניף. פלטפורמה זו תוכננה במיוחד עבור ניהול תורים וירטואליים מחוץ לסניפים, כדי להבטיח שמירה על ריחוק חברתי ביעילות ובלא מגע פיזי.

בפתרונות לניהול ולניטור ביקורים באתרים פיזיים.הפלטפורמה מבוססת ענן, היא אינה דורשת הכנת תשתיות מחשוב פיזיות יקרות וזמן הקמתה באתר הלקוח צפוי להיות מהיר ביותר.
Wavetec לוקחת את חווית הלקוח באזורי השירות ובנקודות קמעונאיות אחרות ומעלה אותה לשלב הבא, באמצעות טכנולוגיות חכמות. לדוגמה: פתרון שפיתחה החברה להזמנת תורים באמצעות "ווטסאפ". ״הפתרון תוכנן כדי לסייע לעסקים לאמץ את ה׳נורמלי החדש׳ ולהמשיך לשרת את לקוחותיהם גם בתקופה זו ולספק להם שירות ללא הפרעה. הוא עושה שימוש באפליקציה שמותקנת על הסלולר של רובנו כיום וכך יכול הלקוח לבחור את נקודת השירות לפי העדפתו האישית, לקבל הנחיות הגעה, לקבל התרעות על מצב התור ולהצטייד ב׳פתק תור וירטואלי׳, עוד לפני הגעתו לשטח. הפתרון מאפשר לשמור על ריחוק חברתי, הוא פשוט ואינו דורש התקנות מסובכות.

עמדות לניהול תורים

קבלת קהל ללא ניהול נכון של התור יוצרת אנדרלמוסיה, חיכוך בין הממתינים לבין עצמם ובינם לבין נותני השירות וגוזלת זמן מיותר.
על מנת למנוע אי סדר אצל מקבל השירות, וכדי לאפשר לנותן השירות לספק שירות טוב יותר ללקוחותיו, אנו מציעים מגוון עמדות לניהול תורים:

עמדות ניהול התורים שלנו מספקות פתרונות מתקדמים לבעיות ההמתנה בתור, תופסות שטח רצפה קטן מאוד ובעלות עיצוב חדשני ושילוב מערכות מחשוב מגוונות לפי צרכי הלקוח.

העמדות הסטנדרטיות שלנו מגיעות עם מסך מגע בגדלים שונים, מחשב ומדפסת 80 מ"מ. כמו כן ניתן להוסיף רכיבים על פי צרכי הלקוח, כגון: קורא ברקוד, מצלמה, זיהוי ביומטרי, רמקולים ועוד.

כחלק מתהליך הפיתוח, נסייע לכם לפתח ולבנות את הממשק המתאים לקהל שלכם, בעיצוב המתאים לעסק שלכם, תוך דגש על קלות שימוש ללקוח. התקדמו לעידן החדש של עמדות בשירות עצמי ושפרו את חווית הלקוחות שלכם!

אנו מציעים מגוון פתרונות לניהול תורים המתאימים לאתר הלקוח ומעוצבים על-פי דרישתו: עמדות קיוסק קומפקטיות שתופסות שטח רצפה קטן או עמדות קיר שניתנות להתקנה כמעט בכל מקום וחוסכות שטח רצפה. 

למידע נוסף, ניתן לפנות לקובי
050-7257281 / kobish@ncr.co.il

מוצר חדש, מבוסס ענן, בשם SafeQ, אשר משלב ניהול תורים יחד עם מערכת בקרת תפוסת הלקוחות בסניף. פלטפורמה זו תוכננה במיוחד עבור ניהול תורים וירטואליים מחוץ לסניפים, כדי להבטיח שמירה על ריחוק חברתי ביעילות ובלא מגע פיזי.
בפתרונות לניהול ולניטור ביקורים באתרים פיזיים.הפלטפורמה מבוססת ענן, היא אינה דורשת הכנת תשתיות מחשוב פיזיות יקרות וזמן הקמתה באתר הלקוח צפוי להיות מהיר ביותר

קבלת קהל ללא ניהול נכון של התור יוצרת אנדרלמוסיה, חיכוך בין הממתינים לבין עצמם ובינם לבין נותני השירות וגוזלת זמן מיותר.
על מנת למנוע אי סדר אצל מקבל השירות, וכדי לאפשר לנותן השירות לספק שירות טוב יותר ללקוחותיו, אנו מציעים מגוון עמדות לניהול תורים:
עמדות ניהול התורים שלנו מספקות פתרונות מתקדמים לבעיות ההמתנה בתור, תופסות שטח רצפה קטן מאוד ובעלות עיצוב חדשני ושילוב מערכות מחשוב מגוונות לפי צרכי הלקוח.

העמדות הסטנדרטיות שלנו מגיעות עם מסך מגע בגדלים שונים, מחשב ומדפסת 80 מ"מ. כמו כן ניתן להוסיף רכיבים על פי צרכי הלקוח, כגון: קורא ברקוד, מצלמה, זיהוי ביומטרי, רמקולים ועוד.

כחלק מתהליך הפיתוח, נסייע לכם לפתח ולבנות את הממשק המתאים לקהל שלכם, בעיצוב המתאים לעסק שלכם, תוך דגש על קלות שימוש ללקוח. התקדמו לעידן החדש של עמדות בשירות עצמי ושפרו את חווית הלקוחות שלכם!

אנו מציעים מגוון פתרונות לניהול תורים המתאימים לאתר הלקוח ומעוצבים על-פי דרישתו: עמדות קיוסק קומפקטיות שתופסות שטח רצפה קטן או עמדות קיר שניתנות להתקנה כמעט בכל מקום וחוסכות שטח רצפה. 

למידע נוסף, ניתן לפנות לקובי
 050-7257281
/ kobish@ncr.co.il

סגירת תפריט
סגור נגישות