[ubermenu config_id="main"]
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
CallCenter2019

חטיבת התקשורת בחברת י.א. מיטווך מתמחה ביישום פרויקטים בתחום מוקדי השירות לרבות:

 

יישום מערכת Multi-Channel/Omnichannel Customer Experience 
יישום מערכי טלפוניה מתקדמים, מוקדי שירות רב-ערוציים המשלבים יכולות ודיגיטל ותשתיות תקשורת.

 

יישום מערכת AI בשיחות באינטראקציות עם לקוחות בערוצי,
 
לאחרונה הכריזה חברת AVAYA על שת"פ של  Google בנושא –
Avaya & Google Use AI Enhance CX

 

יישום פלטפורמת ענן לתקשורת דיגיטלית רב-ערוצית, המאפשרת חוויה אינטראקטיבית וויזואליות למוקדי שירות ומכירה:
מערכות רב-ערוצית המאפשרת ללקוח שלך להגיע אליך דרך מגוון   ערוצי תקשורת לבחירתו, ואף לנייד את הטיפול בכל רגע נתון בין ערוצים שונים. 
 אנו מספקים גישה לערוצים שונים ומגוונים כגון :  פייסבוק, דוא"ל, Whats-App , צ'אטים באתרי אינטרנט ועוד.

 

יישום פתרונות וידאו מתקדמים:
מצ"ב חומרים מעודכנים ליישום פתרון וידאו 360  AVAYA CU:

יחידת B109 המתחברת לכל טלפון סלולארי או מחשב:

נשמח להציג בפניך את מגוון המוצרים

לפרטים: israelbe@ncr.co.il | 054-4812088

חטיבת התקשורת בחברת י.א. מיטווך מתמחה ביישום פרויקטים בתחום מוקדי השירות לרבות:

יישום מערכת Multi-Channel/Omnichannel Customer Experience 
יישום מערכי טלפוניה מתקדמים, מוקדי שירות רב-ערוציים המשלבים יכולות ודיגיטל ותשתיות תקשורת

יישום מערכת AI בשיחות באינטראקציות עם לקוחות בערוצי,
 לאחרונה הכריזה חברת AVAYA על שת"פ של  Google בנושא
Avaya & Google Use AI Enhance CX

יישום פלטפורמת ענן לתקשורת דיגיטלית רב-ערוצית, המאפשרת חוויה אינטראקטיבית וויזואליות למוקדי שירות ומכירה:
מערכות רב-ערוצית המאפשרת ללקוח שלך להגיע אליך דאך מגוון   ערוצי תקשורת לבחירתו, ואף לנייד את הטיפול בכל רגע נתון בין ערוצים שונים. 
 אנו מספקים גישה לערוצים שונים ומגוונים כגון :  פייסבוק, דוא"ל, Whats-App , צ'אטים באתרי אינטרנט ועוד.

 

יישום פתרונות וידאו מתקדמים:
מצ"ב חומרים מעודכנים ליישום פתרון וידאו 360  AVAYA CU: