חברת מיטווך

מתגייסת

לטיפול בקורונה

מערך בקרה טיפולי מרחוק, משולב וידאו וקול, מנטר ומתקשר עם החולים תוך הגנה על הצוות הרפואי

בתי החולים בישראל מגייסים בימים אלה את מיטב פתרונות התוכנה והחומרה הקיימים בזירה הרפואית/טכנולוגית, כדי להפחית את סכנת ההדבקות של הצוותים הרפואיים המטפלים ישירות בנפגעי הקורונה (Covid-19). פתרון מערכתי כולל, שצובר תאוצה בימים אלה ופותח במיוחד ע״י חברת טכנולוגיית המידע ״מיטווך״, כבר הוטמע במספר בתי חולים מאז פריצת המחלה.

״הפרוייקט נתפס אצלנו כבעל חשיבות לאומית. היה ברור לכולם שיש לנו ולפתרונות הטכנולוגיים שלנו, תפקיד חשוב בהגנה על הצוות הרפואי, המסור לתפקידו ועובד סביב השעון, כדי לטפל בחולי הקורונה״, אומר אמיר מיטווך, מנהל הפיתוח העסקי של החברה. ״צוותים מקצועיים של חברת מיטווך התגייסו בכדי לספק מענה טכנולוגי יעיל ולפרוס אותו במהירות בשטח. עירבנו בתהליך גם את אנשי חברת VIDYO אותה אנו מייצגים בישראל (שיש להם שורשים ישראלים), ומהפידבקים החמים שאנו מקבלים מבתי החולים, אנו מבינים שעמדנו היטב באתגר״.

״הפתרון ׳שנתפר׳ במיוחד עבור המחלקות בהן שוהים בבידוד חולי הקורונה, היה חייב לכלול שילוב של מספר מערכות שהוכיחו עצמן במאות בתי חולים במצבי רגיעה״, אומר אמנון אבי-גיא, מנהל החטיבה לציוד מחשוב בחברת מיטווך. ״המטרה הייתה לתת לאנשי הצוות את מירב התנאים לטפל בחולים מרחוק, לפחות בחלק מהזמן. היה ברור לנו שחייבים לעבוד כאן בלוחות זמנים מאוד מהירים״. בפועל, לאחר הפיתוח הראשוני, המערכת יושמה בשטח תוך מספר ימים מצומצם.

מידע על מערכת הווידאו

מערכת הווידאו שפיתחה חברת VIDYO (חטיבה בחברת Enghouse), המיוצגת בישראל ע״י מיטווך, נבחרה לפעול בלב מרכז השליטה, בקרה והתמיכה במטופלים. למערכת זו ניתן לחבר מכשור רפואי נלווה דוגמת מכשירי Tyto, סטטוסקופים דיגיטליים, מכשירי AKG ואחרים, המספקים יכולת ביצוע של בדיקות רפואיות וקבלת אבחון מרחוק, במהלך ביצוע שיחת הווידאו על ידי הגורם המטפל.

מצלמת Meetup 4K של לוג׳יטק, מאפשרת ביצוע זום רב עוצמה וכיוונון מרחוק, לטובת קריאת נתוני מוניטורים, ומחשב AIO בעל מסך גדול, מאפשר לחולים לראות, על גבי המסך את הרופא, או האחות המטפלים ולנהל איתם שיחה מרחוק. ״מראש גם נלקח בחשבון נושא אבטחת המידע הרפואי הרגיש. בנינו סביבת ענן ייחודית לכל מחלקה ומחלקה בבתי החולים, תואמת תקן  HIPPA – יישום אבטחה קפדני ביותר שמפקח על השימוש במידע האישי של החולים״.

להשלמת התמונה, אנשי הצוות הצטיידו תחנות עבודה קבועות, או מתניידות על גבי עגלות רפואיות ממוחשבות, כאשר המחשבים והמקלדות, בעלי תכונות אנטי-בקטריאליות.

רובוטיקת שינוע מתקדמת מסייעת במניעת זיהומים והדבקות

הכירו את TUG: רובוט היודע לנוע באופן עצמאי ובצורה בטוחה באותו מרחב יחד עם בני אדם (Cobot).

  • TUG מתחבר עצמאית לפלטפורמות משא מגוונות, כולל עגלה מאובטחת ביומטרית + קוד
  • מתנייד ברחבי בית החולים תוך תקשורת אוטונומית עם מעליות ודלתות
  • מצויד בחיישנים למניעת היתקלות בבני אדם ובחפצים
  • זמין 24/7/365 ללא חופשות מחלה או הפסקות קפה

TUG תורם למניעת זיהומים והידבקויות – אינו מתעטש במעלית, לא נוגע בידיות הדלתות ואינו נכנס לבידוד, מפנה את הצוות לשיפור איכות הטיפול בחולים.

מערכת ספירת קהל

הפתרון לבקרת תפוסת לקוחות

"SafeQ" הינו מוצר חדש מבוסס ענן, המשלב ניהול תורים יחד עם מערכת בקרת תפוסת הלקוחות בסניף. פלטפורמה זו תוכננה במיוחד עבור ניהול תורים וירטואליים מחוץ לסניפים, ובכדי להבטיח שמירה על ריחוק חברתי ביעילות וללא מגע פיזי.

תכונות המערכת

  • מניעת עומס במוקדי השירות
  • ייעול מערך העובדים
  • קבלת נתונים מדויקים
  • מערכת עצמאית עם אפשרות התאמה ללקוח
  • התקנה פשוטה ומהירה
  • אנליטיקות והפקת דו"חות בזמן אמת

מן העיתונות:

חברת מיטווך מתגייסת לטיפול בקורונה

מערך בקרה טיפולי מרחוק, משולב וידאו וקול, מנטר ומתקשר עם החולים תוך הגנה על הצוות הרפואי

בתי החולים בישראל מגייסים בימים אלה את מיטב פתרונות התוכנה והחומרה הקיימים בזירה הרפואית/טכנולוגית, כדי להפחית את סכנת ההדבקות של הצוותים הרפואיים המטפלים ישירות בנפגעי הקורונה (Covid-19). פתרון מערכתי כולל, שצובר תאוצה בימים אלה ופותח במיוחד ע״י חברת טכנולוגיית המידע ״מיטווך״, כבר הוטמע במספר בתי חולים מאז פריצת המחלה.

״הפרוייקט נתפס אצלנו כבעל חשיבות לאומית. היה ברור לכולם שיש לנו ולפתרונות הטכנולוגיים שלנו, תפקיד חשוב בהגנה על הצוות הרפואי, המסור לתפקידו ועובד סביב השעון, כדי לטפל בחולי הקורונה״, אומר אמיר מיטווך, מנהל הפיתוח העסקי של החברה. ״צוותים מקצועיים של חברת מיטווך התגייסו בכדי לספק מענה טכנולוגי יעיל ולפרוס אותו במהירות בשטח. עירבנו בתהליך גם את אנשי חברת VIDYO אותה אנו מייצגים בישראל (שיש להם שורשים ישראלים), ומהפידבקים החמים שאנו מקבלים מבתי החולים, אנו מבינים שעמדנו היטב באתגר״.

״הפתרון ׳שנתפר׳ במיוחד עבור המחלקות בהן שוהים בבידוד חולי הקורונה, היה חייב לכלול שילוב של מספר מערכות שהוכיחו עצמן במאות בתי חולים במצבי רגיעה״, אומר אמנון אבי-גיא, מנהל החטיבה לציוד מחשוב בחברת מיטווך. ״המטרה הייתה לתת לאנשי הצוות את מירב התנאים לטפל בחולים מרחוק, לפחות בחלק מהזמן. היה ברור לנו שחייבים לעבוד כאן בלוחות זמנים מאוד מהירים״. בפועל, לאחר הפיתוח הראשוני, המערכת יושמה בשטח תוך מספר ימים מצומצם.

מידע על מערכת הווידאו

מערכת הווידאו שפיתחה חברת VIDYO (חטיבה בחברת Enghouse), המיוצגת בישראל ע״י מיטווך, נבחרה לפעול בלב מרכז השליטה, בקרה והתמיכה במטופלים. למערכת זו ניתן לחבר מכשור רפואי נלווה דוגמת מכשירי Tyto, סטטוסקופים דיגיטליים, מכשירי AKG ואחרים, המספקים יכולת ביצוע של בדיקות רפואיות וקבלת אבחון מרחוק, במהלך ביצוע שיחת הווידאו על ידי הגורם המטפל.

מצלמת Meetup 4K של לוג׳יטק, מאפשרת ביצוע זום רב עוצמה וכיוונון מרחוק, לטובת קריאת נתוני מוניטורים, ומחשב AIO בעל מסך גדול, מאפשר לחולים לראות, על גבי המסך את הרופא, או האחות המטפלים ולנהל איתם שיחה מרחוק. ״מראש גם נלקח בחשבון נושא אבטחת המידע הרפואי הרגיש. בנינו סביבת ענן ייחודית לכל מחלקה ומחלקה בבתי החולים, תואמת תקן  HIPPA – יישום אבטחה קפדני ביותר שמפקח על השימוש במידע האישי של החולים״.

להשלמת התמונה, אנשי הצוות הצטיידו תחנות עבודה קבועות, או מתניידות על גבי עגלות רפואיות ממוחשבות, כאשר המחשבים והמקלדות, בעלי תכונות אנטי-בקטריאליות.

רובוטיקת שינוע מתקדמת מסייעת במניעת זיהומים והדבקות

הכירו את TUG: רובוט היודע לנוע באופן עצמאי ובצורה בטוחה באותו מרחב יחד עם בני אדם (Cobot).

  • TUG מתחבר עצמאית לפלטפורמות משא מגוונות, כולל עגלה מאובטחת ביומטרית + קוד
  • מתנייד ברחבי בית החולים תוך תקשורת אוטונומית עם מעליות ודלתות
  • מצויד בחיישנים למניעת היתקלות בבני אדם ובחפצים
  • זמין 24/7/365 ללא חופשות מחלה או הפסקות קפה

TUG תורם למניעת זיהומים והידבקויות – אינו מתעטש במעלית, לא נוגע בידיות הדלתות ואינו נכנס לבידוד, מפנה את הצוות לשיפור איכות הטיפול בחולים.

מן העיתונות:

מערכת ספירת קהל

הפתרון לבקרת תפוסת לקוחות

"SafeQ" הינו מוצר חדש מבוסס ענן, המשלב ניהול תורים יחד עם מערכת בקרת תפוסת הלקוחות בסניף. פלטפורמה זו תוכננה במיוחד עבור ניהול תורים וירטואליים מחוץ לסניפים, ובכדי להבטיח שמירה על ריחוק חברתי ביעילות וללא מגע פיזי.

תכונות המערכת

  • מניעת עומס במוקדי השירות
  • ייעול מערך העובדים
  • קבלת נתונים מדויקים
  • מערכת עצמאית עם אפשרות התאמה ללקוח
  • התקנה פשוטה ומהירה
  • אנליטיקות והפקת דו"חות בזמן אמת
סגור נגישות

פנייתך נשלחה

תודה שפנית אלינו!