יישומי ווידאו למוקדי שירות

אמצעי התקשורת המקובלים במוקדי שירות אינם מאפשרים תקשורת אישית ברמה הנדרשת לטיפול בנושאים מורכבים או בעלי מעורבות רגשית. יישומי הווידאו לתחום הבנקאות מאפשרים לעובדי המוקד להתמודד ביעילות רבה יותר עם לקוחות כעוסים או לא מרוצים. ביכולתם לעודד לקוחות לחשוף יותר לעומק את הסיבות שגרמו להם להתקשר ובכך להרחיב את האפשרות לתת להם מענה הולם.

יתרונות

שיפור ההתמודדות עם תגובות רגשיות של הלקוח

בתקשורת אנושית, 55% מהמסר הכללי מועבר דרך שפת גוף

שביעות רצון רבה יותר בקרב לקוחות

בהשוואה לשירות קולי סטנדרטי

תקשורת אפקטיבית יותר

עלייה במספר  הפניות שנפתרו בקריאה ראשונה

הפחתת נטישת עובדים

שביעות רצון גבוהה יותר בקרב עובדי מוקד השירות הודות לכך שהתפקיד הופך מתגמל יותר. כתוצאה מכך גדלה גם נאמנות העובדים לארגון

  • מתן תמיכה של שירותי ווידאו אינטראקטיביים למשתמשי בנקאות באינטרנט, אפליקציות בנקאיות, כספומטים וכספומטים אינטראקטיביים
  • שדרוג התקשורת של צ'אטים מילוליים או מוקדי שירות טלפוני לשיחות ווידאו
  • שיתוף מידע ויזואלי, שיתוף מסמכים וגלישה משותפת לפתרון בעיות מהיר ויעיל

למידע נוסף, ניתן לפנות ל:  amnon@ncr.co.il
או למשרד: 1-800-22-43-11 / 03-6186880

סגירת תפריט
סגור נגישות