השת"פ של Teradata עם Celebrus נותן מענה ייחודי

השת"פ של Teradata עם Celebrus נותן מענה ייחודי למצוא את הטכנולוגיה היעילה ביותר לבניית יחסים פרסונאלים עם הלקוח

הסקר אף מגלה כי עד שנת 2019, ההשקעה הממוצעת של ארגונים ב- Digital Marketing תעמוד על כ-40 אחוז מההוצאות על שיווק, עלייה משמעותית מהשקעה כוללת של 25 אחוז כיום. באמצעות איסוף ופרסונליזציה של נתוני הגלישה באינטרנט, מובייל ושאר הערוצים הדיגיטלים, ע"י הטכנולוגיה מבוססת הפטנט של חברת Celebrus, ניתן כיום לנתח מיידית את כוונות הלקוח, ובשילוב הנתונים ההיסטוריים שלו, להתאים לו בזמן אמת את המסרים השיווקים והקמפיינים שאליהם הוא יחשף. השילוב ביןCelebrus  לבין תוכנת Teradata Real Time Interaction Manager (RTIM) מאפשר לארגונים לחשב מחדש ולאשרר בזמן אמת את המבצעים שהוכנו ללקוח בריצת הלילה של תוכנת ה- Campaign Management, וזאת תוך התבססות גם על Contextual Data שנאסף בגלישה הנוכחית.

סקר של Teradata, מובילת שוק בינלאומית בתחומי הפלטפורמות האנליטיות למידע ובתחומי ה- Integrated Marketing Management, מגלה כי -62 אחוזים ממנהלי השיווק בחברות גלובליות גדולות, מאמין כי שיפור שביעות הרצון של הלקוח היא היא הסיבה המרכזית להשקיע  בטכנולוגיה. הדרך לשמר לקוחות לאורך זמן ולהגדיל את הפעילות איתם היא ע"י יצירת שיח רב ערוצי, אישי ומסונכרן, באמצעות כל הערוצים הדיגיטלים של הארגון. הסקר נערך על רקע מגוון הטכנולוגיות השיווקיות החלופיות והאתגר להחליט היכן נמצאות קדימויות ההשקעה, בעיקר בשל הרצון לתגבר את המיקוד בלקוחות. הסקר, שנערך באמצעות חברת Econsultancy, הקיף למעלה מ-400 מנהלי שיווק בכירים, בחברות עם הכנסות של למעלה מ-500 מיליון דולר בשנה.

על פי הסקר, מגמת הפרסונליזציה של התקשורת עם הלקוחות ומיקומם של הלקוחות במרכז פעילות הארגון, הם סיבות מרכזיות להשקעה בטכנולוגיה. 32 אחוז מהארגונים שהשתתפו בסקר ממקמים את הפרסונליזציה במקום הראשון, אם כי בפועל, רק 20 אחוז מיישמים Real Time Personalization בפעילותם היומיומית. 47 אחוז ציינו כי הם מודעים לכך ששיפור חוויית הלקוח הוא יתרון משמעותי של תוכניות הפרסונליזציה. עוד התגלה בסקר כי ב-2015, מרבית תקציבי השיווק יוסטו יותר ויותר ל- Digital Marketing עם דגש על Personalization בשיווק.

"שיווק על סמך ניתוח ופילוח פרסונאלי היסטורי של התנהגות הצרכן, מבוצע כבר שנים רבות באמצעות מערכות Data Warehouse & Campaign Management. גם הצגה בזמן אמת ללקוח של מבצעים שחושבו מראש ע"י מערכות אלו, מבוצע כיום ע"י ארגונים שונים. על כן, היתרון התחרותי של ארגונים כיום, טמון ביכולת לשלב בין ניתוח של נתונים פרסונאלים היסטוריים, לבין נתוני Big Data פרסונאלים, בזמן אמת, כדוגמת Contextual Data, להשגת תמונת לקוח של 360 מעלות, מלאה ועדכנית." אומר טל נועם, מנהל החטיבה למערכות Data Warehouse & BI בחברת מיטווך, נציגת Teradata בישראל."מענין לראות שמספר האינדיקציות הנוספות לגבי לקוח ספציפי שמחולצות מנתוני הגלישה שלו, ושמתווספות לתמונת הלקוח, הינה קטנה מהותית ביחס לעומק הנתונים ההיסטורי הצבור ב- DW, אך מהווה להערכתי כ- 50% מיכולת הניבוי של דרך הפעולה של הלקוח, בשל קירבתה למועד ביצוע פעולה זו." עוד מוסיף טל כי "האתגר הוא לנצל את מלוא הנתונים (ולא רק נתונים היסטוריים או  לחלופין נתוני זמן אמת) בחיזוי התנהגות הלקוח הצפויה, וזאת אצל לקוחות מורכבים כגון בנקים, חברות ביטוח, טלקו, וכד'. תוכנת Celebrus בשילוב עם תוכנת Teradata RTIM מאפשרת בזמן אמת לחלץ את אותן אינדיקציות מורכבות, לנתח אותן בשילוב עם נתוני הפרופיל ההיסטוריים, ולהקפיץ מיד מבצעים רלוונטים או מידע תומך רלוונטי בהסתכלות על תמונת הלקוח המקיפה והעכשווית."

החטיבה למערכות Data Warehouse & BI בחברת מיטווך משווקת בישראל את מערכות Teradata ו- Aster Data וכן את Microstrategy ו- Celebrus.  בנוסף לשיווק המוצרים, החטיבה  מבצעת פרויקטי יישום וייעוץ בתחומי ה- Data Warehouse, BI  ו- Big Data. לחברת מיטווך, חברת טכנולוגיית המידע הוותיקה ביותר בארץ, מסורת רבת שנים של מחוייבות לאיכות, מצויינות וחדשנות, ועל לקוחותיה נימנים אירגונים וחברות רבים, ביניהם מהגדולים והמובילים בכלכלה הישראלית: בבנקאות, בתחומים פיננסיים אחרים, בתקשורת, בקמעונאות, דוט-קום ועוד.

 

למידע נוסף ושאלות ניתן לפנות ל- 050-8234085
 או באימייל: tal@ncr.co.il 

סגירת תפריט
נגישות
סגור נגישות