פלטפורמה

גמישה

לניהול תורים

וחוויית לקוח

פתרון חדשני מלא לניהול תורים ללא מגע

קצרו את משך ההמתנה, שפרו את יעילות השירות והגדילו הכנסות בעזרת מערכת ניהול התורים הארגוני של חברת Wavetec.

פתרונות חוויית הלקוח של Wavetec מבוססים על ארגון, טיפול ומדידת משך המתנה באזורים עם בעיות שירות, ובשיפור חווית הלקוח בנקודות השירות. תורים ארוכים וזמן המתנה ממושך מהווים גורם מרכזי באי שביעות רצון לקוחות בבנקים, בחנויות, בבתי חולים, ברשויות עירוניות ובמשרדים ממשלתיים. Wavetec נמנית עם החברות המובילות בעולם לייצור ולאספקה של פתרונות ניהול תורים.

ניהול מלא של התהליך באמצעות הנייד:

זימון תור בטלפון הנייד

ניטור רציף של התקדמות התור

צ'ק אין עצמי לתור עם ההגעה לסניף

קריאה לקבלת שירות ומילוי משוב בסיומו

פתרון מלא לניהול וזימון תורים ולחוויית לקוח

מערכת מושלמת המטפלת במגוון נושאים בתחום ניהול תורים, החל ממערכת בסיסית ועד מערכת מתוחכמת רב סניפית ורב אזורית לארגונים גדולים. מערכת Wavetec מאפשרת ללקוחות ולמבקרים להשתלב בתור על ידי הנפקת כרטיס במגוון ערוצים, כגון: קיוסק בשירות עצמי, כירטוס ברשת, בטלפון הנייד, ב-Whatsapp וקביעת תור און-ליין.

תכונות המערכת

זימון וניהול תורים בטלפון הנייד - מהפכה סלולרית בניהול תורים

הגיע הזמן להתקדם לMobile-Q, יישומון ניהול התורים של Wavetec: פתרון כירטוס המונע צפיפות באזורי השירות ומווסת את תפוסת הלקוחות בכך שהוא מאפשר להם להצטרף לתור עוד בטרם הגעתם. מאפשר ללקוחות לבחור את הסניף הקרוב אליהם, לקבל כרטיס דרך יישומון פשוט לתפעול ולהצטרף לתור כשמגיע תורם.

קביעת תורים באמצעות WhatsApp

פיתרון וירטואלי אינטגטיבי לניהול תורים באמצעות WhatsApp, היישומון הנפוץ ביותר לשליחת מסרונים.
Wavetec הינה החברה הראשונה המציעה ללקוחותיה חווית שימוש ייחודית וחדשנית זו לניהול תורים.

ניהול תורים באמצעות WhatsApp

פתרון חוויית לקוח חדשני, המבוסס על שילוב WhatsApp עם פלטפורמת ניהול התורים של Wavetec, מאפשר לארגונים לתחזק מערך אוטומטי מקוון 24/7, כולל קביעת תורים, תזכורות, ניהול תורים, קבלת דו"חות ועוד.

יתרונות

  • קיצור זמני המתנה בתור
  • הפחתת עלויות תפעוליות
  • שיפור שביעות רצון לקוחות
  • שיפור נאמנות לקוחות (NPS)
  • צמצום אזורי המתנה

תכונות המערכת

  • שינוי מועדי תורים, מעקב וביטול תורים תוך כדי תנועה ללא כפל הזמנה
  • אופציונלי: מסרונים והודעות דוא"ל
  • קביעת תורים בהתאמה למיקום ולסוג השירות הנדרש
  • התאמת הממשק למיתוג הארגוני
  • אינטגרציה מלאה עם מערכת ניהול התורים ו-Safe Q של Wavetec
  • אינטגרציה עם שיחות וידאו (Zoom Meet, Microsoft Team)
  • אינטגרציה עם מגוון ערוצים
  • זמינות בזמן אמת
  • פלטפורמה רב-לשונית
  • איתור סניפים וצ'ק אין עצמאי
  • אינטגרציה עם מערכת ה-CRM
  • פענוח דאטה באמצעות AES-256

תכונות המערכת

  • אינטגרציה עם אפליקציית המפות בנייד
  • אפשרות לדחיית וביטול התור
  • קבלת מידע במסרון או בהודעת WhatsApp
  • אפשרות לקביעת התור הפנוי הבא או תור למועד עתידי

עמדות לזימון תורים בנקודת השירות

  • מגוון קיוסקים להנפקת כרטיסי תור גם בנקודת השירות עצמה.
  • עמדות אשנב לתפעול תור, המאפשרות: קריאה, קריאה חוזרת, העברה להמתנה, עדכון no show ועוד בלחיצת כפתור.

ניהול זמן ההמתנה

חיווי סטאטוס התור ללקוח

הצגת הודעות ועדכונים בזמן אמת להבטחת חוויית לקוח רציפה בכל ביקור של הלקוח בסניף.

שילוט דיגיטלי

מערכת השילוט עובדת באינטגרציה מלאה עם מערכת ניהול התורים, לתצוגה בזמן אמת של כל המידע על התור.
מערכת השילוט הדיגיטלי מאפשרת תקשורת בין הארגון ללקוח בעת ההמתנה בתור: הצגת הצעות שיווקיות, הצגת מוצרים ושירותים והקרנת פרסומות. 
מסך התצוגה מחולק למספר אזורים ומאפשר הקרנת תכנים בידוריים לצד מידע על מצב התור, הצגת המספרים הבאים בתור ושידור הודעות עדכניות.

משוב לקוחות

צרכי הלקוח וציפיותיו מנותן השירות משתנים חדשות לבקרים וכפועל יוצא, קבלת משוב מהלקוחות הינה חיונית לארגון. Opinion Plus של Wavetec הינה מערכת משוב מתקדמת להפקת נתונים אודות חוויית לקוחות ולקבלת מידע עדכני לגבי ציפיותיהם. בעזרת המערכת תוכלו לדעת מהן חוות הדעת של הלקוחות על הארגון ולשפר את רמת השירות בהתאם.

מדדו שביעות רצון לקוחות בזמן אמת

עקבו בקביעות אחרי ביצועי הסניפים והצוות

גלו מחויבות לשיפור השירות

קבלו החלטות אסטרטגיות מבוססות על דוחות משתנים

dashboards.png

ניתוח נתונים, Dashboards והפקת דו"חות

מערכת להפקת נתונים ודו"חות המופעלת באמצעות Spectra, תוכנה מתקדמת הפועלת באינטגרציה מלאה עם כל היישומים כדי למזער בעיות שהלקוח עלול להיתקל בהן בערוצים השונים ובנקודות המגע שלו עם הארגון, ומבטיחה חווית לקוח חלקה ורציפה בכל ביקור בסניף.

Spectra תחולל שינוי בתפקוד הארגון מול הלקוחות ותאפשר שליטה בחוויית הלקוח בעזרת תובנות ביצוע בזמן אמת, dashboards ודו"חות.

יתרונות השימוש במערכת ניהול תורים אלקטרונית

צמצום משך
העמידה בתור

העלאת שביעות רצון
הלקוחות

מניעת אי סדר וחוסר ארגון בניהול התורים

מסע לקוח וחוויית לקוח חלקים ורציפים

שיפור וייעול של ביצועי צוות העובדים

בקרה מרכזית וקלות שימוש

הסבת שטח המתנה
לשטח מסחרי / עסקי

קבלת מדדי ביצוע מרכזיים ותפקוד משופר ויעיל

פלטפורמה

גמישה

לניהול תורים

וחוויית לקוח

פתרון חדשני מלא לניהול תורים ללא מגע

קצרו את משך ההמתנה, שפרו את יעילות השירות והגדילו הכנסות בעזרת מערכת ניהול התורים הארגוני של חברת Wavetec.
פתרונות חוויית הלקוח של Wavetec מבוססים על ארגון, טיפול ומדידת משך המתנה באזורים עם בעיות שירות, ובשיפור חווית הלקוח בנקודות השירות. תורים ארוכים וזמן המתנה ממושך מהווים גורם מרכזי באי שביעות רצון לקוחות בבנקים, בחנויות, בבתי חולים, ברשויות עירוניות ובמשרדים ממשלתיים. Wavetec נמנית עם החברות המובילות בעולם לייצור ולאספקה של פתרונות ניהול תורים.

ניהול מלא של התהליך באמצעות הנייד:

זימון תור בטלפון הנייד

ניטור רציף של התקדמות התור

צ'ק אין עצמי לתור עם ההגעה לסניף

קריאה לקבלת שירות ומילוי משוב בסיומו

פתרון מלא לניהול וזימון תורים ולחוויית לקוח

מערכת מושלמת המטפלת במגוון נושאים בתחום ניהול תורים, החל ממערכת בסיסית ועד מערכת מתוחכמת רב סניפית ורב אזורית לארגונים גדולים. מערכת Wavetec מאפשרת ללקוחות ולמבקרים להשתלב בתור על ידי הנפקת כרטיס במגוון ערוצים, כגון: קיוסק בשירות עצמי, כירטוס ברשת, בטלפון הנייד, ב-Whatsapp וקביעת תור און-ליין.

תכונות המערכת

זימון וניהול תורים בטלפון הנייד - מהפכה סלולרית בניהול תורים

הגיע הזמן להתקדם לMobile-Q, יישומון ניהול התורים של Wavetec: פתרון כירטוס המונע צפיפות באזורי השירות ומווסת את תפוסת הלקוחות בכך שהוא מאפשר להם להצטרף לתור עוד בטרם הגעתם. מאפשר ללקוחות לבחור את הסניף הקרוב אליהם, לקבל כרטיס דרך יישומון פשוט לתפעול ולהצטרף לתור כשמגיע תורם.

קביעת תורים באמצעות WhatsApp

פיתרון וירטואלי אינטגטיבי לניהול תורים באמצעות WhatsApp, היישומון הנפוץ ביותר לשליחת מסרונים.
Wavetec הינה החברה הראשונה המציעה ללקוחותיה חווית שימוש ייחודית וחדשנית זו לניהול תורים.

ניהול תורים באמצעות WhatsApp

פתרון חוויית לקוח חדשני, המבוסס על שילוב WhatsApp עם פלטפורמת ניהול התורים של Wavetec, מאפשר לארגונים לתחזק מערך אוטומטי מקוון 24/7, כולל קביעת תורים, תזכורות, ניהול תורים, קבלת דו"חות ועוד.

יתרונות

  • קיצור זמני המתנה בתור
  • הפחתת עלויות תפעוליות
  • שיפור שביעות רצון לקוחות
  • שיפור נאמנות לקוחות (NPS)
  • צמצום אזורי המתנה

תכונות המערכת

  • שינוי מועדי תורים, מעקב וביטול תורים תוך כדי תנועה ללא כפל הזמנה
  • אופציונלי: מסרונים והודעות דוא"ל
  • קביעת תורים בהתאמה למיקום ולסוג השירות הנדרש
  • התאמת הממשק למיתוג הארגוני
  • אינטגרציה מלאה עם מערכת ניהול התורים ו-Safe Q של Wavetec
  • אינטגרציה עם שיחות וידאו (Zoom Meet, Microsoft Team)
  • אינטגרציה עם מגוון ערוצים
  • זמינות בזמן אמת
  • פלטפורמה רב-לשונית
  • איתור סניפים וצ'ק אין עצמאי
  • אינטגרציה עם מערכת ה-CRM
  • פענוח דאטה באמצעות AES-256

עמדות לזימון תורים בנקודת השירות

  • מגוון קיוסקים להנפקת כרטיסי תור גם בנקודת השירות עצמה.
  • עמדות אשנב לתפעול תור, המאפשרות: קריאה, קריאה חוזרת, העברה להמתנה, עדכון no show ועוד בלחיצת כפתור.

ניהול זמן ההמתנה

חיווי סטאטוס התור ללקוח

הצגת הודעות ועדכונים בזמן אמת להבטחת חוויית לקוח רציפה בכל ביקור של הלקוח בסניף.

שילוט דיגיטלי

מערכת השילוט עובדת באינטגרציה מלאה עם מערכת ניהול התורים, לתצוגה בזמן אמת של כל המידע על התור.
מערכת השילוט הדיגיטלי מאפשרת תקשורת בין הארגון ללקוח בעת ההמתנה בתור: הצגת הצעות שיווקיות, הצגת מוצרים ושירותים והקרנת פרסומות. 
מסך התצוגה מחולק למספר אזורים ומאפשר הקרנת תכנים בידוריים לצד מידע על מצב התור, הצגת המספרים הבאים בתור ושידור הודעות עדכניות.

משוב לקוחות

צרכי הלקוח וציפיותיו מנותן השירות משתנים חדשות לבקרים וכפועל יוצא, קבלת משוב מהלקוחות הינה חיונית לארגון. Opinion Plus של Wavetec הינה מערכת משוב מתקדמת להפקת נתונים אודות חוויית לקוחות ולקבלת מידע עדכני לגבי ציפיותיהם. בעזרת המערכת תוכלו לדעת מהן חוות הדעת של הלקוחות על הארגון ולשפר את רמת השירות בהתאם.

מדדו שביעות רצון לקוחות בזמן אמת

עקבו בקביעות אחרי ביצועי הסניפים והצוות

גלו מחויבות לשיפור השירות

קבלו החלטות אסטרטגיות מבוססות על דוחות משתנים

ניתוח נתונים, Dashboards והפקת דו"חות

מערכת להפקת נתונים ודו"חות המופעלת באמצעות Spectra, תוכנה מתקדמת הפועלת באינטגרציה מלאה עם כל היישומים כדי למזער בעיות שהלקוח עלול להיתקל בהן בערוצים השונים ובנקודות המגע שלו עם הארגון, ומבטיחה חווית לקוח חלקה ורציפה בכל ביקור בסניף.

Spectra תחולל שינוי בתפקוד הארגון מול הלקוחות ותאפשר שליטה בחוויית הלקוח בעזרת תובנות ביצוע בזמן אמת, dashboards ודו"חות.

יתרונות השימוש במערכת ניהול תורים אלקטרונית

צמצום משך העמידה בתור ב-50%

העלאת שביעות רצון הלקוחות ב-30%

מניעת אי סדר וחוסר ארגון בניהול התורים

מסע לקוח וחוויית לקוח חלקים ורציפים

שיפור וייעול של ביצועי צוות העובדים

בקרה מרכזית וקלות שימוש

הסבת שטח המתנה
לשטח מסחרי / עסקי

קבלת מדדי ביצוע מרכזיים ותפקוד משופר ויעיל

סגור נגישות

פנייתך נשלחה

תודה שפנית אלינו!