[ubermenu config_id="main"]
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חטיבת התקשורת בחברת מיטווך נבחרה לשדרג את תשתיות הטלפונייה ומוקדי השרות בחברת הפניקס, בפרויקט הכולל גם החלפת מערכת טלפונייה קודמת של נורטל במערכת חדשנית ומתקדמת של חברת  AVAYA.                                                           
בנוסף, במסגרת פרויקט זה, תיושם מערכת IVR  מסוג  AVAYA  Experience  Portal, הכוללת בין היתר יכולות מתקדמות לביצוע חיוג חוזר לפונים למוקד השירות וכן יכולות נוספות, לשיפור חווית הלקוח באמצעות שילוב מגוון רחב של שירותים דיגיטליים מתקדמים ופיתוח ממשקי משתמש בהתאמה לצרכי החברה.
פתרונות אלה יפותחו וייושמו על ידי חטיבת התקשורת של מיטווך בשיתוף הצוותים המקצועיים בחברת הפניקס.

הפרויקט ישרת את אלפי עובדי חברת הפניקס במוקדי השרות ובמנהלה, כשבסיומו תעמוד לרשות הפניקס תשתית טלפוניית SIP חדשנית ויישומים מתקדמים למערכות מוקדי השרות, תוך שילוב מגוון שרותי דיגיטל מתקדמים לשיפור השרות ללקוחות הפניקס.

לדברי שלמה שמאי, משנה למנכ"ל ומנהל אגף מערכות מידע בהפניקס חברה לביטוח: "בשנים האחרונות עולם הביטוח עובר שינויים מהותיים בתחומי תשתיות השרות והופך להיות מונגש יותר ויותר ללקוחות הקצה. בפרויקט זה, מעבר לשדרוג תשתיות הטלפונייה ומוקדי השרות, אנו שמים לעצמנו למטרה להשיג שיפור וייעול בנושא השירות, תוך השגת חיסכון תפעולי. הבחירה בחברת מיטווך לביצוע הפרויקט הייתה לאחר תהליך ארוך ויסודי של הגדרת דרישות ובחינת ספקים. חברת מיטווך הציגה במהלך תהליך זה תפיסה מתקדמת לפתרונות משולבים במוקדי שרות, וכן המוניטין של מיטווך במחוייבות, בנסיון וברמת השרות סייעה בידה לזכייה".

"אנו גאים בכך שחברת הפניקס בחרה בנו לפרוייקט זה. חטיבת התקשורת שלנו מתמחה בפיתוח וביישום פתרונות מסוג זה. מימשנו פתרונות בתחום הזה אצל גופים גדולים וידועים בארץ, תוך ניצול הניסיון הרב שצברנו, במשך שנים. עולם הערוצים הדיגיטליים ופתרונות הרב-ערוציות מהווים אבן יסוד במערכות מודרניות, ואנחנו נימצאים שם" מוסיף ואומר ד"ר עלי מיטווך מחברת מיטווך, הידועה גם בתחום זה.

למידע נוסף, ניתן לפנות לשי עטיה  050-7258231
או באימייל: shaya@ncr.co.il

חטיבת התקשורת בחברת מיטווך נבחרה לשדרג את תשתיות הטלפונייה ומוקדי השרות בחברת הפניקס, בפרויקט הכולל גם החלפת מערכת טלפונייה קודמת של נורטל במערכת חדשנית ומתקדמת של חברת  AVAYA.                                                           
בנוסף, במסגרת פרויקט זה, תיושם מערכת IVR  מסוג  AVAYA  Experience  Portal, הכוללת בין היתר יכולות מתקדמות לביצוע חיוג חוזר לפונים למוקד השירות וכן יכולות נוספות, לשיפור חווית הלקוח באמצעות שילוב מגוון רחב של שירותים דיגיטליים מתקדמים ופיתוח ממשקי משתמש בהתאמה לצרכי החברה.
פתרונות אלה יפותחו וייושמו על ידי חטיבת התקשורת של מיטווך בשיתוף הצוותים המקצועיים בחברת הפניקס.

הפרויקט ישרת את אלפי עובדי חברת הפניקס במוקדי השרות ובמנהלה, כשבסיומו תעמוד לרשות הפניקס תשתית טלפוניית SIP חדשנית ויישומים מתקדמים למערכות מוקדי השרות, תוך שילוב מגוון שרותי דיגיטל מתקדמים לשיפור השרות ללקוחות הפניקס.

לדברי שלמה שמאי, משנה למנכ"ל ומנהל אגף מערכות מידע בהפניקס חברה לביטוח: "בשנים האחרונות עולם הביטוח עובר שינויים מהותיים בתחומי תשתיות השרות והופך להיות מונגש יותר ויותר ללקוחות הקצה. בפרויקט זה, מעבר לשדרוג תשתיות הטלפונייה ומוקדי השרות, אנו שמים לעצמנו למטרה להשיג שיפור וייעול בנושא השירות, תוך השגת חיסכון תפעולי. הבחירה בחברת מיטווך לביצוע הפרויקט הייתה לאחר תהליך ארוך ויסודי של הגדרת דרישות ובחינת ספקים. חברת מיטווך הציגה במהלך תהליך זה תפיסה מתקדמת לפתרונות משולבים במוקדי שרות, וכן המוניטין של מיטווך במחוייבות, בנסיון וברמת השרות סייעה בידה לזכייה".

"אנו גאים בכך שחברת הפניקס בחרה בנו לפרוייקט זה. חטיבת התקשורת שלנו מתמחה בפיתוח וביישום פתרונות מסוג זה. מימשנו פתרונות בתחום הזה אצל גופים גדולים וידועים בארץ, תוך ניצול הניסיון הרב שצברנו, במשך שנים. עולם הערוצים הדיגיטליים ופתרונות הרב-ערוציות מהווים אבן יסוד במערכות מודרניות, ואנחנו נימצאים שם" מוסיף ואומר ד"ר עלי מיטווך מחברת מיטווך, הידועה גם בתחום זה.

למידע נוסף, ניתן לפנות לשי עטיה  050-7258231
או באימייל: shaya@ncr.co.il