סניפים מתקדמים עם שירותי ווידאו

גם בעולם הדיגיטלי, הסניף הוא עדיין שחקן מפתח באסטרטגיית יחסי ספק-לקוח ברוב המוסדות הפיננסיים. אך כשלקוחות נאלצים להמתין בתור רק כדי לגלות שהיועץ הבנקאי לו הם זקוקים אינו זמין, הרי שכל מטרת תחזוקת הסניף הוחמצה.

יישומי הווידאו לתחום הבנקאות מאפשרים למוסדות פיננסיים להציע שירות מהיר ויעיל יותר ללקוחות המבקרים בסניף באמצעות עמדות ווידאו לשירות עצמי או חדרים ייעודיים לשירותי ווידאו. נציגים בנקאיים בסניף יכולים ליזום שיחות ווידאו עם יועצים בתחומים שונים הממוקמים באתרים אחרים על מנת לספק ללקוחות שירותים ותובנות עסקיות נוספות במהלך הביקור בסניף.

יתרונות

קיצור זמן המתנת לקוח

שביעות רצון רבה יותר בקרב לקוחות

אופטימיזציה של מצבת כוח האדם ונכסי הנדל"ן של הארגון

אין צורך בעודף עובדים בסניפים כדי לטפל בכל צרכי הלקוחות

פתרון בעיות בביקור בודד בסניף

לקוחות שמגיעים לסניף מקבלים פתרון כולל גם אם היועץ הייחודי לו הם זקוקים לא זמין באותו סניף ואינם צריכים לחזור לביקור נוסף

  • יצירת מודל עסקי יעיל יותר ופתוח לשינויים בכל הקשור למשאבי אנוש וסניפי החברה, על ידי מתן אפשרות ללקוחות לתקשר בווידאו עם יועצים מומחים באמצעות עמדות קיוסק או חדרי וידאו
  • קיצור זמן המתנה בסניפים עמוסים על ידי חלוקת העומס על פני כל רשת סניפי הארגון ומינוף צוותי מומחים
  • מתן גישה למבקרים בסניף לכל סוגי השירותים ללא תלות בנוכחות צוות מתאים במקום

למידע נוסף, ניתן לפנות ל:  amnon@ncr.co.il
או למשרד: 1-800-22-43-11 / 03-6186880

סגירת תפריט
סגור נגישות