מיטווך זכתה בפרויקט מעבר ושדרוג של מערכת הטלפוניה הארגונית (IPT) של מרכז המו"פ של eBay בישראל

המערכת, שמותקנת ב- eBay, מבוססת על שני שרתי מרכזיית טלפוניה עם מערכת Communication Manager ותומכת בפרוטוקולים מתקדמים בתחום ה- IPT, כולל חיבור IP לסניפי החברה בחו"ל ושירותי ערך מוסף דוגמת מענה קוליחברת מיטווך זכתה בפרויקט מעבר ושדרוג של מערכת הטלפוניה הארגונית של ענקית המסחר האינטרנטית eBay במרכז המחקר והפיתוח שלה בישראל. מערך זה, שהוקם ב- eBay, מבוסס על מוצרי חברת Avaya.

המערכת נותנת פתרון לצרכי התקשורת המתקדמים של הארגון, הן בתחום המיתוג והן בתחום שירותי הערך המוסף, ותשרת את 250 עובדי מרכז המחקר והפיתוח של eBay בישראל במשרדיה החדשים בנתניה. eBay, שהוקמה ב-1995, היא הזירה המסחרית/קמעונאית המובילה בעולם.

"טלפוניית ה- IP מחליפה כיום ביותר ויותר ארגונים את הטלפוניה המסורתית, ומקנה יתרונות עסקיים וטכנולוגיים רבים", אומר אופיר בר אוריין, מנהל חטיבת התקשורת בחברת מיטווך. "היא מאפשרת לארגון לייעל באופן משמעותי את התהליכים העסקיים ולקצר את זמני התגובה, היא מביאה לחסכון בעלויות התקשורת עצמה ובעלויות ניהול רשת התקשורת."

המערכת המותקנת ב- eBay מבוססת על שני שרתי מרכזיית טלפוניה מתוצרת Avaya עם מערכת ,Communication Manager ותומכת בפרוטוקולים מתקדמים בתחום ה- IPT, כולל חיבור IP לסניפי החברה בחו"ל. בעת תכנון המערכת הושם דגש רב על שירותי ערך מוסף, כדוגמת הפעלת יכולות Unified communication. "הבחירה במיטווך, שהינה שותף עיסקי ברמת 'פלטיניום' של חברת Avaya ומוסמכת לשרות ברמת ההסמכה הגבוהה ביותר בתחום זה: JSD, מהווה הבעת אמון ביכולות חטיבת התקשורת בחברה, בביצוע פרויקטים מורכבים", מציין בר אוריין.

חברת מיטווך, פעילה בשוק ה-IT בישראל כ- 85 שנה. החברה מספקת למגוון חברות וארגונים במשק פתרונות בתחום המחשוב והתקשורת, ובכלל זה גם פתרונות מוקדי שרות (Contact/Call Centers), מערכות טלפוניית IP, מערכות מענה קולי -IVR, ורשתות תקשורת כלל ארגוניות. מיטווך פועלת לאורך שנים רבות כמפיצה הבלעדית של התאגידים NCR ו- Teradata בישראל. החברה משרתת את קהל לקוחותיה מחמישה אתרים ברחבי המדינה.

avaya platinum

למידע נוסף ושאלות ניתן לפנות ל- 050-7258231
או באימייל: shaya@ncr.co.il

סגירת תפריט
סגור נגישות