קצרו את משך ההמתנה, שפרו את יעילות השירות והגדילו הכנסות בעזרת מערכת ניהול התורים הארגוני של חברת Wavetec.
פתרונות חוויית הלקוח של Wavetec מבוססים על ארגון, טיפול ומדידת משך המתנה ואזורים עם בעיות שירות, ובשיפור חווית הלקוח בנקודות השירות. תורים ארוכים וזמן המתנה ממושך מהווים גורם מרכזי באי שביעות רצון לקוחות בבנקים, בחנויות, בבתי חולים ובמשרדים ממשלתיים. Wavetec נמנית עם החברות המובילות בעולם לייצור ולאספקה של פתרונות ניהול תורים.
מערכת מושלמת המטפלת במגוון נושאים בתחום ניהול תורים, החל ממערכת בסיסית ועד מערכת מתוחכמת רב סניפית ורב אזורית לארגונים גדולים. מערכת Wavetec מאפשרת ללקוחות ולמבקרים להשתלב בתור על ידי הנפקת כרטיס במגוון ערוצים, כגון קיוסק בשירות עצמי, כירטוס ברשת, בטלפון הנייד וקביעת תור און-ליין.
הגיע הזמן להתקדם ל–Mobile-Q, יישומון ניהול התורים של Wavetec: פתרון כירטוס המונע צפיפות באזורי השירות ומווסת את תפוסת הלקוחות בכך שהוא מאפשר להם להצטרף לתור עוד בטרם הגעתם. מאפשר ללקוחות לבחור את הסניף הקרוב אליהם, לקבל כרטיס דרך יישומון פשוט לתפעול ולהצטרף לתור כשמגיע תורם.
פיתרון וירטואלי אינטגטיבי לניהול תורים באמצעות WhatsApp, היישומון הנפוץ ביותר לשליחת מסרונים.
Wavetec הינה החברה הראשונה המציעה ללקוחותיה חווית שימוש ייחודית וחדשנית זו לניהול תורים.
הצגת הודעות ועדכונים בזמן אמת להבטחת חוויית לקוח רציפה בכל ביקור של הלקוח בסניף.
מערכת השילוט עובדת באינטגרציה מלאה עם מערכת ניהול התורים, לתצוגה בזמן אמת של כל המידע על התור.
מערכת השילוט הדיגיטלי מאפשרת תקשורת בין הארגון ללקוח בעת ההמתנה בתור: מתן הצעות שיווקיות, הצגת מוצרים ושירותים והקרנת פרסומות.
מסך התצוגה מחולק למספר אזורים ומאפשר הקרנת תכנים בידוריים לצד מידע על מצב התור, הצגת המספרים הבאים ושידור הודעות עדכניות.
צרכי הלקוח וציפיותיו מנותן השירות משתנים חדשות לבקרים וכפועל יוצא, קבלת משוב מהקוחות חיונית לארגון. Opinion Plus של Wavetec הינה מערכת משוב מתקדמת להפקת נתונים אודות חוויית לקוחות ולקבלת מידע עדכני לגבי ציפיותיהם. בעזרת המערכת תוכלו לדעת מהן חוות הדעת של הלקוחות על הארגון ולשפר את רמת השירות בהתאם.
מדדו שביעות רצון לקוחות בזמן אמת
עקבו בקביעות אחרי ביצועי הסניפים והצוות
גלו מחויבות לשיפור השירות
קבלו החלטות אסטרטגיות מבוססות על דוחות משתנים
מערכת להפקת נתונים ודו"חות מופעלת באמצעות Spectra, תוכנה מתקדמת הפועלת באינטגרציה מלאה עם כל היישומים כדי למזער בעיות שהלקוח עלול להיתקל בהן בערוצים השונים ובנקודות המגע שלו עם הארגון, ומבטיחה חווית לקוח חלקה ורציפה בכל ביקור בסניף.
Spectra תחולל שינוי בתפקוד הארגון מול הלקוחות ותאפשר שליטה בחוויית הלקוח בעזרת תובנות ביצוע בזמן אמת, dashboards ודו"חות.
צמצום משך
העמידה בתור
העלאת שביעות רצון
הלקוחות
מניעת אי סדר וחוסר ארגון בניהול התורים
מסע לקוח וחוויית לקוח חלקים ורציפים
שיפור וייעול של ביצועי צוות העובדים
בקרה מרכזית וקלות שימוש
הסבת שטח המתנה
לשטח מסחרי / עסקי
קבלת מדדי ביצוע מרכזיים ותפקוד משופר ויעיל
קצרו את משך ההמתנה, שפרו את יעילות השירות והגדילו הכנסות בעזרת מערכת ניהול התורים הארגוני של חברת Wavetec.
פתרונות חוויית הלקוח של Wavetec מבוססים על ארגון, טיפול ומדידת משך המתנה ואזורים עם בעיות שירות, ובשיפור חווית הלקוח בנקודות השירות. תורים ארוכים וזמן המתנה ממושך מהווים גורם מרכזי באי שביעות רצון לקוחות בבנקים, בחנויות, בבתי חולים ובמשרדים ממשלתיים. Wavetec נמנית עם החברות המובילות בעולם לייצור ולאספקה של פתרונות ניהול תורים.
מערכת מושלמת המטפלת במגוון נושאים בתחום ניהול תורים, החל ממערכת בסיסית ועד מערכת מתוחכמת רב סניפית ורב אזורית לארגונים גדולים. מערכת Wavetec מאפשרת ללקוחות ולמבקרים להשתלב בתור על ידי הנפקת כרטיס במגוון ערוצים, כגון קיוסק בשירות עצמי, כירטוס ברשת, בטלפון הנייד וקביעת תור און-ליין.
הגיע הזמן להתקדם ל–Mobile-Q, יישומון ניהול התורים של Wavetec: פתרון כירטוס המונע צפיפות באזורי השירות ומווסת את תפוסת הלקוחות בכך שהוא מאפשר להם להצטרף לתור עוד בטרם הגעתם. מאפשר ללקוחות לבחור את הסניף הקרוב אליהם, לקבל כרטיס דרך יישומון פשוט לתפעול ולהצטרף לתור כשמגיע תורם.
פיתרון וירטואלי אינטגטיבי לניהול תורים באמצעות WhatsApp, היישומון הנפוץ ביותר לשליחת מסרונים.
Wavetec הינה החברה הראשונה המציעה ללקוחותיה חווית שימוש ייחודית וחדשנית זו לניהול תורים.
הצגת הודעות ועדכונים בזמן אמת להבטחת חוויית לקוח רציפה בכל ביקור של הלקוח בסניף.
מערכת השילוט עובדת באינטגרציה מלאה עם מערכת ניהול התורים, לתצוגה בזמן אמת של כל המידע על התור.
מערכת השילוט הדיגיטלי מאפשרת תקשורת בין הארגון ללקוח בעת ההמתנה בתור: מתן הצעות שיווקיות, הצגת מוצרים ושירותים והקרנת פרסומות.
מסך התצוגה מחולק למספר אזורים ומאפשר הקרנת תכנים בידוריים לצד מידע על מצב התור, הצגת המספרים הבאים ושידור הודעות עדכניות.
צרכי הלקוח וציפיותיו מנותן השירות משתנים חדשות לבקרים וכפועל יוצא, קבלת משוב מהקוחות חיונית לארגון. Opinion Plus של Wavetec הינה מערכת משוב מתקדמת להפקת נתונים אודות חוויית לקוחות ולקבלת מידע עדכני לגבי ציפיותיהם. בעזרת המערכת תוכלו לדעת מהן חוות הדעת של הלקוחות על הארגון ולשפר את רמת השירות בהתאם.
מדדו שביעות רצון לקוחות בזמן אמת
עקבו בקביעות אחרי ביצועי הסניפים והצוות
גלו מחויבות לשיפור השירות
קבלו החלטות אסטרטגיות מבוססות על דוחות משתנים
מערכת להפקת נתונים ודו"חות מופעלת באמצעות Spectra, תוכנה מתקדמת הפועלת באינטגרציה מלאה עם כל היישומים כדי למזער בעיות שהלקוח עלול להיתקל בהן בערוצים השונים ובנקודות המגע שלו עם הארגון, ומבטיחה חווית לקוח חלקה ורציפה בכל ביקור בסניף.
Spectra תחולל שינוי בתפקוד הארגון מול הלקוחות ותאפשר שליטה בחוויית הלקוח בעזרת תובנות ביצוע בזמן אמת, dashboards ודו"חות.
צמצום משך העמידה בתור ב-50%
העלאת שביעות רצון הלקוחות ב-30%
מניעת אי סדר וחוסר ארגון בניהול התורים
מסע לקוח וחוויית לקוח חלקים ורציפים
שיפור וייעול של ביצועי צוות העובדים
בקרה מרכזית וקלות שימוש
הסבת שטח המתנה
לשטח מסחרי / עסקי
קבלת מדדי ביצוע מרכזיים ותפקוד משופר ויעיל