חברת מיטווך מרחיבה פעילות בזירה התקשורתית

חברת מיטווך מרחיבה פעילות בזירה התקשורתית: תספק תמיכה ושיווק למערכות AVAYA "כחול" (לשעבר נורטל)חברת י. א מיטווך הכריזה על הרחבת פעילותה של חטיבת התקשורת של החברה, למתן שרותי תמיכה ושיווק למערכות AVAYA "כחול" (נורטל לשעבר). ההכרזה בוצעה בכנס פתרונות תקשורת של החברה, שנערך בשיתוף חברת AVAYA, תחת הכותרת "מחברים קצוות עבורכם".

חברת מיטווך מרחיבה פעילות בזירה התקשורתית: תספק תמיכה ושיווק למערכות AVAYA "כחול" (לשעבר נורטל) חברת י. א מיטווך הכריזה על הרחבת פעילותה של חטיבת התקשורת של החברה, למתן שרותי תמיכה ושיווק למערכות AVAYA "כחול" (נורטל לשעבר). ההכרזה בוצעה בכנס פתרונות תקשורת של החברה, שנערך בשיתוף חברת AVAYA, תחת הכותרת "מחברים קצוות עבורכם".

פעילותה של נורטל בתחום הארגוני העסקי נרכשה על ידי AVAYA בספטמבר 2009, כשבשוק הישראלי מותקנות ומופעלות מזה שנים רבות עשרות אלפי יחידות קצה של מערכות נורטל כמרכזיות טלפונייה ומתגי תיקשורת נתונים בקרב הארגונים המובילים במשק, הן במגזר העסקי והן במגזר הציבורי. בעקבות הרכישה כינסה AVAYA את מערכות הטלפוניה של נורטל לשעבר תחת פלטפורמת התקשורת האינטגרטיבית AURA, המבוססת על תקן SIP, המאפשרת מגוון יישומי Unified communication, שמספק גישה למערכות ממגוון ערוצים בהם צ'אט, IM, רשתות חברתיות ועוד.

לחטיבת התקשורת במיטווך ניסיון של למעלה מ- 20 שנה בתכנון, הקמה ושירות של מערכי תקשורת ומוקדי שרות לקוחות בקרב ארגונים רבים במשק בישראלי ובחו"ל. מיטווך הינה שותפה עסקית ברמת Diamond של חברת AVAYA ומוסמכת שרות ברמה הגבוהה ביותר הקיימת בחברת AVAYA.

לדברי אופיר בר אורין, מנהל חטיבת התקשורת במיטווך, המהלך של הרחבת פעילות החטיבה גם לתחומי נורטל לשעבר, יאפשר למאות הארגונים בארץ בהם מותקנות מערכות נורטל, ליהנות מהניסיון והמקצועיות של עובדי חטיבת התקשורת והינו הבעת אמון של חברת AVAYA ביכולותיה המקצועיות של מיטווך ורמת השירות הניתנת על ידה ללקוחותיה.

חברת מיטווך, פעילה בשוק ה-IT בישראל כ- 85 שנה. החברה מספקת למגוון חברות וארגונים במשק פתרונות בתחום המחשוב והתקשורת, ובכלל זה גם פתרונות מוקדי שרות (Contact/Call Centers), מערכות טלפוניית IP, מערכות מענה קולי -IVR, ורשתות תקשורת כלל ארגוניות. מיטווך פועלת לאורך שנים רבות כמפיצה הבלעדית של התאגידים NCR ו-Teradata בישראל. החברה משרתת את קהל לקוחותיה מחמישה אתרים ברחבי המדינה.

 

למידע נוסף ושאלות ניתן לפנות ל- 050-7258231 
או באימייל: shaya@ncr.co.il

סגירת תפריט
סגור נגישות